Jump to content

Denken meer mensen er zo over?


MeGustaNL

Recommended Posts

jij wil dat, maar ruim de meerderheid niet, bij mijn weten zijn er geen tot weinig games waar je meteen al alles in kan, en laten ze dat ook aub zo houden..

Zoals ik eerder al zei, ik mis die keuze.. Ik wil gewoon met mijn vrienden in een map waar wij alles kunnen en lekker ouwehoeren zonder overal aan vast te zitten. Daar zou jij geen last van hebben aangezien er geen mensen van buitenaf in kunnen. Gewoon een optie dat je even uit je carrière stapt en in die wereld gaan waar wapens voor het oprapen liggen zoals in GTA IV

dan ga je toch lekker garys mod spelen? dan kan je doen wat je wilt en lekker rondkloten. dit spel is zoals het is en het is goed zo. meerderheid wil dit zo houden en alleen een paar mensen zoals jou niet nou dat maakt rockstar geen reet uit want ze missen je toch niet.
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MeGustaNL

    12

  • Hmmpff

    9

  • Mr.Boss

    2

  • Grand Theft Auto TOM

    2

GTA IV was niet meer dan een Deathmatch met een veel te grote map. Superboring en slecht uitgedacht in mijn ogen. GTA V is de eerste GTA die ik verwacht na een eerste speelsessie van een uur verder te gaan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt GTA: Online gewoon veel beter uitgewerkt, hier kan je tenminste voor doel gaan en niet gelijk alles krijgen. In IV krijg je gelijk alles en daar heb je geen doel en das pas saai ik heb het ook maar 10/20 uur gespeeld en maar het weer weggelegd, ik heb nu al meer dan 100 uur aan Online gezeten. Omdat je daar een doel heb om een Appartement en een Garage te hebben en goeie wapens en mooie auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt GTA: Online gewoon veel beter uitgewerkt, hier kan je tenminste voor doel gaan en niet gelijk alles krijgen. In IV krijg je gelijk alles en daar heb je geen doel en das pas saai ik heb het ook maar 10/20 uur gespeeld en maar het weer weggelegd, ik heb nu al meer dan 100 uur aan Online gezeten. Omdat je daar een doel heb om een Appartement en een Garage te hebben en goeie wapens en mooie auto's.

en gta online kun je blijven spelen omdat er zoveel is wat je kunt kopen of wat er nog gaat komen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...