Jump to content

Wat is jouw totale speeltijd in Online


PsykoUniqz

Recommended Posts

20 Daagies

20?! Online is in totaal nog maar 45 dagen uit. Dat is gemiddeld 10 uur per dag, elke dag, sinds release

Ik hoop dat je het verkeerd hebt getypt

Is wel te hopen, want als je z'n 7 uur slaapt dan heb je nog 7u per dag dat je iets anders doet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrutserNL

    6

  • Tommy-Vercetti

    4

  • --Simon--

    3

  • dionkoffie

    3

20 Daagies

20?! Online is in totaal nog maar 45 dagen uit. Dat is gemiddeld 10 uur per dag, elke dag, sinds release

Ik hoop dat je het verkeerd hebt getypt

Is wel te hopen, want als je z'n 7 uur slaapt dan heb je nog 7u per dag dat je iets anders doet.

hij zou niet de enige zijn die zoveel gamed, doen er velen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel echt heeeel veel gta. en ik laat me ps3 de hele dag aan staan. als ik ff een uur iets anders doe is me ps3 nog gwn aan. dus van die 20 dagen zou ik ong 16 dagen echt hebben gespeeld.

btw ik zie mensen die ook al op 30 dagen zitten. idk hoe maar dat zijn echte no life mensen

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

39u 17 min 45 sec.

Afgelopen tijd ben ik weer meer singleplayer gaan beginnen doen, ik kom nu enkel op online als er een meeting is en dan niet langer dan anderhalf of twee uur.

Heb nog nooit echt op multiplayer gezeten bij playstation, tenzij de paar weken voor de release van GTA V op die van GTA IV. Ik vind dit dus wel aardig lang.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel echt heeeel veel gta. en ik laat me ps3 de hele dag aan staan. als ik ff een uur iets anders doe is me ps3 nog gwn aan. dus van die 20 dagen zou ik ong 16 dagen echt hebben gespeeld.

btw ik zie mensen die ook al op 30 dagen zitten. idk hoe maar dat zijn echte no life mensen

Zelfs dan nog 16 dagen van de 45 dagen dat het uit is, is gewoon 8 uur per dag. Misschien af en toe gaan sporten of een hobby zoeken? Het is niet gezond dat je zo veel loopt te gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel echt heeeel veel gta. en ik laat me ps3 de hele dag aan staan. als ik ff een uur iets anders doe is me ps3 nog gwn aan.

VOlgens mij kan dat ook niet want als je telang stilstaat wordt je gekickt naar de storymode

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel echt heeeel veel gta. en ik laat me ps3 de hele dag aan staan. als ik ff een uur iets anders doe is me ps3 nog gwn aan. dus van die 20 dagen zou ik ong 16 dagen echt hebben gespeeld. btw ik zie mensen die ook al op 30 dagen zitten. idk hoe maar dat zijn echte no life mensen

ik speel ook veel

maar als ik em aan laat staan gaat die idlen op een gegeven moment en wordt je uit de kamer geflikkerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel echt heeeel veel gta. en ik laat me ps3 de hele dag aan staan. als ik ff een uur iets anders doe is me ps3 nog gwn aan.

VOlgens mij kan dat ook niet want als je telang stilstaat wordt je gekickt naar de storymode

Haha... Oh...Ooohh! Busted! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...