Jump to content

Zeldzame wagens uitwisselen


TGODJdh

Recommended Posts

Beste GTA Fetisjisten,

In GTA zijn ee veel zeldzame wagens die ik graag zou willen hebben. Ik heb nu een Cheetah en een Police Riot, maar wil natuurlijk nog meer. Heeft iemand alsjeblieft de Space Docker, de alien wagen? Deze en andere kun je via een missie uitwisselen en via een glitch in je garage zetten, de alienwagen kun je zelfs verzekeren! Dus zet hieronder aub je auto en dan kunnen we er misschien een paar uitwisselen, zo helpen we elkaar bij het verzamelen van een mooie garage!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    43

  • PrutserNL

    34

  • Ton1NL

    19

  • Hmmpff

    15

Lijkt me sterk, maar ben niet zeker natuurlijk. Iemand die dit weet? Maar heb jij nog een leuke wagen misschien? (Bijv. Trevors auto) ik heb trouwens ook de Sandking XL nog, als je die getuned krijgt is dat toch mooi meegenomen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zag net wel dat space gevaarte rijden, lijkt wel een rijdende kermis.

Ik blijf liever de wagens rijden die door Rockstar er officieel in zijn gezet, ipv die gemodde dingen. Ze zijn wel leuk (in sommige gevallen) alleen als ze bedoeld waren voor online, dan had R* ze er zelf wel in gezet toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gister een bug dat ik 2 nieuwe autos in me garage kreeg van een ander. Vraag joriz hij was erbij. Ik heb nu de alien wagen en een cheetah. en ik kan ze ook gwn modifien. Ik heb ze niet geglitcht, het was gwn een bug. Hoe kom je aan die alien auto in online dan? wat grappig is ik heb die auto verzekerd en iemand maakte hem kapot en dat kostte hem 12,500$ dus ik maak er wel mensen mee boos

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gister een bug dat ik 2 nieuwe autos in me garage kreeg van een ander. Vraag joriz hij was erbij. Ik heb nu de alien wagen en een cheetah. en ik kan ze ook gwn modifien. Ik heb ze niet geglitcht, het was gwn een bug. Hoe kom je aan die alien auto in online dan? wat grappig is ik heb die auto verzekerd en iemand maakte hem kapot en dat kostte hem 12,500$ dus ik maak er wel mensen mee boos

Is dat niet altijd zo wanneer je de verzekerde auto van iemand anders kapot maakt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had gister een bug dat ik 2 nieuwe autos in me garage kreeg van een ander. Vraag joriz hij was erbij. Ik heb nu de alien wagen en een cheetah. en ik kan ze ook gwn modifien. Ik heb ze niet geglitcht, het was gwn een bug. Hoe kom je aan die alien auto in online dan? wat grappig is ik heb die auto verzekerd en iemand maakte hem kapot en dat kostte hem 12,500$ dus ik maak er wel mensen mee boos

Is dat niet altijd zo wanneer je de verzekerde auto van iemand anders kapot maakt?

Ja, alleen het bedrag varieerd wel.

Ik blies er van het weekend 1 op. en was al mijn 10K kwijt :D ze zaten achter me aan, had een bounty :(

Gooide een sticky bom naar beneden, oops.. kreeg ook gelijk een waarschuwing aan me broek voor Bad Sport :S

Link to comment
Delen op andere websites

Met dit topic kan je beter even wachten tot na de nieuwe patch, er bestaat een kans dat alle auto's die niet in online horen eruit gehaald worden.

Als je op de xbox zit moet je me maar ff toevoegen voor de spacedoc. PrutsterNL (met een T)

Kost je wel 125K om de buggy alrisk te verzekeren

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...