Jump to content

Denken meer mensen er zo over?


MeGustaNL

Recommended Posts

Ik vind het persoonlijk een totale anticlimax. Zo'n mooie engine gebruikt, een fantastische wereld, super gameplay, en vette SP missies. Maar die online zooi, ongelooflijk... wat zonde.. Ellenlang wachten tot je in een missie zit, die je al tich keer hebt gedaan..de reward is dan een schamele 1500 dollar. Sessies die half zijn gevuld, en zie geen enkele progressie in de online mode zelf. Waar is de goeie fun gebleven in 16 spelers random gekozen knallen in CnC of maffia work? Gewoon 2x drukken en bam. Nu zit iedereen maar in free mode wat te doen, en af en toe een autootje ophalen voor Simeon. Nee sorry, maar kan iemand mij vertellen waarom deze MP zoveel beter is?, uiteraard afgezien van de mooie gameplay, want dat staat buiten kijf. Zwaar teleurgesteld

He-le-maal mee eens!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MeGustaNL

    12

  • Hmmpff

    9

  • Mr.Boss

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

Ik vind het persoonlijk een totale anticlimax. Zo'n mooie engine gebruikt, een fantastische wereld, super gameplay, en vette SP missies.

Maar die online zooi, ongelooflijk... wat zonde..

Ellenlang wachten tot je in een missie zit, die je al tich keer hebt gedaan..de reward is dan een schamele 1500 dollar.

Sessies die half zijn gevuld, en zie geen enkele progressie in de online mode zelf.

Waar is de goeie fun gebleven in 16 spelers random gekozen knallen in CnC of maffia work? Gewoon 2x drukken en bam.

Nu zit iedereen maar in free mode wat te doen, en af en toe een autootje ophalen voor Simeon.

Nee sorry, maar kan iemand mij vertellen waarom deze MP zoveel beter is?, uiteraard afgezien van de mooie gameplay, want dat staat buiten kijf.

Zwaar teleurgesteld

freemode is in ieder geval het beste tot nu toe, je kunt alles doen. van parachute-springen tot aan duiken (onderzeeer) etc. je hebt bergen, een stad, woestijn.. perfect, voor iedereen wat. bovendien kun je weer huizen kopen (wordt nog uitgebreid waarschijnlijk), je kunt eigen auto's bezitten, tonnen aan wapens en ga zo maar door. missies zijn goed, maar kunnen beter en worden ook nog uitgebreid en/of vervangen, idem dito met races etc. simpel weg zo goed als alles wat je wil, zit in gta online. maar ja, je moet er wel wat voor doen natuurlijk, maar in welke game niet? als je meteen het beste van het beste kunt krijgen is de lol er snel af aangezien je geen doel meer hebt..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het persoonlijk een totale anticlimax. Zo'n mooie engine gebruikt, een fantastische wereld, super gameplay, en vette SP missies. Maar die online zooi, ongelooflijk... wat zonde.. Ellenlang wachten tot je in een missie zit, die je al tich keer hebt gedaan..de reward is dan een schamele 1500 dollar. Sessies die half zijn gevuld, en zie geen enkele progressie in de online mode zelf. Waar is de goeie fun gebleven in 16 spelers random gekozen knallen in CnC of maffia work? Gewoon 2x drukken en bam. Nu zit iedereen maar in free mode wat te doen, en af en toe een autootje ophalen voor Simeon. Nee sorry, maar kan iemand mij vertellen waarom deze MP zoveel beter is?, uiteraard afgezien van de mooie gameplay, want dat staat buiten kijf. Zwaar teleurgesteld
freemode is in ieder geval het beste tot nu toe, je kunt alles doen. van parachute-springen tot aan duiken (onderzeeer) etc. je hebt bergen, een stad, woestijn.. perfect, voor iedereen wat. bovendien kun je weer huizen kopen (wordt nog uitgebreid waarschijnlijk), je kunt eigen auto's bezitten, tonnen aan wapens en ga zo maar door. missies zijn goed, maar kunnen beter en worden ook nog uitgebreid en/of vervangen, idem dito met races etc. simpel weg zo goed als alles wat je wil, zit in gta online. maar ja, je moet er wel wat voor doen natuurlijk, maar in welke game niet? als je meteen het beste van het beste kunt krijgen is de lol er snel af aangezien je geen doel meer hebt..

