Jump to content

Patch 1.06 (korte samenvatting)


Hmmpff

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hmmpff

    12

  • PrutserNL

    11

  • --Simon--

    6

  • Losqualo

    4

Top Posters In This Topic

ik vind het gewoon kl*te dat de races nu zo weinig opbrengen, inderdaad word het spel erg onaangenaam in Online

wat minder heb ik geen moeite mee, maar nu moet je een week racen om zelfs maar een beetje ammo te kunnen kopen,

iedere keer een paar honderd

en die koekebakkers/glitchers/mensen die alleen wekenlang criminal records gereden hebben, met een rang van 200+ met een garage vol supercars die liggen nog in een deuk, ik hoop dat die dan ook eens terug gezet worden.. terug naar 80 of zo.

Dikke min, die update.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig, ze halen de laatste opties eruit om een beetje geld te verdienen en de mensen die vol gebruik hebben gemaakt van glitches lachen zich kapot met miljarden op de bank...

Rockstar richt zich op de verkeerde kant van de community. Hoe moeilijk kan het zijn? Maak een stukje code waar alle mensen met car sales van 5 miljoen of meer gewoon een reset krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is idd erg gek dat ze de beloningen verlaagd hebben. misschien is het een teken dat de heist er binnenkort aankomt.

Maar ben bang dat daar de beloning ook niet heel groot zal zijn.

Ze kunnen idd de gene die de car sale gedaan hebben een reset geven, maar waar leg je de gren he?

Zijn genoeg mensen die regelmatig auto's verkopen bij lsc.

Ik vermoed dat ze dat niet doen, want dan zullen de meesten spelers er mee stoppen, ook omdat er deze tijd van het jaar veel nieuwe spellen uit zijn en komen. denk dat ze liever de glichtes eruit halen en dat je daarom eerder cashcard gaat komen.

Meer dan de helf van de spelers hebben de LSC glich wel een paar x gedaan.

Daar integen zullen ze de hackers wel aanpakken.

Zoals op de PS3, daar zijn gasten die geven miljarden gehacken dollars weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Door de beloningen en RP's e.d. naar beneden te schroeven moeten ze eigenlijk de prijzen van al 't materiaal (voertuigen, apartementen e.d.) en het verkijgen van een hoger level ook verlagen.

Wellicht werken ze nu ook het zoeken van glitches een beetje in de hand.

Verder ziet de update er wel goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook heel fijn: Je wordt nu direct buiten gezet als je een wagen verkoopt bij de LSC. Niet meer 10 seconden staren totdat je eindelijk buiten staat :)

Het zijn de kleine dingen waar ik blij van word

Echter schijnt die money glitch nog steeds te werken (helaas).

Link to comment
Delen op andere websites

Hm, ik denk dat ik Down thé Drain is een keer met 10 rondes ga hosten. Als bovenstaande waar is dan zou je 12000 moeten krijgen als je eerste bent.

hier ben ik wel benieuwd naar.. heeft iemand dit al gedaan?

net gedaan 15 min ong geraced met 5 man 5290 cash en 1715rp dus niet echt de moeite waard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben alleen men tow truck kwijt, was ik zeer kwaad om.. Mar had dan wel plaats vrij voor de nieuwe bifta. Die buggy is echt goed. Ik vrees alleen dat ik de rest van men zeldzame auto's ook zal verliezen bij komende updates.. De verminderde geld prijzen slagen ook tegen, hoe kan je nu ooit nog aan een millioen geraken...

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik vind dat ze alle recht hebben om glitched en/of modded voertuigen weg te halen. Is het risico als je ze in je garage zet. Ik had er ook 2, die sherif suv & fib buffalo, maar Ben blij dat ze weg zijn, kwam al ruimte tekort :)

om nog even terug te komen, ik deed net een race (in de buurt bij het strand waar je masks kunt kopen) met 2 spelers, ik werd eerste, en kreeg 800 dollar! Dat is toch te gek voor woorden.. Iemand al een race gevonden die nog redelijk verdient? Of een andere mode?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...