Jump to content

[GTAV] Pimp My Ride Contest - Stemronde 1


PrioX

Recommended Posts

Favoriete inzending: Inzending 3

Eventuele opmerking: Sowieso vind ik de Sabre Turbo al een mooie auto, maar ik vind het pimpen ook mooi en subtiel gedaan. Ik hou niet zo van al die overdreven features, en deze ziet er gewoon zeer netjes uit :)

Alle deelnemers, succes verder! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Favoriete inzending:nummer 4

Eventuele opmerking:Redenen zat :) nummer 1 heeft echt afschuwelijke uitlaten. Verder veel van hetzelfde. Nummer 4 zit gewoon goed in elkaar, kwa kleur, velgjes etc. Ik ben benieuwd wie er wint :)

Link to comment
Delen op andere websites

Favoriete inzending: 7

Eventuele opmerking: Waarom is inzending 2 genomineerd? Een tot rat-rod omgetoverde pick-up is op geen enkele wijze 'n (sport classic) musclle car.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Favo Inzending 4

evt opmerking Wist niet dat je die auto zo mooi kon maken. Mn mond staat een beetje open. Nu moet ik een van mijn mooie auto's uit mijn garage halen om plek te maken voor deze schoonheid.

Bewerkt: door .Whoopdidoo.
Link to comment
Delen op andere websites

Eventuele opmerking: Waarom is inzending 2 genomineerd? Een tot rat-rod omgetoverde pick-up is op geen enkele wijze 'n (sport classic) muscle car.

even off-topic: De rat-loader valt in GTA-V / Online onder de muscle cars, en mag in deze wedstrijd dus gewoon meedoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...