Jump to content

Crew logo!?


Basatos

Recommended Posts

Hi,

Een vraagje: hoe krijg ik het crew logo van mijn crew op mijn kleren/autos?

En ik zie dat je rank 10 moet hebben voor de crew colour op je auto maar hoe rank je in je crew?

Mvg,

Bas

Bewerkt: door Basatos
Link to comment
Delen op andere websites

Voor een crew embleem moet je volgens mij rank 25 zijn ;)

Ik ben nu level 46 maar hoe rank ik dan in mijn crew?

Bedankt, weet iemand hoe je een eigen nummerbord maakt?

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Aansluitend op dit topic heb ik een vraag hoe je een ander Crew logo/embleem kan selecteren.

Bij de overview van je crew (leader) op de socialclub website zie je wel meerdere emblemen in de gallery staan.

Kan alleen de Leader dit logo veranderen of is er ergens een optie waar je zelf kan bepalen welk embleem je wil dragen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan niet als muscler, dit kan pas vanaf Commsioner. Excuseer me als ik dat verkeerd heb, het kan misschien al vanaf Lieutenant. Aangezien je dus niet die rang hebt kan je het best even aan een van de leiders vragen om het logo aan te passen, wanneer ze daar mee instemmen.

Link to comment
Delen op andere websites

@Bassieboy35

Als ik het goed begrijp dan ben je dus afhankelijk of een van de genoemde rangen het crew logo aanpast.

Ook heeft het dan zo te zien geen toegevoegde waarde dat andere leden een logo in de gallery plaatsen, ook al zijn sommige veel stoerder of mooier.

Indien je een ander logo zou willen hebben zal je dus zelf een crew moeten aanmaken?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor zover ik kan zien is het logo nog hetzelfde gebleven.

Ik ga voorlopig dus even geen Crew emblem meer hanteren. (en dus ook geen crew color op de auto spuiten)

Daarbij vind ik de bedragen die ze daarvoor vragen veel te hoog.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn Crew logo verdwijnt steeds van kleding, op zich niet zo erg, kost maar $100

alleen nu is mijn crew logo ook van mijn auto af, vind ik toch iets minder $25k

Dat het crew logo verdwijnt van de motorkap is inderdaad een bug, zodra je je motorkap verliest ben je je logo kwijt. weet niet of dit in alle gevallen zo is..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 years later...

Ik heb op mijn Chromebook een crew emblem gemaakt maar in de game staat er een vraagteken als logo. 

Kan je dat veranderen of moet je daar een bepaald level voor zijn.

Bewerkt: door TheJorioREX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...