Jump to content
Joriz

GTAV - Will it lift?


De Cargobob is een van de handigste helikopters in Grand Theft Auto V. Niet omdat hij snel en wendbaar is, maar juist omdat dit trage ding voertuigen op kan tillen. Al is de Cargobob (vooral in GTA Online) lastig te vinden kan je dikke lol hebben met de Cargobob door voertuigen met spelers en al op te tillen.

testte wat je allemaal kan optillen met de Cargobob en maakte het onderstaande Will it lift? filmpje.

Ben je ook een leuk filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Je moet maar op het idee komen om een heuse zeppelin met een Cargobob mee te slepen. Of een takelwagen. Of een boot. Met andere woorden, bijna alles. :7

Da's ook weer de Grand Theft Auto zoals we het kennen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Leuk om te zien, alleen jammer dat hij in de multiplayer zo slecht verkrijgbaar is. De mensen die wel eens met mij spelen zullen wel weten dat ik er nog regelmatig naar op zoek ben in de hoop dat die ergens tevoorschijn komt. Tot op heden heb ik daar nog weinig succes mee.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ook regelmatig dingen geprobeerd in GTA Online. Om nog twee voertuigen te noemen die wel opgetild kunnen worden: een onderzeeër en een tank. :)

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het eruit ziet als je een wanted level hebt en dan de politieauto's of motors die achter je aan zitten optilt en ergens in het water dumpt ofzo :puh:
Niet veel boeiends. Je krijgt er geen sterren bij, want je vermoord de agenten tenslotte niet. Die stappen uit en zwemmen wat rond. Bewerkt: door Kloep

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe kom je erop?

Is die cargobob trouwens zo lastig te vinden in Online, toen ik het vliegveld opreed zag ik er twee naast elkaar.

Met die towtruck:'We all know what we have in mind here.' Ik zie hier een fantastische toekomst aan filmpjes komen :D

Onverwacht dat dat ding zo'n stoel kan optillen

Bewerkt: door thebig

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Is die cargobob trouwens zo lastig te vinden in Online, toen ik het vliegveld opreed zag ik er twee naast elkaar.
Volgens mij is hij tussen level 22-29 te vinden op verschillende plaatsen. Het vliegveld, de docks, Sandy Shore Airfield en een ziekenhuis in de stad zijn bekende spawnplekken van vliegtuigen. Ligt er maar net aan wat voor level je bent.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...