Jump to content

Het algemene Call of Duty-topic


TekaLoca

  

17 leden hebben gestemd

  1. 1. Keuzes maken in missies, zou Call of Duty er beter van worden?

    • Het zou Call of Duty beter maken.
      3
    • Call of Duty blijft slecht.
      10
    • Weet ik niet.
      4


Recommended Posts

Bij Call of Duty gaat het niet om de Singleplayer, maar juist om de Multiplayer :puh: En aangezien 10% van alle MP spelers ook de SP Speelt, hoeven ze hem niet perse beter te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    18

  • Ezra24rct3

    18

  • GuitarGuy666

    16

  • xCrazyShotgun

    6

wat Ezra24rct3 al zegt mij zou het persoonlijk niet boeien wat de singleplayer is ..

Ik speel alleen MP en ik denk dat ondanks al het kritiek toch mensen het kopen hoor want als er echt heel veel kritiek zou wezen dan zou Activison allang gestopt zijn call of duty te maken.

De kritiekgevers willen alleen aandacht

Link to comment
Delen op andere websites

Kritiek is naar mijn mening wel goed, er zit letterlijk niks nieuws in wat al niet gedaan is.

Een paar wapens, mappen en een matig verhaallijn is naar mijn mening geen nieuwe game waard, en het ergste is dat ze nog steeds een opgelapte engine gebruiken welke dateert van 1999.

Ik denk dat als ze een nieuwe engine schrijven, en daarmee goede vernieuwingen brengen, dat de game weer een herstart krijgt, maar tot die tijd...

de Call Of Duty serie wordt niet door 1 maker gemaakt, maar door drie makers: Slegdehammer Games (Advanced Warfare serie), Activision (Ghosts serie) en Treyarch (Black Ops serie), een drie jarige cyclus van de makers. Dus de Call Of Duty's die nu komen worden gemaakt in 3 jaar, niet meer 2.

Slegdehammer doet voor het eerst mee, dus pas bij release van Advanced Warfare wordt het een 3-jarig cyclus.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Aw, niemand die mijn idee goed vind? :-(:puh:

Slecht is het misschien niet, maar ik ken weinig mensen die veel waarde hechten aan de singleplayer.

Ik ben wel van mening dat Call of Duty te veel van hetzelfde is, maar ik heb dan ook echt geen idee hoe het beter kan gemaakt worden. Voor mij is een goeie Call of Duty eentje waar ik makkelijk op kan spelen. Dat lukte met Black Ops en Modern Warfare 3. Black Ops 2 en Ghosts daarentegen, dat was dramatisch. Het voelt gewoon niet meer zo goed aan als hun voorgangers.

Je hebt het in je hoofdpost over "de stekker uit CoD trekken", dat lijkt me gewoon onmogelijk. Call of Duty wordt ondanks alle kritiek nog ontzettend veel verkocht en om er mee op te houden zou pas echt stom zijn.

Ik zie het zo: Call of Duty is easy money voor deze bedrijven. Er worden amper wijzigingen doorgebracht en mensen blijven het kopen, dat vind ik slim van hun, maar jammer voor de fans, en hoe je het draait of keert: het is gewoon de waarheid.

Link to comment
Delen op andere websites

Aw, niemand die mijn idee goed vind? :-(:puh:

Je hebt het in je hoofdpost over "de stekker uit CoD trekken", dat lijkt me gewoon onmogelijk. Call of Duty wordt ondanks alle kritiek nog ontzettend veel verkocht en om er mee op te houden zou pas echt stom zijn.

Ik zie het zo: Call of Duty is easy money voor deze bedrijven. Er worden amper wijzigingen doorgebracht en mensen blijven het kopen, dat vind ik slim van hun, maar jammer voor de fans, en hoe je het draait of keert: het is gewoon de waarheid.

Ok, mensen zeggen Call of Duty gaat dood :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, mensen zeggen Call of Duty gaat dood :puh:
Ondertussen blijven de makers geld trekken uit die mensen, dusja.

En elk jaar zeg ik dat ik hem niet ga kopen, maar 1 of 2 dagen voor de release heb ik hem toch weer altijd stiekem besteld. :fp:

Black Ops 2 en Ghosts heb ik wel gekocht maar amper gespeeld. De meeste mensen spelen bij CoD 1 keer de Storyline of niet en gaan dan juist de Multiplayer doen, waar je altijd zoveeel frustratie krijgt. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet wat er nu aan de hand is. Iedere lobby die ik enter op mw3 zowel als black ops 2 zit vol met snipers. Het hele enemy team is aan het snipen! Wat is deze?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet wat er nu aan de hand is. Iedere lobby die ik enter op mw3 zowel als black ops 2 zit vol met snipers. Het hele enemy team is aan het snipen! Wat is deze?

Dat is "cool". Ik was vandaag ook weer even bezig op MW2 en natuurlijk kwamen we weer in een lobby waar ze trickshotten. Ik snap nogsteeds niet wat daar zo leuk aan is, vooral als het een set-up is. Ok het is mooi als je een bewegende enemy kan raken, maar eentje die daar wat stil staat.. Neh..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Bij Call of Duty gaat het niet om de Singleplayer, maar juist om de Multiplayer :puh: En aangezien 10% van alle MP spelers ook de SP Speelt, hoeven ze hem niet perse beter te maken.

Dan ben ik een deel van die tien procent, want ik vind de multiplayer dus echt geen fuck aan. Ik vind het spelen van missies altijd veel leuker, maar ik ben na de eerste deel van Black Ops mijn interesse wel verloren. Omdat het zo futuristisch is vind ik het gewoon niet interessant, ik heb eigenlijk zulke spelletjes nooit leuk gevonden omdat ze in de toekomst afspeelde. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...