Jump to content

Verhalen met vreemde gamers


Dipsie8

Recommended Posts

Tip: Toeteren is universeel gelijk aan de witte vlag.

Nou dat zal best, alleen is het bij mij al een aantal x voorgekomen dat ook als ik toeter ze beginnen te schieten.

en ik houd niet een micro smg/ ap pistol gereed. Zodra iemand op mij begint te schieten, dan zorg ik dat ik het grootste/snelst vurende wapen bij de hand hou.

oftewel meestal carbine rifle of combat MG.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dipsie8

    7

  • Hmmpff

    7

  • TryX

    3

  • Dragon__rage

    3

Ik had net een lampadati felon GT ingeleverd bij LSC voor wat money, en aangezien ik geen vervoer meer had belde ik mijn mechanic voor een gejatte auto zodat ik die meteen kon verzekeren. Is mijn mechanic er komt er een tank de hoek om.... BOEM ik dood en bidden dat hij mijn auto niet kapot schoot (want ik had hem dus nog niet verzekerd) kom ik terug bij mijn auto is t net een koekblik. Het bleek dus toch een aardige gozer. Het was zelfs zo erg dat ik geen linkervoorwiel meer had waardoor ik niet meer recht kon rijden en hele tijd naar linksvoor zakte.

Naderhand heb ik hem opgezocht en hebben we samen nog wat missies gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

klein verhaaltje, mijn eerste.

ik reed net naar mijn huis, toen ik onderweg een geel/zwart getunede futo tegen kwam. die zag er heel gaaf uit naar mijn mening, dus ik ben hem gaan volgen om hem rustig te bekijken. onderweg toen ik stil stond naast hem kwam er een andere kerel aan die mij dood schoot, bleek een vriend van hem te zijn. dus ik liet het er niet bij zitten en ben ze opnieuw gaan achtervolgen, helaas hackte er een (hij kon niet dood gaan), waardoor ik nog 3x dood ging, en daarna eindelijk weer mijn auto kon pakken en kon vluchten..

Link to comment
Delen op andere websites

klein verhaaltje, mijn eerste.

ik reed net naar mijn huis, toen ik onderweg een geel/zwart getunede futo tegen kwam. die zag er heel gaaf uit naar mijn mening, dus ik ben hem gaan volgen om hem rustig te bekijken. onderweg toen ik stil stond naast hem kwam er een andere kerel aan die mij dood schoot, bleek een vriend van hem te zijn. dus ik liet het er niet bij zitten en ben ze opnieuw gaan achtervolgen, helaas hackte er een (hij kon niet dood gaan), waardoor ik nog 3x dood ging, en daarna eindelijk weer mijn auto kon pakken en kon vluchten..

Daar wordt je online echt schijtziek van! Ook van die gasten die aan komen rijden terwijl jij op mobiel zit en jij hen verder negeert, en vervolgens zij je neerschieten..

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam uit LS customs nadat ik een auto verkocht had, toen er iemand kwam aanrijden. Hij begint te toeteren, ik stap in. Maar ik wou eigenlijk gewoon naar mn appartement om een auto op te halen. Geen idee wat hij van plan was, dus ik zet een waypoint op mn appartement. Kijken wat hij doet. Hij rijdt er naartoe, zet me netjes voor de deur af en hij rijdt weg. Ik stuur hem een bericht: thanks :*D, hij stuurt terug: welcome.

Best wel droog :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Had in de eerste week wel een gave 'random' moment. Ik kreeg een smsje van Simeon dat er een high-priority vehicle is die hij wilde hebben. Stond geparkeerd ergens langs de snelweg. Ik rij daar naar toe, zonder te weten dat deze voor iedereen op de kaart staat. Zowat de halve lobby was al rondom die plek, maar zonder besef heb ik de auto tussendoor gepakt en ben ik richting de Docks vertrokken. Meerdere players die achter mij aan zaten toen een vriend zei dat iedereen deze wagen wil. Ineens realiseerde ik mij dat ik dus in een auto reed die voor iedereen van belang was. De achtervolging naar de Docks was met zo'n 10 man, waarvan ik er een paar kon kwijtraken. Ik kijk op de minimap en zie de rest van de lobby allemaal gezamelijk op de Docks zitten, te wachten tot ik kom. Daar aangekomen wordt ik verwelkomt met een heel vuurwerk en ik ben maar als een gek rondjes gaan scheuren. Na zo'n 40 minuten vechten, een Free-for-all, met als winst de wagen, besluit ik om de wagen maar de zee in te rijden. Als ik hem niet kan krijgen, dan krijgt niemand hem. "ThatDutchIdiot destroyed the high priority vehicle"

Dat was wel zo'n gaaf uur, eerst een achtervolging over de halve map heen en daarna een gigantische shootout.

