Jump to content

[PS3] GTA: Online Meeting (26-11-2013)


Michael

Recommended Posts

Mag ik ook nog op de (reserve)lijst :D? Ik wil graag meedoen vanavond! PSN dexist

Ik had nog een plekje over in de lijst, je krijgt vanavond op de tijdstip (19:00) een invite!

Ik heb zin in vanavond :D

Ik heb ook erg veel zin, ik heb al me helemaal voorbereid (strandkleding, kapsel) gekocht. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 61
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    19

  • Ezra24rct3

    8

  • Dexist

    5

  • Wazige

    5

Aangezien we de vorige meeting er erg last van hadden, een aantal kleine regels:

  • Ga elkaar niet de hele tijd vermoorden, het moet gezellig zijn voor iedereen.
  • Ga elkaar de auto niet de hele tijd kapot maken.

Voor de rest hoop ik om 19:00 een zeer leuke meeting te kunnen hebben! Ik ga om 19:00 de laatste vriendschapverzoeken sturen. Je kan om 19:10 de invite verwachten. Deze meeting staat daarom ook onder 'Invite-Only' om het te beperken dat er onbekende mensen komen. Ik heb er super veel zin in! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Werkt dat ook als headset dan? :puh:

Just 55 minutes left! :*D

Ik ga nu het zelfde doen als Extreem; Een extreme make-over! :Y

Als het goed is heeft de Mannen catagorie in GTA Online veel meer kleding en andere dingen dan vrouwen. Ik heb hier wel veel meer nieuwe haren als mijn vrouw een poppetje is op GTA Online. Maar ik heb helaas wel minder kleding.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien we de vorige meeting er erg last van hadden, een aantal kleine regels:

  • Ga elkaar niet de hele tijd vermoorden, het moet gezellig zijn voor iedereen.
  • Ga elkaar de auto niet de hele tijd kapot maken.

Voor de rest hoop ik om 19:00 een zeer leuke meeting te kunnen hebben! Ik ga om 19:00 de laatste vriendschapverzoeken sturen. Je kan om 19:10 de invite verwachten. Deze meeting staat daarom ook onder 'Invite-Only' om het te beperken dat er onbekende mensen komen. Ik heb er super veel zin in! :)

Had ik ook, totdat het begon en een of andere idioot direct m'n auto begon te vernielen (heb hem toen maar opgeblazen) en iedereen alleen maar wild op alles wat bewoog, waaronder elkaar, aan het schieten was. Dit was iig totaal niet wat ik verwachtte. Ik dacht gezellig elkaars voertuigen te bewonderen, 'n beetje te racen en als team LS onveilig te maken, dus ben direct afgehaakt. Als dit de normale gang bij meetings is, doe ik iig niet meer mee. Ga wel weer AC IV spelen. :(

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Deze meeting was in vergelijking wat korter dan normale meetings, veel leden kwamen helaas niet opdagen en daarom hadden we maar een klein aantal leden die meededen. Ik bedank toch alle deelnemende leden die toch mee hebben gedaan! Ik wil ook nadrukken dat er een aantal mensen niet zaten te luisteren, de volgende keer wordt je ook zonder pardon de meeting uitgegooid en hoef je niet meer mee te doen met andere meeting.

Een kleine impressie van de meeting:

0_0.jpg

Een prachtige foto van een zeilboot die in het water lag, die ook werd gebruikt door de mensen in de meeting.

0_0.jpg

Een lid, aan het varen in een zeilboot.

0_0.jpg

Wazige in zijn Speeder.

0_0.jpg

Ezra op zijn 'nieuwe' gestolen Jetski.

Aangezien we de vorige meeting er erg last van hadden, een aantal kleine regels:
  • Ga elkaar niet de hele tijd vermoorden, het moet gezellig zijn voor iedereen.
  • Ga elkaar de auto niet de hele tijd kapot maken.

