Jump to content

Denken meer mensen er zo over?


MeGustaNL

Recommended Posts

Haha ja dat wel zo bedoel ik het ook niet hoor. Begrijp me niet verkeerd maar om alleen maar te zeiken over dat die de keuze niet heb gaat ook vervelen

En ik snap dat het misschien een beetje raar overkomt maar bedoel meer van wat er niet is dat is er niet en hoef je niet elke keer maar weer te zeggen dat je het niet heb want dat gaat ook niet helpen want het spel is al zo mooi en dat doet het spel niet ten goede

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MeGustaNL

    12

  • Hmmpff

    9

  • Mr.Boss

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

Je hebt afgelopen week 500.000 gekregen van Rockstar, daar moet je je toch wel voorlopig mee kunnen vermaken? Tenzij je alles in één keer in een dure wagen of woning gooit, kun je behoorlijk wat kogels inslaan.

De richting die GTA:online heeft vind ik wel mooi. GTA IV online was zo'n doelloze free roam. Het was wel leuk om af en toe te klooien met vrienden, maar door de toevoeging van missies / geld / customization krijgt de wereld veel meer te doen en veel meer replayability. Je wordt niet geforceerd om meteen die cash cards te kopen, maar je zult gewoon moeten spelen om je zooi te verdienen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het levelen duurt inderdaad erg lang wanneer je weinig missies of races speelt. Ikzelf vind dit ook een minpunt. Het dwingt je om erg veel missies en races te doen, dit op zich moet geen probleem zijn. Wat ik een probleem vind is dat al die missies zo ontzettend saai zijn qua objectives. Races zijn leuk maar na 4 races heb ik dat ook wel gehad. De missies in het begin slaan werkelijk nergens op "steel die auto, dood die persoon, mission completed". Hoewel de missies later iets uitgebreider zijn komen ze terug op hetzelfde "steel die auto, dood die persoon etc.". Naar mijn mening hadden ze een manier moeten verzinnen om dezelfde soort missiestructuur van de singleplayer over te brengen naar de multiplayer. Want dit missie aanbod blijft naar mijn mening gewoon erg karig, saai, eentonig en een voorbeeld van luiheid. Ik begrijp dat het veel meer werk zou zijn geweest om uitgebreidere missies te ontwerpen voor de multiplayer, maar doordat dit niet gedaan is vind ik de multiplayer een stuk minder interessant. Freemode daar in tegen is wel geweldig zoals altijd. Alleen vervelend dat je dan niet echt free kan zijn met alle wapens/voertuigen etc. Het zou geweldig zijn als Rockstar nog eens een freemode toevoegt waar je level en hoeveelheid geld geen rol speelt.

EDIT: @GTAfame hierboven: we mogen toch wel gewoon een discussie voeren op dit forum hoop ik?

ik snap niet wat je daar leuk aan vindt, gelijk aan het begin al alles kunnen krijgen, niks voor hoeven doen..wat heb je dan nog voor doel?

nogmaals je bent niet verplcht om missies etc te doen, tenzij je wil levelen en geld verdienen, maar dat lijkt me meer dan logisch, dat je toch iets moet doen voor je bezittingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat opbouwen en hard werken in online is erg leuk

omdat je gewoon doel heb om te halen.

Maar de oude freemode waar je gewoon doelloos kan rondrijden en

Elkaar kan afschieten zonder zorgen om geld is ook fijn.

Zeker als je dan ook zoals gta 4 de politie kan uitzetten en kan doen wat je wilt.

Ik zelf kon me altijd uren lang vermaken zo met vrienden.

