Jump to content

Headset koppelen aan ps3 (voor gta)


Hmmpff

Recommended Posts

hey mensen,

het is niet helemaal gta (online) gerelateerd, maar het heeft er wel deels mee te maken.

hoe sluit ik een headset aan op mijn ps3 met name voor gta? ik hoorde dat dit via usb gaat?

als dit onderwerp hier niet past, gelieve mij te pm'en aub! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je een headset op je PlayStation 3 wil aansluiten zal dit alijd gaan via USB of bluetooth. Nadeel dus al gelijk is dat de echt goedkope headsetjes met het groene en rode kabeltje al wegvallen. Je kan hierbij dan gaan kiezen tussen een USB headset welke draadloos is of bedraad. Het voordeel van een bedrade headset is hierbij dat deze vaak en goedkoper is en je hoeft hem niet op te laden. Het voordeel van een draadloze headset is dat je kan gaan en staan waar je wil zonder dat je je PlayStation uit de kast trekt.

Ik heb zelf de officiele headset van Sony welke gemiddeld 90 euro kost. Een boel geld maar je krijgt er ook wel een heleboel voor als je het mij vraagt. Je kan het geluid filteren en zelf ervoor kiezen wat je harder wilt horen. De mensen die tegen je praten over de headset of het geluid van de game. Wanneer de Headset leeg is is dat voor mij ook geen probleem want ik laad hem gewoon op via USB in mijn laptop die ik tijdens het gamen eigenlijk altijd op mijn schoot heb staan.

Ik heb ook een keertje een goedkope bluetooth headset van 20 euro gehad en deze deed het wel maar daar was ook alles mee gezegd. Andere spelers klaagden erover dat ik slecht te verstaan was en dat er veel ruis door mijn geluid heen kwam. Geen aanrader dus eigenlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer je een headset op je PlayStation 3 wil aansluiten zal dit alijd gaan via USB of bluetooth. Nadeel dus al gelijk is dat de echt goedkope headsetjes met het groene en rode kabeltje al wegvallen. Je kan hierbij dan gaan kiezen tussen een USB headset welke draadloos is of bedraad. Het voordeel van een bedrade headset is hierbij dat deze vaak en goedkoper is en je hoeft hem niet op te laden. Het voordeel van een draadloze headset is dat je kan gaan en staan waar je wil zonder dat je je PlayStation uit de kast trekt.

Ik heb zelf de officiele headset van Sony welke gemiddeld 90 euro kost. Een boel geld maar je krijgt er ook wel een heleboel voor als je het mij vraagt. Je kan het geluid filteren en zelf ervoor kiezen wat je harder wilt horen. De mensen die tegen je praten over de headset of het geluid van de game. Wanneer de Headset leeg is is dat voor mij ook geen probleem want ik laad hem gewoon op via USB in mijn laptop die ik tijdens het gamen eigenlijk altijd op mijn schoot heb staan.

Ik heb ook een keertje een goedkope bluetooth headset van 20 euro gehad en deze deed het wel maar daar was ook alles mee gezegd. Andere spelers klaagden erover dat ik slecht te verstaan was en dat er veel ruis door mijn geluid heen kwam. Geen aanrader dus eigenlijk.

Hier zie ik wel wat in ondanks dat het een vrij duur grapje is. maar stel dat er 3-4 meter tussen zit tussen de ps3 en de plek waar ik zit, kan het dan ook?

en gaat dit op de ps4 hetzelfde werken? beetje zonde om nu 90 euro uit te geven, en over een jaar ook op de ps4 een moeten kopen..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe het precies zit met headset ondersteuning op de PlayStation 4 weet ik nog niet. Sony was tot aan niet zo lang geleden vrij onduidelijk over het gebruiken van headsets. Eerst last ik een bericht dat alleen de headset werkte welke je bij de console geleverd bent en later konden er weer meer gebruikt worden dan die maar ook lang niet allemaal. Ergens lijkt het me toch wel vrij logisch als een officiële Sony headset toch wel word ondersteunt op de PlayStation 3. Ik kan je wel vertellen dat ik hem ook gebruik op de PC en Laptop om bijvoorbeeld mee te skypen e.d. dat werkt ook erg goed en heb dus eigenlijk helemaal geen andere headsets nodig. Qua bereik is het ook wel aardig. 3 á 4 meter haal je wel. Ik ben een keer naar beneden gelopen om wat te drinken te halen met mijn headset op mijn hoofd en toen hoorde ik nog gewoon wat er allemaal gebeurde.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...