Jump to content

Wat is jouw totale speeltijd in Online


PsykoUniqz

Recommended Posts

eigenlijks vroeg ik me gewoon af of er mensen net zo no life bezig zijn als mij

ik heb 99 uur in de story mode 100% en toen gelijk op de online waar ik nu 19 dagen en 13 uur in heb zitten

hoever zijn jullie met de story % en hoeveel tijd hebben jullie er al inzitten?

j9bNd80.jpg

>>> Door thebig: Topic samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PrutserNL

    6

  • Tommy-Vercetti

    4

  • --Simon--

    3

  • dionkoffie

    3

Ik heb zo'n 18 uur per character gespendeerd, dus ongeveer 55 uur in totaal, en zit aan 98.3%. IN GTA:O heb ik nog geen drie dagen gezeten, zit aan level 51.

Zie net dat ik nog 25 seconden moet spelen om 3 dagen online te hebben gespeeld :7

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gemiddeld 15 tot 21 uur per personage gespeeld, wat neerkomt op minstens 50 uur in totaal. Momenteel zit ik pas op 66,43%. Komt omdat ik veel in GTA: Online zit: ruim 9 dagen en bijna 7 uur. Da's trouwens echt veel, als je het in perspectief brengt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Lastig .... single player ben ik onlangs voor de 3e keer mee gestart en daar heb ik nu zo'n 11 uur aan gespendeerd. Echter heb ik deze dus al 2x uitgespeeld, weliswaar niet op 100%*, maar heb geen idee hoelang ik daarmee bezig ben geweest.

In GTA-Online ben ik nu level 42 en daar heb ik iets meer dan 3 volle dagen over gedaan. Maar om eerlijk te zijn ben ik daar nu wel klaar mee, dus tenzij de aangekondigde heists erg leuk zijn, zal ik daar niet veel tijd meer aan besteden.

*Geen collectibles zoals chemical waste ed gevonden, ook niet naar gezocht. Wel alle Stranger & Freaks en alle Random Characters gedaan.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

nog niemand boven de 10 dagen dus tot zover ik heb bijna het dubbele ik moet echt eens andere hobbys gaan zoeken dan gta:P

Jawel hoor, ik ^^

Dan geld dat ook voor jou :puh:

Hahah, school begint toch weer dusjaa en moet ook nog eens gaan voetballen, dus me PS3 gaat denk ik niet zo heel vaak meer aan :erm::puh:

Bewerkt: door Hano_2000
Link to comment
Delen op andere websites

nog niemand boven de 10 dagen dus tot zover ik heb bijna het dubbele ik moet echt eens andere hobbys gaan zoeken dan gta:P

Jawel hoor, ik ^^

haha ja je hebt gelijk ik heb zomaar je post over het hoofd gezien

blij dat er nog meer mensen zijn:)

je gebruikt linux :klap:

knap dat je linux herkent als je het ziet:) meeste mensen denken wat heeft hij een rare computer

ik draai al 7 jaar linux en na bijna alle GUIs te hebben gehad heb ik toch gekozen voor

Gnome 3.8.4 ik zat op 3.11.2 maar toch maar stapje terug gedaan

voor stabiliteit en compatibaliteit met bepaalde extenties

en dat alles met de ubuntu repositories natuurlijk:)

Bewerkt: door aerora
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...