Kijk, er wordt vanuit gegaan dat iedereen het niet leuk vind om meteen alles te hebben. Maar integendeel is waar. ik mis de keuze! Ik wil namelijk wel meteen alles en mijn eigen gang gaan. Daarom is GTA ook de enige game die ik speel.

Link to comment
Delen op andere websites

jij wil dat, maar ruim de meerderheid niet, bij mijn weten zijn er geen tot weinig games waar je meteen al alles in kan, en laten ze dat ook aub zo houden..

Zoals ik eerder al zei, ik mis die keuze.. Ik wil gewoon met mijn vrienden in een map waar wij alles kunnen en lekker ouwehoeren zonder overal aan vast te zitten. Daar zou jij geen last van hebben aangezien er geen mensen van buitenaf in kunnen. Gewoon een optie dat je even uit je carrière stapt en in die wereld gaan waar wapens voor het oprapen liggen zoals in GTA IV

Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat mij er om dat ik die keuze moet kunnen hebben. Ik wil gewoon alles beschikbaar kunnen hebben om samen met mijn eigen vrienden online te kunnen. Ook zij denken er zo over. En met online bedoel ik inderdaad de friend only session. Ik speel al vanaf dat het ''online'' er is maar ik kom niet verder dan de assult rifle. Ik baal daar van omdat het mij doet verplichten om met vreemden te gamen om aan geld te komen en te levelen. Ik speel het voor mijn plezier.... ergens hard voor moeten knokken is in mijn ogen geen plezier

Je hoeft om te levelen / geld te verdienen helemaal niet met vreemden te spelen. Dat was juist in IV verplicht en in Online niet meer. Wellicht moet je even de tijd nemen om alle menu opties te verkennen van Online. Het gehele Online deel van de game kan je in je eentje spelen, met alleen jouw vrienden of inderdaad wel samen met de rest van de wereld. Is geheel jouw keuze. :) Iedere job kan je privé houden namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff wat een gezeik zeg over Keuzes die je niet hebt!

Het is eenmaal zo en je kan er niks aan veranderen,zeiken helpt niet man

Ga lekker spelen en geniet van het mooie spel wat er op je beeldscherm is en niet lopen ouwehoeren wat je niet hebt!

Je kan ik het echt ook niet gelijk een Ferarri kopen ook al wil ik er 1.

Ga je in het echte leven ook zeuren daarom?

Pff gek van zulke dingen

Dit is een forum, en hier discusseer je zulk soort dingen.

Dus in plaats van gelijk zo opgefokt te reageren. :{

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon stom dat ik die keuze niet heb. Maar ik denk dat ik wel weet waarom dat is. Die geldwolven bij Rockstar willen ons GTA dollars verkopen voor echt geld omdat ze nog niet rijk genoeg zijn.... Maar daarom vroeg ik ook ''denken meer mensen er zo over'' Je mag die missies leuk vinden.. Helemaal top, maar dit gaat gewoon ten koste van mijn plezier.

Het is een keuze om GTA Dollars te kopen. Het is niet verplicht, en zeker niet met een aantal missies waar je snel geld mee kan verdienen. Het is echt voor de mensen die niet veel tijd hebben, of geen zin hebben om de missies te doen. Geldwolven noem ik het dan ook zeker niet.

Pff wat een gezeik zeg over Keuzes die je niet hebt!

Het is eenmaal zo en je kan er niks aan veranderen,zeiken helpt niet man

Ga lekker spelen en geniet van het mooie spel wat er op je beeldscherm is en niet lopen ouwehoeren wat je niet hebt!

Je kan ik het echt ook niet gelijk een Ferarri kopen ook al wil ik er 1.

Ga je in het echte leven ook zeuren daarom?

Pff gek van zulke dingen

Blijkbaar hebben we geen recht meer van meningsuiting?

Het gaat mij er om dat ik die keuze moet kunnen hebben. Ik wil gewoon alles beschikbaar kunnen hebben om samen met mijn eigen vrienden online te kunnen. Ook zij denken er zo over. En met online bedoel ik inderdaad de friend only session. Ik speel al vanaf dat het ''online'' er is maar ik kom niet verder dan de assult rifle. Ik baal daar van omdat het mij doet verplichten om met vreemden te gamen om aan geld te komen en te levelen. Ik speel het voor mijn plezier.... ergens hard voor moeten knokken is in mijn ogen geen plezier.

