Jump to content

Denken meer mensen er zo over?


MeGustaNL

Recommended Posts

Hoi. Ik baal ervan (en dat is redelijk zacht uitgedrukt) dat ik niet de online GTA beleving heb bij deel 5 als wat ik bij deel 4 had. Het moeten doen van missies om wapens etc. vrij te spelen is geen open wereld idee waarbij je zelf kan uitmaken wat je doet.

Het afhankelijk zijn van geld in Online vind ik niks.

Ik speel trouwens ook liever op mijn eigen manier met mijn vrienden, zonder vreemden, lekker onbeperkt knallen tegen de politie en mijn eigen gang gaan.. Die online carrière hoeft voor mij niet. Wil gewoon online zijn met mijn vrienden.. Het is allemaal leuk getekend en de map is mooi groot maar ik erger mij meer dan dat ik er plezier van heb. Zo ook mijn ''online vrienden''

Zijn er meer mensen die dit met mij delen?

Bewerkt: door MeGustaNL
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MeGustaNL

    12

  • Hmmpff

    9

  • Mr.Boss

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

Nee, die mening deel ik niet nee. Online is vet tof, juist door online heb ik veel mensen beter leren kennen. En met name door de head sets geeft het een heel andere beleving aan de missies. Maakt het alleen maar leuker :)

Link to comment
Delen op andere websites

je weet dat je een eigen sessie kan maken als je alleen met je vrienden/crew leden wilt spelen zonder vreemden?

maar in mijn ogen is GTA V de beste gta tot nu toe, gta sa was ook erg goed, maar gta v overtreft alles. ook omdat je online nu in freemode hebt wat ik in gta iv heel erg gemist had.

Ik ben blij dat je moet ranken, geld verdienen en van alles en nog wat moet kopen voordat je het bezit. zie jij graag iedereen met een minigun? of met een rpg?

Link to comment
Delen op andere websites

Het soort van verplicht gamen met vreemden staat mij echt niet aan.. Fijn dat jij dat wel leuk vindt

Wie heeft het over verplicht? We doen het vrijwillig hoor. Is alleen maar leuk. Misschien heb jij gewoon niet zo leuke vrienden als dat ik heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Vergeleken met multiplayer in GTA IV vind ik Grand Theft Auto Online veel beter uitgedacht. Nu kun je er namelijk moeite voor doen om goede wapens, auto's, mods enzovoort te krijgen, in plaats van dat je vanaf het begin alles al beschikbaar gesteld krijgt. Ik vind het persoonlijk een veel eerlijker systeem. Wil je het beste van het beste, dan moet je daar hard voor werken. Zo gaat dat in het echt ook. Niet dat dat relevant is voor een game, maar het voegt uiteindelijk toch een realistisch aspect toe aan de online modus.

Je bent trouwens inderdaad niet verplicht om te gamen met vreemden. In het pauzemenu heb je immers de mogelijkheid om een 'Invite-only session' te starten. Dit houdt in dat je in eerste instantie alleen in een sessie terecht komt, waar je vervolgens de gewenste personen kunt uitnodigen om deel te nemen. Je leer overigens wel mensen kennen als je met vreemden gaat spelen. Ik heb het ook niet altijd op die mensen die je constant overhoop gaan lopen te schieten terwijl je gewoon rustig aan het rondrijden bent ofzo, maar er zitten genoeg mensen bij die zich wel kunnen gedragen. Althans, zo zijn mijn ervaringen tot nu toe.

In mijn ogen is Grand Theft Auto Online hetgene waar veel mensen echt op zaten te wachten. Voor mij sowieso. Veel meer mogelijkheden, missies en natuurlijk de enorme map. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat mij er om dat ik die keuze moet kunnen hebben. Ik wil gewoon alles beschikbaar kunnen hebben om samen met mijn eigen vrienden online te kunnen. Ook zij denken er zo over. En met online bedoel ik inderdaad de friend only session. Ik speel al vanaf dat het ''online'' er is maar ik kom niet verder dan de assult rifle. Ik baal daar van omdat het mij doet verplichten om met vreemden te gamen om aan geld te komen en te levelen. Ik speel het voor mijn plezier.... ergens hard voor moeten knokken is in mijn ogen geen plezier

Link to comment
Delen op andere websites

Leg mij dan eens uit hoe je je gaat vermaken als je alle wapens hebt. Je kunt erop los gaan schieten, maar met welk doel? In mijn ogen moet je iets doen voor je zomaar kunt vangen. Natuurlijk kan ik me voorstellen dat het allemaal teveel gedoe voor je is, maar dan toon je eigenlijk al aan dat je GTA: Online echt alleen voor de fun doet. Ik zie het meer als iets waar je fun bij moet hebben én waar je bij moet knokken om iets te bereiken.

Begrijp me niet verkeerd trouwens, want ik baal er ook van dat ik op dit moment pas om rank 43 zit en dat veel van de leuke dingen pas beschikbaar komen zodra ik heel wat verder ben, maar dan heb ik tenminste een reden om die jobs, races enzo te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dikke verhalen hierboven.