Link to comment
Delen op andere websites

Had in de eerste week wel een gave 'random' moment. Ik kreeg een smsje van Simeon dat er een high-priority vehicle is die hij wilde hebben. Stond geparkeerd ergens langs de snelweg. Ik rij daar naar toe, zonder te weten dat deze voor iedereen op de kaart staat. Zowat de halve lobby was al rondom die plek, maar zonder besef heb ik de auto tussendoor gepakt en ben ik richting de Docks vertrokken. Meerdere players die achter mij aan zaten toen een vriend zei dat iedereen deze wagen wil. Ineens realiseerde ik mij dat ik dus in een auto reed die voor iedereen van belang was. De achtervolging naar de Docks was met zo'n 10 man, waarvan ik er een paar kon kwijtraken. Ik kijk op de minimap en zie de rest van de lobby allemaal gezamelijk op de Docks zitten, te wachten tot ik kom. Daar aangekomen wordt ik verwelkomt met een heel vuurwerk en ik ben maar als een gek rondjes gaan scheuren. Na zo'n 40 minuten vechten, een Free-for-all, met als winst de wagen, besluit ik om de wagen maar de zee in te rijden. Als ik hem niet kan krijgen, dan krijgt niemand hem. "ThatDutchIdiot destroyed the high priority vehicle"

Dat was wel zo'n gaaf uur, eerst een achtervolging over de halve map heen en daarna een gigantische shootout.

:klap: :klap: :klap::bier:

Link to comment
Delen op andere websites

lol, als je die auto na 40 min free for all had verkocht had je er zelfs nog verlies op gemaakt :7

Toen was bij niemand nog bekend wat de voertuigen opleverde, vandaar dat iedereen door het dolle ging :puh: Ik zat toen zelf ook van "Wow, als iedereen hem wilt, dan issie vast vies veel geld waard"

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed rond met franklins buffalo

ging toeteren auto's van het slot afgehaalt en lied iemand instappen toen naar mijn garage gereden en met entify veder gereden en dan paar winkeltjes overvalt

dat was mijn verhaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam uit LS customs nadat ik een auto verkocht had, toen er iemand kwam aanrijden. Hij begint te toeteren, ik stap in. Maar ik wou eigenlijk gewoon naar mn appartement om een auto op te halen. Geen idee wat hij van plan was, dus ik zet een waypoint op mn appartement. Kijken wat hij doet. Hij rijdt er naartoe, zet me netjes voor de deur af en hij rijdt weg. Ik stuur hem een bericht: thanks :*D, hij stuurt terug: welcome.

Best wel droog :puh:

ik had precies hetzelfde meegemaakt, ook leuk om te zien dat zulke mensen nog bestaan :puh:

ik vertrouw te snel mensen, moet dat toch eens afleren...

Link to comment
Delen op andere websites

Kwam uit LS customs nadat ik een auto verkocht had, toen er iemand kwam aanrijden. Hij begint te toeteren, ik stap in. Maar ik wou eigenlijk gewoon naar mn appartement om een auto op te halen. Geen idee wat hij van plan was, dus ik zet een waypoint op mn appartement. Kijken wat hij doet. Hij rijdt er naartoe, zet me netjes voor de deur af en hij rijdt weg. Ik stuur hem een bericht: thanks :*D, hij stuurt terug: welcome.

Best wel droog :puh:

ik had precies hetzelfde meegemaakt, ook leuk om te zien dat zulke mensen nog bestaan :puh:

ik vertrouw te snel mensen, moet dat toch eens afleren...

later wouw hij mij afschieten maar had minigune
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...