Jump to content

Wat heb je vandaag gedaan in Online?


MostWantedKid

Recommended Posts

Untitled-3_zps70f942e3.png

Ik kwam op het idee om dit topic aan te maken toen ik niet wist waar ik moest plaatsen dat ik een nieuw appartement had gekocht en er zeer tevreden over was. Dus daarom dit topic. Heb je een race met een ruime voorsprong gewonnen of heb je je garage uitgebreid met een nieuw racemonster? Laat het hier weten!

  • Wel even twee regels
  • Spam het niet helemaal onder
  • Houd het gezellig

2yuwq4m.jpg

Dan trap ik wel af. Na een lange tijd weer Online gedaan. Ik wist dat ik nog rond de 600k had, maar dat ik er nog niks mee had gedaan. Van dat geld heb ik Del Perro Heights, apartment 20 gekocht voor $205.000. Het bevalt me enorm aangezien ik een mooi appartement en een garage met 10 plaatsen krijg voor een niet al te duur prijskaartje. Ik kreeg overigens nog $50.000 terug voor mijn vorige appartement.

Link to comment
Delen op andere websites

Bifta is super licht en ook nog is snel. Vandaag met de bifta mount chiliad beklommen. Dat was geen probleem, het ging nog makkelijker dan gedacht. En hij heeft zeer goede wegligging, zelfs offroad rijdt ie nog chill.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zoals veel mensen ook plaats gemaakt voor de Bifta. Nu nog eindeloos zoeken naar een leuke kleurencombo ;)

Helemaal zwart is hij ook wel mooi. Een hardtop en een spoiler erachter op en hij ziet er geweldig uit. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Heb zoals veel mensen ook plaats gemaakt voor de Bifta. Nu nog eindeloos zoeken naar een leuke kleurencombo ;)

hoe is die bifta vergeleken met de andere off-road auto's? sanchez? mesa? etc.?

Met upgrades erop issie stukken sneller dan andere off-roads. Rijdt als een raket en heeft geen problemen om bergen te beklimmen. Enige nadeel is zijn gewicht en model. Kleinste heuveltje laat je vliegen en mensen kunnen met de ogen dicht jou raken. Heb m'n Bodhi maar verkocht om plaats te maken, daar kreeg ik wel 60k voor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...