Ik vond gta Iv multiplayer echt niks. Het enigste wat er gebeurde is dat je een beetje mensen neer schiet. In gta o hebben ze dat flink verbeterd. Tuurlijk vind ik het ook leuk om soms mensen af te knallen en een beetje te lopen kutten enzo. Maar als ik dat te lang doet gaat mij dat vervelen. Missies en races etc zorgen voor veel afwisseling. Wil je dit dan doe je dat. En door gta online heb ik nu ook meer mensen leren kennen. Via headset dikke lol (alleen ik moest er zo nodig cola over heen gooien) ik vond racen nooit wat in gta maar in gta v hebben ze dat super verbeterd. Ook schieten etc. Maar mijn punt is dat ik liever online heb met missies en limieten inplaats van een hele rpg met Miniguns enzo. En met de bad sport komen er minder irritante mensen je steeds killen enzo. Wat wel mag is een betere beveiliging in gta online maar dat is weer een ander onderwerp.... Zo, volgende verhaal

Link to comment
Delen op andere websites

IN GTA IV speelde ik ook geen online missies. Ik zat relax op de bank wouten te schieten en lekker rond te rijden met alle wapens die er waren en met alleen mijn vrienden in die map. Dat mis ik, want dat is juist het enige wat ik wil. Ik heb die keuze niet dus dat vind ik bout. Want als ik dat nu doe, (freemode) raakt mijn geld op en moet ik alsnog missies doen @#$@$%!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat mij er om dat ik die keuze moet kunnen hebben. Ik wil gewoon alles beschikbaar kunnen hebben om samen met mijn eigen vrienden online te kunnen. Ook zij denken er zo over. En met online bedoel ik inderdaad de friend only session. Ik speel al vanaf dat het ''online'' er is maar ik kom niet verder dan de assult rifle. Ik baal daar van omdat het mij doet verplichten om met vreemden te gamen om aan geld te komen en te levelen. Ik speel het voor mijn plezier.... ergens hard voor moeten knokken is in mijn ogen geen plezier

volgens mij is het juist leuk als je ergens voor moet werken, zij het races of missies doen. de lol is er toch al voor 70% af als je een adder gratis kunt krijgen? en ga zo maar door. Bovendien je bent niet verplicht om te spelen..

IN GTA IV speelde ik ook geen online missies. Ik zat relax op de bank wouten te schieten en lekker rond te rijden met alle wapens die er waren en met alleen mijn vrienden in die map. Dat mis ik, want dat is juist het enige wat ik wil. Ik heb die keuze niet dus dat vind ik bout. Want als ik dat nu doe, (freemode) raakt mijn geld op en moet ik alsnog missies doen @#$@$%!!!!

het maakt het juist realistischer en vele malen boeinder nu alles geld kost.. je kunt nog steeds een eigen sessie maken met je vrienden?! race een half uur, en je hebt weer genoeg geld :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon stom dat ik die keuze niet heb. Maar ik denk dat ik wel weet waarom dat is. Die geldwolven bij Rockstar willen ons GTA dollars verkopen voor echt geld omdat ze nog niet rijk genoeg zijn.... Maar daarom vroeg ik ook ''denken meer mensen er zo over'' Je mag die missies leuk vinden.. Helemaal top, maar dit gaat gewoon ten koste van mijn plezier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp niet echt waar je je druk op maakt.

Als je alleen met je vrienden wilt game dan maak je toch een invite only session aan?

R* heeft hun best gedaan om het zo uitdagend mogelijk te maken, als je gelijk alle wapens auto ect hebt waarom moet je dan nog lvle enzo?

En ze laten je toch helemaal niet GTA$ kopen? terminste ik heb nog geen melding gehad dat ik ze moest kopen..

Als je aan het freemode bent en je geld is op, stap je in een baller of een andere auto rij naar LSC toe en verkoop die en je heb alweer 9K.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff wat een gezeik zeg over Keuzes die je niet hebt!

Het is eenmaal zo en je kan er niks aan veranderen,zeiken helpt niet man

Ga lekker spelen en geniet van het mooie spel wat er op je beeldscherm is en niet lopen ouwehoeren wat je niet hebt!

Je kan ik het echt ook niet gelijk een Ferarri kopen ook al wil ik er 1.

Ga je in het echte leven ook zeuren daarom?

Pff gek van zulke dingen

Link to comment
Delen op andere websites

Het levelen duurt inderdaad erg lang wanneer je weinig missies of races speelt. Ikzelf vind dit ook een minpunt. Het dwingt je om erg veel missies en races te doen, dit op zich moet geen probleem zijn. Wat ik een probleem vind is dat al die missies zo ontzettend saai zijn qua objectives. Races zijn leuk maar na 4 races heb ik dat ook wel gehad. De missies in het begin slaan werkelijk nergens op "steel die auto, dood die persoon, mission completed". Hoewel de missies later iets uitgebreider zijn komen ze terug op hetzelfde "steel die auto, dood die persoon etc.". Naar mijn mening hadden ze een manier moeten verzinnen om dezelfde soort missiestructuur van de singleplayer over te brengen naar de multiplayer. Want dit missie aanbod blijft naar mijn mening gewoon erg karig, saai, eentonig en een voorbeeld van luiheid. Ik begrijp dat het veel meer werk zou zijn geweest om uitgebreidere missies te ontwerpen voor de multiplayer, maar doordat dit niet gedaan is vind ik de multiplayer een stuk minder interessant. Freemode daar in tegen is wel geweldig zoals altijd. Alleen vervelend dat je dan niet echt free kan zijn met alle wapens/voertuigen etc. Het zou geweldig zijn als Rockstar nog eens een freemode toevoegt waar je level en hoeveelheid geld geen rol speelt.

EDIT: @GTAfame hierboven: we mogen toch wel gewoon een discussie voeren op dit forum hoop ik?

Bewerkt: door paul007
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...