Jump to content

Patch 1.06 (korte samenvatting)


Hmmpff

Recommended Posts

Tja, ik vind dat ze alle recht hebben om glitched en/of modded voertuigen weg te halen. Is het risico als je ze in je garage zet. Ik had er ook 2, die sherif suv & fib buffalo, maar Ben blij dat ze weg zijn, kwam al ruimte tekort :)

om nog even terug te komen, ik deed net een race (in de buurt bij het strand waar je masks kunt kopen) met 2 spelers, ik werd eerste, en kreeg 800 dollar! Dat is toch te gek voor woorden.. Iemand al een race gevonden die nog redelijk verdient? Of een andere mode?

Rockstar zou gewoon de voertuigen van het verhaal ook online moeten aan bieden, zou veel leuker zijn in freemode...

Met trough the grapevines had ik iets over de 3000$ als 1ste, missies en survivals brengen nu nog het meeste op..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Hmmpff

    12

  • PrutserNL

    11

  • --Simon--

    6

  • Losqualo

    4

Top Posters In This Topic

Het is wel ontzettend lullig voor degene die straks voor het eerst beginnen met Online. Je kunt amper geld verdienen, doordat Rockstar alles loopt te verlagen. Ben blij dat ik voor de update flink heb lopen hamsteren.

Ik voorspel het nu alvast, de Heists gaan ook niks opleveren. 20k per persoon. Mark my words

Link to comment
Delen op andere websites

Daar zijn er meer bang voor ^^

Jammer dat ze over die heist niks vertellen van hoe het word enzo.

Als het zelfde wordt als in de story mode, dat je alles moet plannen wordt het wel gaaf.

Maar als het ongv. het zelfde wordt als die overvallen die je nu kan doen, dus binnen lopen, geld pakken en de politie kwijt raken.... dan valt het hele gtao in de soep :)

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant jammer dat ze alles verlaagt hebben (voor eigen gewin)

Alleen vond ik het ook te makkelijk worden om aan geld te komen, door simpelweg races te winnen.

Racen op zich vind ik leuk om te doen, en nu moet je dat alsnog om engine upgrades en dergelijke voor je auto's te behalen. Dus zal er niet gelijk mee stoppen.

Ik heb nu een weekje niet gespeeld, dus ik zal het vanavond wel meemaken wat er nog in mijn garage staat. Ik verwacht dat alles er nog staat.

Misschien dat ik de Sherrif Granger kwijt ben, verder is alles "legaal" verkregen (zonder glitch dus).

2de punt is... Als die races zoveel op zouden blijven leveren, dan hebben heists ook geen nut naar mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als het ongv. het zelfde wordt als die overvallen die je nu kan doen, dus binnen lopen, geld pakken en de politie kwijt raken.... dan valt het hele gtao in de soep :)

Ik verwacht wel iets dergelijks voor al die Fleeca kantoren. Achteraan zit een kluis die je dan waarschijnlijk met een Sticky moet opblazen. Maar er is ook een gigantische bank (die uit de trailer) waar ik wel een grote heist verwacht.

gallery_1_158_231040.jpg

gallery_1_158_118473.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als het ongv. het zelfde wordt als die overvallen die je nu kan doen, dus binnen lopen, geld pakken en de politie kwijt raken.... dan valt het hele gtao in de soep smile3.gif

Ik verwacht wel iets dergelijks voor al die Fleeca kantoren. Achteraan zit een kluis die je dan waarschijnlijk met een Sticky moet opblazen. Maar er is ook een gigantische bank (die uit de trailer) waar ik wel een grote heist verwacht.

Op Youtube is een filmpje waarin een speler al die kluis is binnengeweest door op een bepaalde plek op de trap te staan (glitch)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel ontzettend lullig voor degene die straks voor het eerst beginnen met Online. Je kunt amper geld verdienen, doordat Rockstar alles loopt te verlagen. Ben blij dat ik voor de update flink heb lopen hamsteren.

Ik voorspel het nu alvast, de Heists gaan ook niks opleveren. 20k per persoon. Mark my words

dit zal wel heel erg jammer zijn als rockstar dit doet, ik hoop toch op minstens 100k, en dat er dan een limiet op komt van een bepaald aantal per dag, of per week, dan hou je het onder controle.

voor degene die nu beginnen met online is het geen doen om iets fatsoenlijks op te bouwen, ze hebben al die 500k gemist van rockstar, en ze kunnen dus nooit op tegen mensen die nu al miljoenen hebben verdiend.. daarom moet dit terug gedraaid worden..

Maar als het ongv. het zelfde wordt als die overvallen die je nu kan doen, dus binnen lopen, geld pakken en de politie kwijt raken.... dan valt het hele gtao in de soep smile3.gif

Ik verwacht wel iets dergelijks voor al die Fleeca kantoren. Achteraan zit een kluis die je dan waarschijnlijk met een Sticky moet opblazen. Maar er is ook een gigantische bank (die uit de trailer) waar ik wel een grote heist verwacht.

Op Youtube is een filmpje waarin een speler al die kluis is binnengeweest door op een bepaalde plek op de trap te staan (glitch)

heb ik ook gezien ja, enkel je kunt er niks doen, maar het is wel grappig hoe het in zijn werk gaat. is enorm groot die bank, en ik ben toch benieuwd hoe ze dat gaan doen met politie, of je dan speciale routes moet volgen.. of je ze zelf moet bedenken.. is toch de bedoeling dat je ze ooit kwijtraakt, en dat moet ook haalbaar blijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel ontzettend lullig voor degene die straks voor het eerst beginnen met Online. Je kunt amper geld verdienen, doordat Rockstar alles loopt te verlagen. Ben blij dat ik voor de update flink heb lopen hamsteren.

Ik voorspel het nu alvast, de Heists gaan ook niks opleveren. 20k per persoon. Mark my words

dit zal wel heel erg jammer zijn als rockstar dit doet, ik hoop toch op minstens 100k, en dat er dan een limiet op komt van een bepaald aantal per dag, of per week, dan hou je het onder controle.

voor degene die nu beginnen met online is het geen doen om iets fatsoenlijks op te bouwen, ze hebben al die 500k gemist van rockstar, en ze kunnen dus nooit op tegen mensen die nu al miljoenen hebben verdiend.. daarom moet dit terug gedraaid worden..

Naast natuurlijk het feit dat wij missies met dubbele payout konden herstarten tot wij er ziek van werden en dat races ect ook 10x meer opleverde...

De mensen die nu pas op Online springen zullen, denk ik, verrekt snel zijn uitgekeken..

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, normaal gesproken duurt het al lang om iets op te bouwen als je werkt of naar school gaat. maar goed, ik neem aan dat er wel aardig wat klachten richting rockstar zijn gegaan, en dat hier nog wel wat aangedaan wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...