Jump to content

Patch 1.06 (korte samenvatting)


Hmmpff

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hmmpff

    12

  • PrutserNL

    11

  • --Simon--

    6

  • Losqualo

    4

Top Posters In This Topic

Dat was misschien ook niet de juiste benaming, wat het is natuurlijk geen verdienen. maar als hij graag wil glitche is dat geen reden om te haten.

Ik wordt echt gek van die eindeloze discusie over dat glitchse. als iemand dat wil doen, prima, zolang het maar geen hacken wordt.

Zoals niet meer dood kunnen gaan en tanks verzekeren en noem maar op, doe LSC glitchs wordt niemand slechter van, dus lekker boeiend.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt verzonnen dat ik haat, ik heb dat nergens gemeld. Ik vind zijn uitspraak komisch, meer niet. Jij bent nu degene die een discussie start erover. Als je er echt gek van zou worden, begin ze dan niet.

Bovendien wordt van de LSC glitch wel degelijk iemand slechter: Rockstar. Als mensen zo aan hun geld komen kopen ze niet de cash packs en hebben ze minder inkomsten.

Link to comment
Delen op andere websites

super dat ze plaatjes bij de auto's hebben toegevoegd, auto's hebben toegevoegd, de glitches (half) hebben opgelost en die irritante k*t platen bij down the drain hebben verwijderd. Verder is t wel jammer dat ze het race-geld verlaagd hebben.

Ik vind van de beach bum alleen de kleren en de bifta van toegevoegde waarde, al is het nooit verkeerd om gratis dlc te krijgen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net 2 races gedaan, het geld wat je krijgt is met 75% naar beneden gehaald in down the rain. zal zometeen even andere races doen hoe het daar is, maar dat het naar beneden gehaald is, is duidelijk.

andere dingen probeer ik later vanavond :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt verzonnen dat ik haat, ik heb dat nergens gemeld. Ik vind zijn uitspraak komisch, meer niet. Jij bent nu degene die een discussie start erover. Als je er echt gek van zou worden, begin ze dan niet. Bovendien wordt van de LSC glitch wel degelijk iemand slechter: Rockstar. Als mensen zo aan hun geld komen kopen ze niet de cash packs en hebben ze minder inkomsten.

Meestal sust een moderator een discussie toch? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

super dat ze plaatjes bij de auto's hebben toegevoegd, auto's hebben toegevoegd, de glitches (half) hebben opgelost en die irritante k*t platen bij down the drain hebben verwijderd. Verder is t wel jammer dat ze het race-geld verlaagd hebben.

Ik vind van de beach bum alleen de kleren en de bifta van toegevoegde waarde, al is het nooit verkeerd om gratis dlc te krijgen :)

En de kleding ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net 2 races gedaan, het geld wat je krijgt is met 75% naar beneden gehaald in down the rain. zal zometeen even andere races doen hoe het daar is, maar dat het naar beneden gehaald is, is duidelijk.

andere dingen probeer ik later vanavond :)

Hetzelfde. The Commute krijg je bij winst nog $2190 :7 echt onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net 2 races gedaan, het geld wat je krijgt is met 75% naar beneden gehaald in down the rain. zal zometeen even andere races doen hoe het daar is, maar dat het naar beneden gehaald is, is duidelijk.

andere dingen probeer ik later vanavond :)

Hetzelfde. The Commute krijg je bij winst nog $2190 :7 echt onzin.

Ik ben blij dat ik voor deze update veel races heb gedaan, en nog een hoop verdiend heb. nu duurt dat nog eens 2x zo lang..

mmm trevors auto kan je nu gewoon kopen wel blij dat er nieuwe auto's moters en boot is

als ze michael's auto ook eens beschikbaar zouden stellen, kan die nergens vinden.. ben hem al tijden aan het zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt er op dat bij elke title update, het te winnen geld bij missions, races,... enkel naar beneden gaat en de mods in LSC en andere opties duurder worden.

Binnenkort krijg je nog situaties waar je bij Down The Drain nog maar 950$ verdiend, en dat als je echt geld wil verdienen, dat he jet gaat moeten kopen.

Bewerkt: door Broes16v
Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt er op dat bij elke title update, het te winnen geld bij missions, races,... enkel naar beneden gaat en de mods in LSC en andere opties duurder worden.

Binnenkort krijg je nog situaties waar je bij Down The Drain nog maar 950$ verdiend, en dat als je echt geld wil verdienen, dat he jet gaat moeten kopen.

Ja ik snap ook niet waarom rockstar dit doet, dit neemt toch bij veel spelers de fun weg, en voor het geld hoeven ze het echt niet meer te doen, zeker niet met de toekomstige dlc's. Hoop dat het nog teruggedraaid wordt., maar ben er bang voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...