Bewerkt: door haaima
Link to comment
Delen op andere websites

Jij wil wapens hebben en samen met vrienden wouten afknallen? Dit kan nog steed, okay, je moet misschien eerst wel de wapens die je wil vrijspelen, waardoor je dan vooral moet racen, missies doen, ... om te kunnen levelen, zodat de wapens beschikbaar worden. Maar speel een weekje door en je hebt al maffe wapens waarmee je je heus wel zal amuseren samen met je vrienden. Trouwens samen met je vrienden deathmatches doen of racen is ook dikke pret verzekerd! ga dus samen eerst op oorlogspad, verdien poen en wapens, en dan kan je daarna perfect doen wat je wil. Je zal zien dat het wel leuk is om ook andere dingen te doen dan wat rond te klooien ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap je punt het verstand op nul en lekker knallen zoals in gta IV zit er in gta online niet meer in nee. Ikzelf heb hier weinig moeite mee ik vind dit systeem echt veel beter want op deze manier gaat het minder snel vervelen. Maar ja ook ik mis het soms weleens....je kan natuurlijk een invite only sessie starten met al je vrienden waarbij je dan afspreekt dat niemand in zijn persoonlijke wagen rijd (anders heb je nog bad sport aan je broek) zodat je eens lekker chaos kan trappen :). aangezien je net 500.000 gekregen hebt kan je 1000x gratis doodgaan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het levelen duurt inderdaad erg lang wanneer je weinig missies of races speelt. Ikzelf vind dit ook een minpunt. Het dwingt je om erg veel missies en races te doen, dit op zich moet geen probleem zijn. Wat ik een probleem vind is dat al die missies zo ontzettend saai zijn qua objectives. Races zijn leuk maar na 4 races heb ik dat ook wel gehad. De missies in het begin slaan werkelijk nergens op "steel die auto, dood die persoon, mission completed". Hoewel de missies later iets uitgebreider zijn komen ze terug op hetzelfde "steel die auto, dood die persoon etc.". Naar mijn mening hadden ze een manier moeten verzinnen om dezelfde soort missiestructuur van de singleplayer over te brengen naar de multiplayer. Want dit missie aanbod blijft naar mijn mening gewoon erg karig, saai, eentonig en een voorbeeld van luiheid. Ik begrijp dat het veel meer werk zou zijn geweest om uitgebreidere missies te ontwerpen voor de multiplayer, maar doordat dit niet gedaan is vind ik de multiplayer een stuk minder interessant. Freemode daar in tegen is wel geweldig zoals altijd. Alleen vervelend dat je dan niet echt free kan zijn met alle wapens/voertuigen etc. Het zou geweldig zijn als Rockstar nog eens een freemode toevoegt waar je level en hoeveelheid geld geen rol speelt.

EDIT: @GTAfame hierboven: we mogen toch wel gewoon een discussie voeren op dit forum hoop ik?

ik snap niet wat je daar leuk aan vindt, gelijk aan het begin al alles kunnen krijgen, niks voor hoeven doen..wat heb je dan nog voor doel?

nogmaals je bent niet verplcht om missies etc te doen, tenzij je wil levelen en geld verdienen, maar dat lijkt me meer dan logisch, dat je toch iets moet doen voor je bezittingen.