Voor de rest hoop ik om 19:00 een zeer leuke meeting te kunnen hebben! Ik ga om 19:00 de laatste vriendschapverzoeken sturen. Je kan om 19:10 de invite verwachten. Deze meeting staat daarom ook onder 'Invite-Only' om het te beperken dat er onbekende mensen komen. Ik heb er super veel zin in! :)

Had ik ook, totdat het begon en een of andere idioot direct m'n auto begon te vernielen (heb hem toen maar opgeblazen) en iedereen alleen maar wild op alles wat bewoog, waaronder elkaar, aan het schieten was. Dit was iig totaal niet wat ik verwachtte. Ik dacht gezellig elkaars voertuigen te bewonderen, 'n beetje te racen en als team LS onveilig te maken, dus ben direct afgehaakt. Als dit de normale gang bij meetings is, doe ik iig niet meer mee. Ga wel weer AC IV spelen. :(

Deze keer was inderdaad wat anders normaal, mensen luisterde totaal niet naar elkaar. Voor de rest ging het wel goed, maar dat was dus wel een nare nadeel. Gelukkig weet ik nu welke mensen dit deden, en kan ik dit volgende keer ook straffen. Dit is totaal de gang van zaken niet. Binnenkort zal er (waarschijnlijk) weer een nieuwe meeting zijn waar iedereen wel normaal aan meedoet! ;)

Ook heel veel leden kwamen niet opgedagen. Als je niet kan komen. Geef dit dan gewoon door! Zo kunnen wij de volgende keer meer mensen uit de reserve inviten.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Het was wel leuk, alleen jammer dat mijn (nieuwe vandaag gekochte) headset het niet goed deed,

Veel geruis en ik hoorde jullie bijna niet, dus ik ga deze morgen even omruilen.

Ik ging even een missie doen en toen ik terug was in het "gewone" spel, zo te zeggen, zat ik bij andere mensen,

Is dit altijd zo als je een missie doet dat je dan niet bij dezelfde mensen terug komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Het was wel leuk, alleen jammer dat mijn (nieuwe vandaag gekochte) headset het niet goed deed,

Veel geruis en ik hoorde jullie bijna niet, dus ik ga deze morgen even omruilen.

Ik ging even een missie doen en toen ik terug was in het "gewone" spel, zo te zeggen, zat ik bij andere mensen,

Is dit altijd zo als je een missie doet dat je dan niet bij dezelfde mensen terug komt?

ik denk omdat het een prive room was, dat je als je er opnieuw in wilt komen weer ge invite moet worde.

hier nog een fototje van op de boot

0_0.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien we de vorige meeting er erg last van hadden, een aantal kleine regels:

  • Ga elkaar niet de hele tijd vermoorden, het moet gezellig zijn voor iedereen.
  • Ga elkaar de auto niet de hele tijd kapot maken.

Voor de rest hoop ik om 19:00 een zeer leuke meeting te kunnen hebben! Ik ga om 19:00 de laatste vriendschapverzoeken sturen. Je kan om 19:10 de invite verwachten. Deze meeting staat daarom ook onder 'Invite-Only' om het te beperken dat er onbekende mensen komen. Ik heb er super veel zin in! :)

Had ik ook, totdat het begon en een of andere idioot direct m'n auto begon te vernielen (heb hem toen maar opgeblazen) en iedereen alleen maar wild op alles wat bewoog, waaronder elkaar, aan het schieten was. Dit was iig totaal niet wat ik verwachtte. Ik dacht gezellig elkaars voertuigen te bewonderen, 'n beetje te racen en als team LS onveilig te maken, dus ben direct afgehaakt. Als dit de normale gang bij meetings is, doe ik iig niet meer mee. Ga wel weer AC IV spelen. :(

Net zoals Extreem zei is dit niet de normale gang van zaken. Ik was er deze keer niet maar ik kan je verzekeren dat er al velen leuke en gezellige meetings zijn geweest. Als je op de PS3 speelt raad ik je aan om ook actief te worden in de chat. Het gebeurd vaak in de avond dat we random afspreken om GTA te gaan spelen en dit gaat dan nog door tot in de late uurtjes. Vaak doet Joriz ook mee en dan is er dus in de chat ook een livestream. Erg leuk vaak!

Link to comment
Delen op andere websites

If only I had the time !

Maar helaas ... heb nog 'n hoop andere dingen te doen naast gamen. Heb 'n baan, 'n vriendin, 2 honden, ben naast dit forum ook nog actief op 'n F1 forum, geef 2x in de week voetbaltraining aan, en coach de F1 op zaterdag, moet m'n huishoudelijke taken doen en heb ook nog vrienden/familie te entertainen. Dus nee ... tijd om ook nog op 'n GTA chat te gaan zitten, of tot in de late uurtjes te gamen heb ik niet.

Maar goed .... blijkbaar gaat het er doorgaans anders aan toe, dus ik doe binnenkort wel weer 'n nieuwe poging.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...