Jump to content

Verhalen met vreemde gamers


Dipsie8

Recommended Posts

Op 24-10-2017 om 22:46, Asphyxiated zei:

Oud verhaal om dit topic een beetje te bumpen: Ik reed met een duur voertuig door West Vinewood, toen zag ik een prostituée op straat staan. Dus ik haar ophalen, ze stapt bij mij de auto in en we rijden naar een rustige plek, achter een gebouw vlakbij een gebouw waar een zanger van Love Fist aan het optreden is in een missie. Dus, we zijn bezig in mijn auto achter een gebouw, plotseling zie ik opeens een vreemde speler uit het niets. Hij stapt van zijn motor af, pakt zijn shotgun en schiet eerst de prostituée dood en vervolgens mij. Ook heb ik sowieso vaker last van vreemde spelers. Spelers die helemaal aan de kant van de weg gaan staan om je te gaan oppikken en overal heen brengen omdat je een vrouwelijke personage speelt online en vreemde berichtjes krijgt, zoals ben je echt een meisje, etc. :7 

Dat laatste dus!! Mijn vriendin heeft met headset en al op mijn tweede karakter gespeeld, je wilt niet weten hoeveel vriendschapsverzoekjes ze kreeg, en er waren er maar weinig die haar ook neer schoten etc. Pak je het mannelijke karakter en ze gaan helemaal los.

 

Met de vrouwelijke karakter ook een keer een hoertje opgepikt, rustig plekje opgezocht, je kent het wel. Komt er een andere speler, staat een beetje te kijken en maakt een paar fotos en weg was die..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dipsie8

    7

  • Hmmpff

    7

  • TryX

    3

  • Dragon__rage

    3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...