Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Online?


Jacky-2007

Recommended Posts

Tot mijn grote verbazing bestond een topic als dit nog niet. :)

Ik heb ontdekt dat wanneer je auto door de SAPD in beslag wordt genomen, je deze als het ware door je mechanic kan laten ophalen. ;) Het werkt vrij simpel. Als je auto in beslag is genomen bel je je mechanic, en laat je hem je auto brengen die zojuist in beslag genomen is! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hmmpff

    6

  • Jacky-2007

    2

  • tjarda1999

    2

  • LolCake

    2

Tot mijn grote verbazing bestond een topic als dit nog niet. smile3.gif

Ik heb ontdekt dat wanneer je auto door de SAPD in beslag wordt genomen, je deze als het ware door je mechanic kan laten ophalen. knipoog.gif Het werkt vrij simpel. Als je auto in beslag is genomen bel je je mechanic, en laat je hem je auto brengen die zojuist in beslag genomen is! thumbsup2.gif

Echt? Bij mij werkt dit namelijk niet dan is bijvoorbeeld mijn Coquette in beslag genomen en dan staat er bijvoorbeeld deze lijst:

F260

FIB

Park Ranger

Coquette (impounded)

FIB

Buffalo

En als ik de mechanic dan bel zegt hij zoiets als: I'm sorry but I can't bring it now boss....

Ligt dat aan mij of werkt het bij iedereen wel zo als bij jou?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat misschien een leuke tacktiek is wat ik net ontdekt heb, als je auto bij de politie staat, pak je je auto niet, maar blaas je hem op achter het hek. dan spring je de garage in, ben je politie zo kwijt, en bel je mechanic om je auto te brengen. weet niet of het heel veel scheelt, maar allicht wat.

Tot mijn grote verbazing bestond een topic als dit nog niet. smile3.gif

Ik heb ontdekt dat wanneer je auto door de SAPD in beslag wordt genomen, je deze als het ware door je mechanic kan laten ophalen. knipoog.gif Het werkt vrij simpel. Als je auto in beslag is genomen bel je je mechanic, en laat je hem je auto brengen die zojuist in beslag genomen is! thumbsup2.gif

Dit is ook een leuke indien hij werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof dat er altijd maar eén Personal Vehicle kan bestaan. Als je een andere auto uit je garage haalt of laat bezorgen dan wordt je impounded voertuig vernietigt. Volgens mij krijg je ook een Alert van als je een andere auto uit je garage rijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat die mechanic gastje echt een sukkel is.

Hij brengt mijn Entity XF, toetert en stapt vervolgens uit de auto, ik loop naar de auto en stap in, opeens trekt hij me uit mijn eigen auto en rijdt hij met MIJN auto weer weg..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat die mechanic gastje echt een sukkel is.

Hij brengt mijn Entity XF, toetert en stapt vervolgens uit de auto, ik loop naar de auto en stap in, opeens trekt hij me uit mijn eigen auto en rijdt hij met MIJN auto weer weg..

hahaha!

enigste wat ik mee heb gemaakt is dat mijn mechanic hem op de weg boven je brengt terwijl je onder staat, maar verder gedraagt hij zich netjes, vast bang om ook zijn baan kwijt te raken :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...