Jump to content

[PS3] GTA:O GTAForum Meeting 13-11-2013 ( 20:30 )


GekkieJ01

Recommended Posts

als je een race wilt winnen is het beter een super/snelle sport te nemen ja.

Maar ik denk dat ik een muscle toch mooier vind om te zien.

Ik heb nog geen idee of ik vanavond GTA ga spelen, misschienwel, misschien niet erbij.:)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    9

  • dionkoffie

    5

  • GekkieJ01

    4

  • GTA_Michael

    3

als je een race wilt winnen is het beter een super/snelle sport te nemen ja.

Maar ik denk dat ik een muscle toch mooier vind om te zien.

Ik heb nog geen idee of ik vanavond GTA ga spelen, misschienwel, misschien niet erbij. :)

ik kan niet wachten tot vanavond
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard gaat het nog door, ik ga de laatste mensen aan de lijst toevoegen en over een anderhalf uur gaat het gebeuren!

ik kan soms afk zijn sorry hiervoor miss 1x 10 min sorry :o Jammer dat ik geen headset heb maar mag de pret niet verpesten
Link to comment
Delen op andere websites

Was wel gezellig hoor jongens, maar helaas waren we meer dan een uur bezig om eindelijk iets te kunnen doen, en ik had helaas al een tijdlimiet. Als we eindelijk klaar waren om te beginnen, moest ik weg. Vond het erg jammer :N Misschien volgende keer wat eerder beginnen? Wel een moeilijke meeting om te organiseren. Hopelijk is het de volgende keer wat beter met de regels, moest mijn auto echt meer dan zes keer in de Paint 'N Spray stoppen omdat er aantal mensen aan mijn auto zaten te botsen.

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Was inderdaad wel mooi. Moet ook al weer weg, moest uit nood een oude beeldbuis uit 1990 gebruiken. Werkt wel, maar reactie valt wat tegen, dingen vallen niet te lezen (wist dus ook niet wie wie was), en knalde dus ook af en toe tegen iemand aan. Sorry daarvoor, hopelijk over een week mijn normale beeldscherm weer terug ;)

Beste moment was toch wel toen iemand met die Buzzard 9 getunede auto's opblies; van 700k naar 617k :7

Reed overigens in een zwarte Entity, blauwe velgen. Staat niet op bovenstaande foto's ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...