Jump to content

Wat heb jij vandaag ontdekt in Online?


Jacky-2007

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hmmpff

    6

  • Jacky-2007

    2

  • tjarda1999

    2

  • LolCake

    2

Dat een cargobob in je garage glitchen geen goed idee is. Dan blaast alles in je garage op. Een vriend van mij heeft dit geprobeerd, en hij was net blut en had geen verzekeringen op zijn auto's :7

geen verzekering op je auto's is ook wel heel dom..

ik heb vandaag ontdekt dat als je de politie kwijt wil raken (met name 4-5 sterren), je onder water moet gaan. werkt prima :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren.. ik rijden in die nieuwe strand buggy.. staat een gast ergens stil, ik stop netjes naast hem en toeter of hij mee wilt. Hij trekt gelijk zijn gun en schiet me neer..

Ik spawn verder, komt weer diezelfde gast, maar ditmaal met zijn auto, rijd mij al schietend omver. Ik spawn alweer.. ik knal hem af. Ik naar andere spelers lopen, komt hij weer aanrijden, hij rijd me klem tegen een garage deur en rijd weer achteruit, ondertussen stond mijn healt balkje rood te knipperen, kruip overeind gooi een sticky bom zijn kant op, hij begint weer te rijden om het af te ronden. En toen.. BOEM!! dag sukkel! geen last meer van gehad.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt in Harmony langs de doorgaande weg een soort van vervallen tankstation/garage hebt, als je naar de loodsdeur rijd gaat hij open en kan je je auto erin zetten. Gebeurt verder niets mee, zit me dan af te vragen waarom hebben ze dat gedaan?? :-)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Vannacht ontdekt dat met de sneeuw:

- je auto minder grip heeft (+)

- je banden geen sporen trekken in de sneeuw (-)

En in het algemeen dat je echt in een heel andere wereld lijkt te zijn nu San Andreas bedekt is met een laagje wit. Op dit moment buiten zeven graden en zon, gelukkig kunnen we nu voor ons winterse kerstgevoel gewoon in Online terecht. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Vannacht ontdekt dat met de sneeuw:

- je auto minder grip heeft (+)

- je banden geen sporen trekken in de sneeuw (-)

En in het algemeen dat je echt in een heel andere wereld lijkt te zijn nu San Andreas bedekt is met een laagje wit. Op dit moment buiten zeven graden en zon, gelukkig kunnen we nu voor ons winterse kerstgevoel gewoon in Online terecht. emo.gif

Tja ik het wel iets meer van het sneeuw verwacht zoals bij North Yankhton
Link to comment
Delen op andere websites

Op het strand naast het bmx bike park, staat een standbeeld maar blijkt een man te zijn. mensen maken er foto's van. Kwam er toevallig achter toen ik er per ongeluk 30x overheen was gereden.

ps. iedereen in los santos gewoon in zn zomeroutfit door de sneeuw loopt :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...