Maar dan moet je geen GTA: Online spelen. Als je Candy Crush speelt moet je toch ook hard knokken voor die nieuwe levels? :7

Nee, die mening deel ik niet nee. Online is vet tof, juist door online heb ik veel mensen beter leren kennen. En met name door de head sets geeft het een heel andere beleving aan de missies. Maakt het alleen maar leuker :)

LuckyStar-KonataThumbsup.gif

Couldn't agree with you more.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wel wat TS bedoeld: er is geen échte Freeroam. En dat mis ik ook wel.

Moet je daar toch ongelijk in geven. Als je een invite-only sessie maakt met vrienden, dan kun je best dezelfde onzinnige humor hebben als op IV freeroam. Het enige wat verschilt is dat je wat geld kwijtraakt bij het doodgaan en dat je wapens moet kopen ipv hamsteren.

Anders gezegd: Eerst hadden we een balpen en nu een potlood. Je kunt nog steeds schrijven. Alleen sommige vinden de balpen fijner. Persoonlijke voorkeur.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wel wat TS bedoeld: er is geen échte Freeroam. En dat mis ik ook wel.

Moet je daar toch ongelijk in geven. Als je een invite-only sessie maakt met vrienden, dan kun je best dezelfde onzinnige humor hebben als op IV freeroam. Het enige wat verschilt is dat je wat geld kwijtraakt bij het doodgaan en dat je wapens moet kopen ipv hamsteren.

Anders gezegd: Eerst hadden we een balpen en nu een potlood. Je kunt nog steeds schrijven. Alleen sommige vinden de balpen fijner. Persoonlijke voorkeur.

als je dood gaat kost het je maar 500, dus je moet het wel heel bont maken wil je heel veel geld kwijt raken. en voor de rest snap ik niet wat mensen zagen in IV, je had een stad en dat was het wel zo'n beetje, deze gta is toch 5x zoveel beter?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een te simpel advies, maar als het om de wapens te doen is (die je zogenaamd niet kan krijgen)

een mini-gun is relatief simpel te verkrijgen.

eventjes Survival spelen t/m ronde 10 en je hebt er 1... moet je ook wel wat moeite voor doen, maar levert wel in korte tijd.

alleen moet je dit wel elk potje doen om die wapens te krijgen.

evenals RPG/combat MG/Sniper/granaat werper/hand granaat/sticky's.

Mocht je ronde 10 halen heb je ook nog eens 20K + een bak ervaring (dat is handig :) )

Verder kan ik alleen maar zeggen dat ik GTA:O super vet vind en ook erg goed opgezet is. missies doe ik af en toe.

voornamelijk doe ik survival/racen. Dit blijft leuk.

Free-roam waar ik niks hoef te doen, en doelloos rond kan lopen had (ook) bij mij niet gewerkt. Dan had ik GTA-V allang weer verkocht.

Maargoed, lang verhaal kort. Als je GTA IV leuker vind als V dan ga je toch lekker die spelen??? Zo zou ik dan denken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wel wat TS bedoeld: er is geen échte Freeroam. En dat mis ik ook wel.

. Als je een invite-only sessie maakt met vrienden, dan kun je best dezelfde onzinnige humor hebben als op IV freeroam. Het enige wat verschilt is dat je wat geld kwijtraakt bij het doodgaan en dat je wapens moet kopen ipv hamsteren.

Feit is nog steeds dat je niet alle wapens kunt gebruiken als je nog geen bepaald level hebt bereikt etc, het is toch iets beperkter. Ik vind het RPG gedeelte erg leuk, maar daarlangs had van mij ook nog een old skool Deathmatch en Freemode mogen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap wel wat TS bedoeld: er is geen échte Freeroam. En dat mis ik ook wel.

. Als je een invite-only sessie maakt met vrienden, dan kun je best dezelfde onzinnige humor hebben als op IV freeroam. Het enige wat verschilt is dat je wat geld kwijtraakt bij het doodgaan en dat je wapens moet kopen ipv hamsteren.

Feit is nog steeds dat je niet alle wapens kunt gebruiken als je nog geen bepaald level hebt bereikt etc, het is toch iets beperkter. Ik vind het RPG gedeelte erg leuk, maar daarlangs had van mij ook nog een old skool Deathmatch en Freemode mogen zitten.

jullie kunnen ook overdrijven, speel een tijdje races, daarna ben je zowel een hoge rank en heb je geld genoeg, dan is je probleem opgelost..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...