Jump to content

Het algemene Call of Duty-topic


TekaLoca

  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Keuzes maken in missies, zou Call of Duty er beter van worden?

    • Het zou Call of Duty beter maken.
      3
    • Call of Duty blijft slecht.
      10
    • Weet ik niet.
      4


Recommended Posts

Daarom speelde ik dan altijd van die competitieve mods (zoals promod), daar had je geen machinegeweren, geen tubes, geen perks, geen clays,c4 en de P90 was er ook uitgehaald. Wat je kreeg was een erg professionele CoD. Maar dan kwam duidelijk ook het nadeel van CoD boven (t.o.v. Battlefield bijv.): Erg weinig ruimte in de maps.

Was de naam vergeten, was idd promod, heel erg leuk en deed dit uiteindelijk ook in war verband, al was ik niet eens low skilled te noemen, en meestal als eerste dood was het wel erg leuk als je toch mee komt.

Vooral als je net een goed potje hebt en zo'n ineens low/med skills doet ace'en, voor de leeks:

When you kill the whole other team by yourself it's called an ace.

Een keer gelukt bij med's, voelde goed :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    18

  • Ezra24rct3

    18

  • GuitarGuy666

    16

  • xCrazyShotgun

    6

Waren die oudere Call of Duty's dan echt zo veel beter? Ben zelf pas begonnen bij Black Ops dusja. Al heb ik MW2 nog steeds in m'n bezit..

Dat verschilt per persoon, maar ik vind moderne oorlogsvoering maar niets. Qua Graphics zijn de nieuwere beter, maar dat is logisch.

De wat ouderen hebben een sterk verhaal en ook veel realistischer qua verhaal. Captain price was een echte Brit voor in de Tweede Wereldoorlog, na zijn dood komt die nog terug in de latere delen dat soort dingen had je niet in de oudere.

De Captain Price die in CoD 4, MW2 en MW3 voorkomt is niet dezelfde.. Maar zijn kleinzoon.. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, dat wist ik niet. Maar toch zit het verhaal van de latere delen wat 'fake' in elkaar.

Maar dat betekent niet dat het gelijk niet meer leuk is om te spelen hé, en CoD is sowieso niet echt een single-player game. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Hey,

Ik heb iets vaags bij multiplayer, Call of Duty.

Als ik in de aanval ga op een speler, ik schiet een paar keer,

maar hij heeft mij eerder te pakken, en ik kijk naar me killcam

dan zie je soms niet dat ik aan het schieten ben.

Dan loop ik alleen maar naar hem toe en hij schiet me dood.

Terwijl ik toch op hem geschoten heb.

Weten jullie misschien hoe dat komt?

Gr GTAKevin023

Link to comment
Delen op andere websites

Welke call of duty is het? Dat zou wel handig zijn.

Maakt niet uit, hebben ze allemaal last van.

Maar de animaties komen wegens de slechtere servers 1.2 seconden later aan bij de ander. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik al in een huis was terwijl ik op de killcam nog dood ben voor ik dat huis in ben. Alleen de gene met echt GOED internet hebben dit niet. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welke call of duty is het? Dat zou wel handig zijn.

Maakt niet uit, hebben ze allemaal last van.

Maar de animaties komen wegens de slechtere servers 1.2 seconden later aan bij de ander. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik al in een huis was terwijl ik op de killcam nog dood ben voor ik dat huis in ben. Alleen de gene met echt GOED internet hebben dit niet. ;)

Als de host slecht internet heeft heb jij het ook zitten. Dan mag je nog zooooo'n perfecte verbinding hebben.

Kan dit eigenlijk niet in het algemene CoD-topic? Of zit ik mis :)

>>> Door Bassieboy35: Dat lijkt me wel.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Welke call of duty is het? Dat zou wel handig zijn.

Maakt niet uit, hebben ze allemaal last van.

Maar de animaties komen wegens de slechtere servers 1.2 seconden later aan bij de ander. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik al in een huis was terwijl ik op de killcam nog dood ben voor ik dat huis in ben. Alleen de gene met echt GOED internet hebben dit niet. ;)

Als de host slecht internet heeft heb jij het ook zitten.

Nee, dit is alleen op PC. Op consoles krijg je op den duur de melding dat de connectie met de host is verloren en daardoor terug naar de lobby word gestuurd ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welke call of duty is het? Dat zou wel handig zijn.

Maakt niet uit, hebben ze allemaal last van.

Maar de animaties komen wegens de slechtere servers 1.2 seconden later aan bij de ander. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik al in een huis was terwijl ik op de killcam nog dood ben voor ik dat huis in ben. Alleen de gene met echt GOED internet hebben dit niet. ;)

Aw, ok. Is idd bij elke Call of Duty. Snap ook wel dat als het bij maar 1 Call of Duty

dat het geval was dat het dan handig is om te zeggen welke het was. :puh:

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Welke call of duty is het? Dat zou wel handig zijn.

Maakt niet uit, hebben ze allemaal last van.

Maar de animaties komen wegens de slechtere servers 1.2 seconden later aan bij de ander. Ik heb het ook wel eens gehad dat ik al in een huis was terwijl ik op de killcam nog dood ben voor ik dat huis in ben. Alleen de gene met echt GOED internet hebben dit niet. ;)

Niet geheel waar, pas sinds MW2 meen ik gebruiken ze host migrations, en sindsdien pas wordt alles gehost op een speler (gare) verbinding.

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, vandaag CoD Ghosts en Black Ops 2 binnengebracht bij m'n gameboer. Voor Ghosts ga ik €32 vangen en voor Black Ops 2 komt nog €18 binnen.

Heel lang ga ik niet CoD-loos blijven aangezien ik (opnieuw) MW3 heb besteld bij hun. 't Is nu wachten.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...