Jump to content

Voertuigen met laadklep


ZeroJens

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ZeroJens

    9

  • Jochems

    5

  • tjarda1999

    3

  • Hmmpff

    3

bij de titan (vliegtuig) kan dit ook, zijn er nog enkele geloof ik.

Jup die had ik ook al :) en cargobob kun je met haakje auto's opladen. Mr ik zoek echt iets om personen te transporteren in een laadklep ofzo Bewerkt: door ZeroJens
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan ook met een Logger Light (weet niet hoe de truck heet, maar het wordt ook gebruikt in de eerste heist). Als het goed is moet je alleen een paar keer met de achterkant tegen de muur botsen. Bij de Maibatsu Mule hoef je alleen maar op de bovenkant te staan, en dan gaat hij automatisch open.

Excuses, verkeerd gelezen. Ik dacht dat je bedoelde met personen. Ik weet verder niet met welke vliegtuigen of auto's andere voertuigen kan transporteren. Helaas niet erg veel.. :N

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Mr ik zoek echt iets om personen te transporteren in een laadklep ofzo

Je zit niet fout hoor Extreem ;)

Het is trouwens mogelijk om bij een bus/vrachtwagen de achterdeuren open te slaan, waardoor er mensen in kunnen staan. Als deze ook nog in dekking gaan staan kan je er ook nog mee wegrijden.

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Mr ik zoek echt iets om personen te transporteren in een laadklep ofzo

Je zit niet fout hoor Extreem ;)

Het is trouwens mogelijk om bij een bus/vrachtwagen de achterdeuren open te slaan, waardoor er mensen in kunnen staan. Als deze ook nog in dekking gaan staan kan je er ook nog mee wegrijden.

Das een goeie :) zometeen eens proberen

der is een vracht auto die met oplegger daar kan je de auto's in zetten nadeel is dat je gas moet blijven geven

Tsja niet zo handig dan :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mr ik zoek echt iets om personen te transporteren in een laadklep ofzo

Je zit niet fout hoor Extreem ;)

Het is trouwens mogelijk om bij een bus/vrachtwagen de achterdeuren open te slaan, waardoor er mensen in kunnen staan. Als deze ook nog in dekking gaan staan kan je er ook nog mee wegrijden.

Das een goeie :) zometeen eens proberen

der is een vracht auto die met oplegger daar kan je de auto's in zetten nadeel is dat je gas moet blijven geven

Tsja niet zo handig dan :puh:

nouja je kan der best wel veel lol mee hebben..
Link to comment
Delen op andere websites

Mr ik zoek echt iets om personen te transporteren in een laadklep ofzo
Je zit niet fout hoor Extreem ;) Het is trouwens mogelijk om bij een bus/vrachtwagen de achterdeuren open te slaan, waardoor er mensen in kunnen staan. Als deze ook nog in dekking gaan staan kan je er ook nog mee wegrijden.
Das een goeie :) zometeen eens proberen
der is een vracht auto die met oplegger daar kan je de auto's in zetten nadeel is dat je gas moet blijven geven
Tsja niet zo handig dan :puh:
nouja je kan der best wel veel lol mee hebben..
idd dat wel :puh: net ontdekt dat je op die opleggers kan gaan staan en er niet afvalt als ze rijden :D
Link to comment
Delen op andere websites

der is een vracht auto die met oplegger daar kan je de auto's in zetten nadeel is dat je gas moet blijven geven

niet noodzakelijk. als je de klep ver genoeg omhoog krijgt (auto eronder oid) gaat ie vanzelf dicht. het is mij wel onbekend ofdat ie dan ook dicht blijft :$

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt ook die tourbus in Vinewood waar anderen op en in kunnen staan zonder dat ze eraf vallen als je gaat rijden. Je kunt letterlijk op het dak gaan staan terwijl iemand plankgas rijdt. Geinig om chaos mee te veroorzaken :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...