Ik zou het leuk vinden als er ook een freemode is met RPG's en Miniguns zonder dat je daar eerst bizar veel uur in moet steken om het bepaalde level te halen. Gewoon een andere modus erbij waarbij level en geld geen rol speelt. Dat lijkt mij gewoon ontzettend leuk om met vrienden een beetje te klooien.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben bereid om veel uren in een game te steken om progressie te maken (hoger level, geld etc.). Alleen de saaie missies houden dat voor mij tegen. De missies zijn zo repetitief dat ik er weinig plezier aan beleef om echt die-hard te spelen. Hierdoor kan ik nooit een hoog level halen en kan ik dus ook niet genieten van de hogere level items. En je bent nu eenmaal verplicht om die missies te doen om een hoger level te bereiken in een normale tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Het levelen duurt inderdaad erg lang wanneer je weinig missies of races speelt. Ikzelf vind dit ook een minpunt. Het dwingt je om erg veel missies en races te doen, dit op zich moet geen probleem zijn. Wat ik een probleem vind is dat al die missies zo ontzettend saai zijn qua objectives. Races zijn leuk maar na 4 races heb ik dat ook wel gehad. De missies in het begin slaan werkelijk nergens op "steel die auto, dood die persoon, mission completed". Hoewel de missies later iets uitgebreider zijn komen ze terug op hetzelfde "steel die auto, dood die persoon etc.". Naar mijn mening hadden ze een manier moeten verzinnen om dezelfde soort missiestructuur van de singleplayer over te brengen naar de multiplayer. Want dit missie aanbod blijft naar mijn mening gewoon erg karig, saai, eentonig en een voorbeeld van luiheid. Ik begrijp dat het veel meer werk zou zijn geweest om uitgebreidere missies te ontwerpen voor de multiplayer, maar doordat dit niet gedaan is vind ik de multiplayer een stuk minder interessant. Freemode daar in tegen is wel geweldig zoals altijd. Alleen vervelend dat je dan niet echt free kan zijn met alle wapens/voertuigen etc. Het zou geweldig zijn als Rockstar nog eens een freemode toevoegt waar je level en hoeveelheid geld geen rol speelt.

EDIT: @GTAfame hierboven: we mogen toch wel gewoon een discussie voeren op dit forum hoop ik?

ik snap niet wat je daar leuk aan vindt, gelijk aan het begin al alles kunnen krijgen, niks voor hoeven doen..wat heb je dan nog voor doel?

nogmaals je bent niet verplcht om missies etc te doen, tenzij je wil levelen en geld verdienen, maar dat lijkt me meer dan logisch, dat je toch iets moet doen voor je bezittingen.

Ik zou het leuk vinden als er ook een freemode is met RPG's en Miniguns zonder dat je daar eerst bizar veel uur in moet steken om het bepaalde level te halen. Gewoon een andere modus erbij waarbij level en geld geen rol speelt. Dat lijkt mij gewoon ontzettend leuk om met vrienden een beetje te klooien.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben bereid om veel uren in een game te steken om progressie te maken (hoger level, geld etc.). Alleen de saaie missies houden dat voor mij tegen. De missies zijn zo repetitief dat ik er weinig plezier aan beleef om echt die-hard te spelen. Hierdoor kan ik nooit een hoog level halen en kan ik dus ook niet genieten van de hogere level items. En je bent nu eenmaal verplicht om die missies te doen om een hoger level te bereiken in een normale tijd.

Dat is wat ik bedoelde dus hier sluit ik mij bij aan

Link to comment
Delen op andere websites

@paul007

ik snap wat je bedoelt, maar als je even een tijdje missies doet en/of gaat racen, speel je al erg veel vrij en heb je een leuk zakcentje.

zeker met die 500k van rockstar erbij, ben je nooit meer verplicht om missies/races te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Die 500K is zo op hoor

Jup. Maar als je spaart voor een tank bijvoorbeeld, is het zeer handig ;)

ohwacht. Als je gewoon free roamt en klooit, zal je hoogstwaarschijnlijk BOUNTIES tegenkomen. En claimen. Die vergoeden meestal wel je kosten van het laatste uurtje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het persoonlijk een totale anticlimax. Zo'n mooie engine gebruikt, een fantastische wereld, super gameplay, en vette SP missies.

Maar die online zooi, ongelooflijk... wat zonde..

Ellenlang wachten tot je in een missie zit, die je al tich keer hebt gedaan..de reward is dan een schamele 1500 dollar.

Sessies die half zijn gevuld, en zie geen enkele progressie in de online mode zelf.

Waar is de goeie fun gebleven in 16 spelers random gekozen knallen in CnC of maffia work? Gewoon 2x drukken en bam.

Nu zit iedereen maar in free mode wat te doen, en af en toe een autootje ophalen voor Simeon.

Nee sorry, maar kan iemand mij vertellen waarom deze MP zoveel beter is?, uiteraard afgezien van de mooie gameplay, want dat staat buiten kijf.

Zwaar teleurgesteld

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...