Jump to content

Het algemene Call of Duty-topic


TekaLoca

  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Keuzes maken in missies, zou Call of Duty er beter van worden?

    • Het zou Call of Duty beter maken.
      3
    • Call of Duty blijft slecht.
      10
    • Weet ik niet.
      4


Recommended Posts

Welkom in het algemene Call of Duty-topic!

Ik zat er aan te denken dit te openen aangezien er wat discussies ontstaan zijn in het Call of Duty Black Ops 2-topic, waar ze dus Call of Duty's gaan vergelijken met elkaar..

Omdat we dan allemaal gewoon offtopic gaan daar, leek het me dus een goed idee om gewoon een algemeen CoD-topic te openen waar je dus over eender welke Call of Duty kan gaan discussieren, vergelijken, of eventueel afkraken als het nodig is emo.gif

Get started thumbsup2.gif

(Topic kwam tot stand, na toelating van Bassieboy35)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    18

  • Ezra24rct3

    18

  • GuitarGuy666

    16

  • xCrazyShotgun

    6

Hoogste tijd voor een nieuwe Call of Duty zonder al die perks, kill streaks en andere rommel. Niks kan tippen aan deathmatch Brecourt, rifle-only Harbor en S&D Pavlov. icon_mrgreen.gif Heb BO II met plezier gespeeld, maar na een maandje was ik er ook wel weer helemaal klaar mee. Die chaos overal, het kan me niet lang bekoren.

Link to comment
Delen op andere websites

ik moet zeggen blackops 2 is te overpowerd dus ben terug gegaan naar blackops en was in een weekend van level 3 naar level 30 gegaan in 2dagen tijd niet eens volop gespeeld geld ook voor een maatje die was level 1 en was binnen 2dagen level 17 ongv dus als je beginner bent of gewoon niet van verliezen houd zou ik blackops spelen soms zitten er campers maarja die heb je overal

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij(weet het wel zeker) is er in gta5 een reclame die zegt waar het op staat

voor alle Call of Duty's pretty much the same as the last one

snap niet dat mensen die troep blijven kopen

Als je dat troep vind, Waarom maak je dan zelf geen betere game?

Link to comment
Delen op andere websites

snap niet dat mensen die troep blijven kopen

Iedereen heeft andere smaak, dus ook in games. Ik koop het omdat ik het fijn vind en kan blijven spelen. Ik heb bij GTA V de verhaallijn uitgespeeld en ik was al gelijk klaar met de game, dit is anders voor mij met Call of Duty's..

ik moet zeggen blackops 2 is te overpowerd dus ben terug gegaan naar blackops en was in een weekend van level 3 naar level 30 gegaan in 2dagen tijd niet eens volop gespeeld geld ook voor een maatje die was level 1 en was binnen 2dagen level 17 ongv dus als je beginner bent of gewoon niet van verliezen houd zou ik blackops spelen soms zitten er campers maarja die heb je overal

Black Ops vind ik ook wel een van de betere CoD's maar dat komt omdat ik bij Black Ops pas begonnen ben met ze te spelen.. MW3 vind ik tot nu toe de beste.

Een CoD die ¤60 is vind ik pure troep. Een CoD die ~¤20 zou kosten, zou ik geen troep vinden. Zo zie ik het :puh:

.. maar we weten allemaal dat dat nooit gebeurd, helaas..

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat troep vind, Waarom maak je dan zelf geen betere game?

Omdat ik een gamer ben geen developer.

En omdat we in een vrij land leven mag ik gewoon mijn mening geven.

Ik VIND jouw reactie best kinderachtig. Ook dat is een mening.

Maar kan iemand mij uitleggen waarom CoD nog steeds verkocht wordt, er verandert zo weinig telkens.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, Call Of Duty.

Heb ooit eens impulsief MW3 gekocht, omdat het cool was, en dat was dan ook mijn eerste echte FPS, denk ik. Natuurlijk heb ik dus wat moeten oefenen en is mijn ratio daarom zo vreselijk laag. Heb 2 prestiges gespeeld denk ik, maar toen hield ik het wel voor gezien. Uiteindelijk blijft het altijd hetzelfde en wordt het wel saai. Misschien kan het wel leuk zijn met een crew en als je in team speelt, maar het wordt gewoon saai. Het is ook wel leuk om gewoon een namiddagje met je vrienden op de bank wat te knallen, maar dat terzijde, denk ik niet dat ik nog snel een CoD zal kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel goed een algemeen CoD topic, ze lijken toch allemaal op elkaar >.<

Eigenlijk ben ik het sinds cod4 steeds minder gaan spelen. Alleen MW2 heb ik nog wel veel gespeeld. En gelet op de gameplay, vind ik aan de nieuwe Call of Duties niets vernieuwd, op multiplayer gebied.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat troep vind, Waarom maak je dan zelf geen betere game?

Omdat ik een gamer ben geen developer.

En omdat we in een vrij land leven mag ik gewoon mijn mening geven.

Ik VIND jouw reactie best kinderachtig. Ook dat is een mening.

Maar kan iemand mij uitleggen waarom CoD nog steeds verkocht wordt, er verandert zo weinig telkens.

CoD heeft gewoon een soort sfeer er aan zitten die er voor zorgt dat je hem blijft kopen. Dat is tenminste bij mij zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, Call Of Duty.

Heb ooit eens impulsief MW3 gekocht, omdat het cool was, en dat was dan ook mijn eerste echte FPS, denk ik. Natuurlijk heb ik dus wat moeten oefenen en is mijn ratio daarom zo vreselijk laag. Heb 2 prestiges gespeeld denk ik, maar toen hield ik het wel voor gezien. Uiteindelijk blijft het altijd hetzelfde en wordt het wel saai. Misschien kan het wel leuk zijn met een crew en als je in team speelt, maar het wordt gewoon saai. Het is ook wel leuk om gewoon een namiddagje met je vrienden op de bank wat te knallen, maar dat terzijde, denk ik niet dat ik nog snel een CoD zal kopen.

Bij mij is het net het tegenovergestelde. Call of Duty is echt een game die, als die me bevalt, ik een heel jaar door kan blijven spelen. Ik speel voor de prestiges en voor m'n kill/death ratio dus er is altijd wel iets te doen. Ook omdat ik niet van de snelste ben qua levelen..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...