Jump to content

Het algemene Call of Duty-topic


TekaLoca

  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Keuzes maken in missies, zou Call of Duty er beter van worden?

    • Het zou Call of Duty beter maken.
      3
    • Call of Duty blijft slecht.
      10
    • Weet ik niet.
      4


Recommended Posts

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    18

  • Ezra24rct3

    18

  • GuitarGuy666

    16

  • xCrazyShotgun

    6

*Sorry voor deze bump :$*

Ik heb sinds vrijdag mijn kontrol freeks binnen. Mijn aim was voordat ik ze had niet het beste, en ik had nog nooit een lodestar/VTOL Warship gehaald bijvoorbeeld black ops 2. Dat zijn een 15/16 gunstreak. Sinds vrijdag, toen ze binnen kwamen, heb ik de lodestar al 6 keer gehaald, en de VTOL Warship 5 keer. Vandaag heb ik een keer de VTOL gehaald en drie keer de lodestar. :puh: Je aim wordt écht beter. Je moet natuurlijk niet met bijvoorbeeld de PDW rondrennen die een dikke, dikke recoil heeft, wan dan schiet je overal behalve op je target, ook al heb ik er vandaag op hijacked een score van 35/3 op gehaald.

Voor nog geen 18 euro heb je misschien wel de meest handige accessoire voor je console.

Je kunt ze bestellen op:

www.gamefreeks.nl

www.gamegear.be

Ik had ze met drie dagen in huis. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nu MW1 op de PC, en speel online zombies :7

Zombie mod dan, want op Modern Warfare zit geen zombies. ;)

Ja echt geniaal dat die modders zijn :7 Ik heb net met een hele groep Amerikanen ronde 97 gehaald :7 Echt dope was dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Tof dit. Hopelijk wordt het een echte goeie Call of Duty want ik heb het best wel gehad met die games. MW3 was top, maar de CoD's erna waren maar crappy.

MW3 is inderdaad leuk, maar ik vind black ops 2 ook een leuke call of duty. Sledgehammer heeft natuurlijk ook aan MW3 gewerkt, dus het wordt waarschijnlijk een game in de stijl van MW3.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk is er een tweede screenshot gelekt van de volgende Call Of Duty. (Bron: Gameinformer)

Zie hier screenshot:

CODfullsize.jpg

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik vind dat er best vaak negatieve meningen zijn over Call of Duty.

Call of Duty Advanced Warfare is nog niet eens uit of mensen

hebben al kritiek.

Vaak is er kritiek omdat het verhaallijn slap is.

Maar hoe zou Activision dit beter kunnen maken?

Nou heb ik het volgende idee bedacht.

Keuzes maken

Je bent in elke missie de leider van je team.

Je gaat in het spel het verhaal door door missies te doen en in elke

missie zijn keuzes die je moet maken als leider.

Bijvoorbeeld:

Kies een uitweg. Je bent in een gebouw dat in brand staat.

Jij moet je team eruit zien te redden want je hebt geen radiocontact meer

met je basis.

Ren met je team door gangen en kom onderweg vijanden tegen.

Ren door deuren die je zelf heb uitgekozen als beste manier om te ontsnappen.

Loop je jezelf en je team vast in een kamer? Of redden jullie het allemaal en komen

jullie ongedeerd het gebouw uit?

Of een hele moeilijke keuze. Een teammaat is vast komen te zitten onder een balk

met zijn voet. Met je team de balk verplaatsen zal veel tijd en moeite kosten waardoor

jullie zouden kunnen sterven in het gebouw als je niet snel genoeg te werk gaat.

Laat je je teammaat achter, of laat je je team je maat helpen door met teamwork je maat snel eruit te halen?

Bijvoorbeeld door snel genoeg maar ook lang op A te moeten drukken :puh: (Word je hand lekker moe van :puh: )

Of bijvoorbeeld kleine keuzes.

Je bent een vijand aan het overhoren. De vijand zit vastgebonden in een stoel.

Je hebt goede informatie gekregen, maar laat je de vijand achter in die stoel of

schiet je hem overhoop?

Ook keuzes waardoor het verhaallijn anders gaat lopen met verschillende eindes aan het

eind van het spel.

Laat een speler keuzes maken in missies, iets wat ik nog niet echt gezien heb in

een shooter game zoals Battlefield, Medal of Honor of Call of Duty.

Zou dit Call of Duty in de toekomst niet beter maken?

Moet nou echt de stekker uit Call of Duty getrokken worden?

Gr GTAKevin023.

Link to comment
Delen op andere websites

elk jaar ook een COD dus veel werk steken ze er niet in kijk naar GTA5 5-6 jaar wachten maar je krijgt een topgame + veel geld ,COD doet niet eens moeite

de Call Of Duty serie wordt niet door 1 maker gemaakt, maar door drie makers: Slegdehammer Games (Advanced Warfare serie), Activision (Ghosts serie) en Treyarch (Black Ops serie), een drie jarige cyclus van de makers. Dus de Call Of Duty's die nu komen worden gemaakt in 3 jaar, niet meer 2.

Ik vond trouwens de Black Ops serie een zwak verhaal hebben. Bij Black Ops was het met dat gebouwtje waar je vaak inzet, dat je gehersenspoeld werd en bij Black Ops 2 was het dat je van 1970/1980 ging naar 2025 en andersom, dat vond ik vreselijk aan Black Ops 2. Terwijl de MW serie een betere verhaallijn had, Call Of Duty Modern Warfare 2 vond ik toch de beste, dan Call Of Duty 4 Modern Warfare en dan Call Of Duty Modern Warfare 3, die was toch nog een beetje te chaotisch en Ghosts was ook nog wel te pruimen. Bij sommige Call Of Duty's had je nog redelijk wat keuzes hoor, Black Ops geloof ik. Al kan het meer, wat jij zegt.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...