Jump to content

Verhalen met vreemde gamers


Dipsie8

Recommended Posts

Ik zat met een vriend van me op een server en ik had een bounty van 9000 (Je weet dan wel dat de alle mensen ineens gek worden) En ik werd achtervolgd door een gast. Mijn auto vloog ineens in de fik en die gast die achter mij aan zat begon met een micro SMG op me te schieten maar toen ik nog maar ongeveer een kwart streepje health had kwam ineens uit het niet mijn vriend eraan! Hij beukte heel hard tegen de achterkant van die ene gast. om hem uit het zicht van mij te halen maar uit een schrik reactie schoot ik mijn vriend perongeluk dood xD Uit eindelijk heeft mijn vriend mij vrijwillig dood geschoten en hebben we de bounty gedeeld. <3

Bewerkt: door LolCake
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dipsie8

    7

  • Hmmpff

    7

  • TryX

    3

  • Dragon__rage

    3

Ik speelde gisteren een missie waarbij je een Meth-lab moet beschermen, dus wij die Lab beschermen, knallen aardig wat Ammo weg en moeten vervolgens een Auto deliveren bij Trevor.

Meneer liet het rijden aan mij over, ik sta letterlijk voor Trevor zijn deur maar dacht even leuk door een hek heen te rijden.... stond er een Gas tank achter en die zei heel hard "Boem"

Auto weg, Ammo verspeeld, tijd verspeeld, missie gefailed en allebei dood...

Leuk is anders, maar wel een bijzonder verhaal haha

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed vanmiddag stunt jumps zodat ik die lime green kleur (wat is dit een mooie kleur zeg :() vrij kon spelen, en opeens werd ik achtervolgd door iemand, die met mij mee ging doen, die had blijkbaar door dat ik stunt jumps aan het doen was :puh:

ik dacht eerst dat hij mij wilde killen aangezien ik een bounty op mijn hoofd had, maar hij heeft niks gedaan, leuk zo'n speler.

toen ik daarna 25 stunt jumps had completed, ging ik een andere room in, en iedereen zat weer achter mij aan vanwege mijn bounty, maar ik zorg ervoor dat voordat ze mij killen, ik hun al tig keer gekilt heb, werkt goed 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren bij de Downtown LSC ingestapt bij iemand willekeurig. DIe begon te rijden en ik begon te schieten op voetgangers en auto's. Na een tijdje hadden we natuurlijk de politie achter ons. Dan ben ik maar uit zijn rijdende wagen gesprongen. Ik dacht; dan is hij van me vanaf. Toen kwam hij opeens teruggedaaid om me op te pikken. Ben ik op het dak van zijn auto gaan staan om zo te proberen vechten met politie terwijl hij aan het rijden was. Natuurlijk viel ik er de hele tijd vanaf. Toen was ik dood. :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit een paar weken terug gehad, maar ik wilde mijn Sultan RS een stuk verder tunen. Liefst een andere kleur want ik was dat knal roze eigenlijk wel zat.

Mijn appartement is Weazel Plaza dus de LS Customs in het midden van de stad is het dichtste bij. Ik scheur die binnenplaats op, sta ik inene oog in oog met een tank...

Dus ik stuur als een idioot om hem heen en zijn kogels miste mij gelukkig, maar ik ben toch maar snel naar een andere LS Customs gereden.

Bewerkt: door LXZ-76
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit een paar weken terug gehad, maar ik wilde mijn Sultan RS een stuk verder tunen. Liefst een andere kleur want ik was dat knal roze eigenlijk wel zat.

Mijn appartement is Weazel Plaza dus de LS Customs in het midden van de stad is het dichtste bij. Ik scheur die binnenplaats op, sta ik inene oog in oog met een tank...

Dus ik stuur als een idioot om hem heen en zijn kogels miste mij gelukkig, maar ik ben toch maar snel naar een andere LS Customs gereden.

je mag blij zijn dat je die sultan al bezitte, ik verloor daardoor een SUV, niet dat ik hem heel erg mis, maar gaat om het idee :)

dat is de rede dat ik zelden naar een LSC rij, waar mensen in de buurt staan, dan krijg je vaak dit soort dingen.. sommige spelers kicken daarop, om te campen bij een LSC.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ach ik had niet gezien dat er iemand op die minimap stond, en al staan ze daar, toen der tijd waren tanks in de multiplayer vrij zeldzaam, dus als je snel bent kom je er vaak nog veilig de LSC in. Sterker nog dit is de eerste keer dat ik een tank in een openbare server zag.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik deed vanmiddag stunt jumps zodat ik die lime green kleur (wat is dit een mooie kleur zeg :() vrij kon spelen, en opeens werd ik achtervolgd door iemand, die met mij mee ging doen, die had blijkbaar door dat ik stunt jumps aan het doen was :puh:

ik dacht eerst dat hij mij wilde killen aangezien ik een bounty op mijn hoofd had, maar hij heeft niks gedaan, leuk zo'n speler.

