Jump to content

Zeldzame wagens uitwisselen


TGODJdh

Recommended Posts

Ik zoek nog de declasse asea, ik ben er te laat achter gekomen hoe je die in storymode en multyplayer aan moet komen, en aangezien mijn vrouw mijn tweede personage heeft, zoek ik eigenlijk iemand die hem wel heeft op de xbox360 die hem wil sharen met mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    43

  • PrutserNL

    34

  • Ton1NL

    19

  • Hmmpff

    15

volgens mij wordt er hier nergens gezegd hoe het precies werkt. Enkel dat het kan. En er wordt hulp geboden. Dit gaat via pb en niet in het forum;)

Dat is juist toch het rare er aan? want als je een berichtje plaats met een YT filmpje dan krijg je gelijk een mod achter je broek aan dat dit soort zaken hier niet gewenst zijn.

Ze kunnen beter een sub fora maken met Tips and Tricks, want er zijn genoeg gamers hier die glitchen gebruiken.

Toch handig als je elkaar dan een beetje op de hoogte kan houden?

Er zijn natuurlijk ook gasten die er niet van houden, maar dat mag natuurlijk ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de mensen die Franklin's buffalo willen of de auto van micheal. Is er een glitch. Je kan deze duplicaten. Indien er interesse is kan ik dit uitleggen. Heb het net ff gedaan en het werkt:)

update: het is met nog meer zeldzame auto's mogelijk. Dus ook de bodhi van trevor.

Het mooie hieraan is dat je de auto in SP kan tunen. Voor dus relatief weinig $. Om deze vervolgens naar online te halen.

Tell Me :clown:
Link to comment
Delen op andere websites

Wie wilt de qaud van trevor aan mij schenken want ik heb trevor vermoord in de game dus kon ik niet naar mp modden

Die kan je zoizo niet naar online modden, staat op de blacklist van R*

heb gister de tacklecar nog in mijn gerace gezet ^_^
Link to comment
Delen op andere websites

Wie wilt de qaud van trevor aan mij schenken want ik heb trevor vermoord in de game dus kon ik niet naar mp modden

Die kan je zoizo niet naar online modden, staat op de blacklist van R*

heb gister de tacklecar nog in mijn gerace gezet ^_^

Kan ook, heb er zelf ook 2 van. maar via de sp naar mp glitch kan het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je de bentley ook glitchen? Ik weet de naam zo even niet van de auto..gister even geprobeerd maar werkte niet terwijl ik de obey en bufallo alwel heb of werkt het alleen maar met die 2 autos?

Werkt overal mee.

zelf met de towtruck alleen kan je die niet store.

Bewerkt: door PrutserNL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...