Jump to content
Joriz

Vragenpanel met de acteurs van GTAV op Comikaze!


Al eerder zaten de hoofdrolspelers van GTA5 op Comic Con in New York. Ruim een week terug waren de de acteurs samen met Danny Tamberelli en Slink Johnsons ook aanwezig op de Stan Lee's Comikaze Expo in Los Angeles. Dat leverde een hoogst uniek vragenpanel op. Vooral de chemie en humor tussen de acteurs en hoe ze over de motion capture ballen en alle andere dingen die bij de opname van GTAV kwamen kijken leveren de meest 'slechte' grappen en grollen op. emo.gif

Steven Ogg (

Trevor), Ned Luke (Michael), Shawn “Solo” Fonteno (Franklin), Danny Tamberelli (Jimmy) en Slink Johnson (Lamar)

Ben je ook een leuk filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

via GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Misschien klinkt het stom voor andere maar ik heb echt helemaal niks met Lamar en Jimmy.

Ik vindt het leuk om te zien maar mij boeien alleen Trevor en Franklin. Michael vindt ik ook, in

het spel, een beetje te oud. Freeroame met Michael doe ik nauwelijks. Het is bij mij alleen

chillen en cruisen met Franklin of Los Santos slopen met Trevor.

Ik heb in gta V niet echt banden met personages als ik bijvoorbeeld in Vice City of IV had.

Ik blijf Niko Bellic eigenlijk nog steeds de beste personage.

Maar om weer ontopic te gaan. Ik vindt het wel leuk om de voice acteurs te zien. Maar ik wilde

even zeggen wat ik over personages vindt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Toch leuk dat een van mijn favoriete character, Lamar, er nu ook bij is. :) En het blijft gek om Jimmy nu ook te horen, eigenlijk om bij iedereen een levend persoon te zien. Er zitten ook wel interessante vragen tussen die zeker het kijken waard zijn. En toevallig is de neef van Shawn, die Franklin speelt, CJ in San Andreas!

Bewerkt: door MostWantedKid

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het spijt me, maar wat een slecht filmpje. Iemand zit met zijn telefoon te kloten, wat ik beter zie dan wie wie is :0

Edit: Iets korter filmpje:

Als je inlogt heb je betere kwaliteit aan film. Deze kan ook:

Bewerkt: door Toni Caprioni

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...