toen ik daarna 25 stunt jumps had completed, ging ik een andere room in, en iedereen zat weer achter mij aan vanwege mijn bounty, maar ik zorg ervoor dat voordat ze mij killen, ik hun al tig keer gekilt heb, werkt goed 8)

waarneer er iemand bounty is en rijdt in een persenol car mag je hem opblazen kosten zijn voor hem :)
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gisteravond mijn mesa verruilt voor een sandking (crew auto bij ons), toen ik hem ging testen en richting het strand reed stond er een auto en die reed achter mij aan.. ik dacht wat gaan we nu weer krijgen.. maar hij schoot niet dus ik vertrouwde hem. we zijn door de stad gecruised en later ben ik bij hem ingestapt, hij beroofde enkele shops en liet nog zijn garage zien. leuke speler :)

later kwam ik iemand tegen toen ik in freemode spawnde naast een comet, en ik wilde vluchten aangezien ik een hoop geld op zak had (20k), maar hij reed achter mij aan en begon te toeteren (toeteren is een gebaar van ik doe niks vind ik :puh: ), ik stapte bij hem in en hij reed naar het strand bij de zuidelijkste LSC. toen wij stopte werden we meteen beschoten door mensen die aan het varen waren met boten. beiden natuurlijk het vuur terug geopend, en na wat heen en weer geschoten te hebben besloot ik om mijn rpg te pakken en al die boten op te blazen.. wat geslaagd was vlak erna, alle 3 de boten. ik weet niet of die speler hier toevallig rond hangt, maar sorry dat ik op je schoot, is zo lastig soms dat auto aim automatisch naar iemand toe richt terwijl je hem niet wilt dood schieten :)

toch weer leuke avontuurtjes, zo zie je maar weer als je een avondje freemode doet, dat er altijd leuke spelers rondhangen, niet alleen maar gta-terroristen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 years later...

Ik ben gisteren een royaal persoon tegengekomen. Het begon al met het feit dat hij mij niet afschoot toen ik stil langs de weg stond. In tegendeel, hij stond te wachten tot ik in zijn auto stapte. Uiteindelijk deed ik dat ook. We gingen samen wat winkels overvallen en verrassend genoeg gaf hij mij telkens al de opbrengst door het geld te sharen. Was welk grappig :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kwam een speler tegen op zijn Oppressor en hij had zo te merken niets kwaads in de zin en ik zat in mijn Weaponized Tampa.

Het was op de eerste dag van de DLC Gunrunning en ik was razend benieuwd naar de Weaponized Tampa en ik uiteraard die auto

tot max heb geupgrade met alle toeters en bellen. Oké, zo gezegd en zo gedaan. Ik wou toeteren als gebaar van groeten en in een mum van tijd

waren we allebei dood door de explosie en ik 20.000$ armer.

 

Spoiler

Proximity Mines is de nieuwe Horn knop.

 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 28-9-2017 om 18:00, SilverRST zei:

Ik kwam een speler tegen op zijn Oppressor en hij had zo te merken niets kwaads in de zin en ik zat in mijn Weaponized Tampa.

Het was op de eerste dag van de DLC Gunrunning en ik was razend benieuwd naar de Weaponized Tampa en ik uiteraard die auto

tot max heb geupgrade met alle toeters en bellen. Oké, zo gezegd en zo gedaan. Ik wou toeteren als gebaar van groeten en in een mum van tijd

waren we allebei dood door de explosie en ik 20.000$ armer.

 

  Inhoud verbergen

Proximity Mines is de nieuwe Horn knop.

 

:7 Dat doe mij denken aan de eerste keer dat ik van een speler op de Oppressor mocht zitten. Hij zei dat ik op de toeter moest drukken. Dus de speedboost activeert en ik word met veel geweld tegen een muur geslingerd (uiteraard dood) waarna de motor nog tientallen meters door de lucht vloog. :puh: 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 1-10-2017 om 14:37, PrioX zei:

:7 Dat doe mij denken aan de eerste keer dat ik van een speler op de Oppressor mocht zitten. Hij zei dat ik op de toeter moest drukken. Dus de speedboost activeert en ik word met veel geweld tegen een muur geslingerd (uiteraard dood) waarna de motor nog tientallen meters door de lucht vloog. :puh: 

Hahaha die E knop is bruut :D

 

De chat gaat trouwens ook erg vaak los en beschuldigen ze elkaar van 'hacking' en aimbots hahaha

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Oud verhaal om dit topic een beetje te bumpen: Ik reed met een duur voertuig door West Vinewood, toen zag ik een prostituée op straat staan. Dus ik haar ophalen, ze stapt bij mij de auto in en we rijden naar een rustige plek, achter een gebouw vlakbij een gebouw waar een zanger van Love Fist aan het optreden is in een missie. Dus, we zijn bezig in mijn auto achter een gebouw, plotseling zie ik opeens een vreemde speler uit het niets. Hij stapt van zijn motor af, pakt zijn shotgun en schiet eerst de prostituée dood en vervolgens mij. Ook heb ik sowieso vaker last van vreemde spelers. Spelers die helemaal aan de kant van de weg gaan staan om je te gaan oppikken en overal heen brengen omdat je een vrouwelijke personage speelt online en vreemde berichtjes krijgt, zoals ben je echt een meisje, etc. :7 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...