Jump to content

Zeldzame wagens uitwisselen


TGODJdh

Recommended Posts

Kun je de bentley ook glitchen? Ik weet de naam zo even niet van de auto..gister even geprobeerd maar werkte niet terwijl ik de obey en bufallo alwel heb of werkt het alleen maar met die 2 autos?

Werkt overal mee.

zelf met de towtruck alleen kan je die niet store.

gister geprobeerd maar zodra ik mij afmeld gaat hij eventjes laden en zegt hij van kan geen verbinding met xbox live maken..wat te doen?
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    43

  • PrutserNL

    34

  • Ton1NL

    19

  • Hmmpff

    15

uhm als ik naar de store ga ik verbreek de verbinding hij laad 5 seconden..en dan krijg ik de melding dat hij geen verbinding kan maken met live..maar ik heb de buffalo en de obey heb ik op dezelfde manier verkregen en dat lukte toen wel..wat ik wel heb gedaan is ik heb gister nog een auto gekocht met micheal in sp die getuned en toen opgeslagen, geprobeerd te glitchen maar kreeg toen die melding..mischien dat dat niet helemaal goed is gegaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Die melding kan ik niet wegdrukken..je kan op groen knopje a drukken daar staat dan ok..geprobeerd maar dat werkt niet..khad zonet even gezien op joeptjoeb dat je de ethernet kabel eruit moet trekken misschien dat ik dat nog kan proberen...

Link to comment
Delen op andere websites

Die melding kan ik niet wegdrukken..je kan op groen knopje a drukken daar staat dan ok..geprobeerd maar dat werkt niet..khad zonet even gezien op joeptjoeb dat je de ethernet kabel eruit moet trekken misschien dat ik dat nog kan proberen...

Dat werkt bij mij iig wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Die melding kan ik niet wegdrukken..je kan op groen knopje a drukken daar staat dan ok..geprobeerd maar dat werkt niet..khad zonet even gezien op joeptjoeb dat je de ethernet kabel eruit moet trekken misschien dat ik dat nog kan proberen...

Dat werkt bij mij iig wel.

oke lekker vaag dus..hms..naja zal vanavond nog even proberen ik heb het idee ook dat hij niet goed opslaat de autos die ik koop en tune..meestal ben ik ze ook weer kwijt in sp als ik vanuit online naar sp terug ga..
Link to comment
Delen op andere websites

Die melding kan ik niet wegdrukken..je kan op groen knopje a drukken daar staat dan ok..geprobeerd maar dat werkt niet..khad zonet even gezien op joeptjoeb dat je de ethernet kabel eruit moet trekken misschien dat ik dat nog kan proberen...

Dat werkt bij mij iig wel.

oke lekker vaag dus..hms..naja zal vanavond nog even proberen ik heb het idee ook dat hij niet goed opslaat de autos die ik koop en tune..meestal ben ik ze ook weer kwijt in sp als ik vanuit online naar sp terug ga..

me to de store licht er uit maar je moet dus meteen na het leave meteen op je ps knop killen dan dan meteen afmelden en dan de stappen volgen
Link to comment
Delen op andere websites

done fout van mezelf ;) had waarschijnlijk niet genoeg geduld tijdens het laden naar de eerste sp missie;)

vraag me alleen wel af welke autos je kunt toevoegen aan je garage..heb die bentley geprobeerd maar die wil is too hot evenals de feltzer..:/

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

0_0.jpg

Voor diegene die graag de Merryweather Jeep (Canis Mesa) wil hebben... hier in stappen hoe je deze (legal) kunt krijgen.

1) Log in in een Invite only session.

2) Ga tussen 20.00 uur en 04.00 uur - ongame time - naar de Gang Attack op de map: >>>locatie<<<

Opmerking: De ene keer spawnen er 2 Merryweather jeeps, de andere keer 1 en soms geen. In het laatste geval zal je een keer terug moeten komen.

3) Hier dien je de Gang Attack (open Beach) te completeren. (15 Merryweather mannetjes neerknallen)

4) Stap in een Merryweather jeep en rijd naar een LCS.

5) Voorzie je Jeep van een tracker. Indien je meer dan 6/10 auto's in je garage hebt staan dan krijg je hier een melding van en zal je 1 auto moeten vervangen.

6) Verlaat de online session. (uitloggen zodat je weer in de single mode terechtkomt)

7) Log weer in en je Merryweather Jeep staat in je garage!

Link to comment
Delen op andere websites

0_0.jpg

Voor diegene die graag de Merryweather Jeep (Canis Mesa) wil hebben... hier in stappen hoe je deze (legal) kunt krijgen.

1) Log in in een Invite only session.

2) Ga tussen 20.00 uur en 04.00 uur - ongame time - naar de Gang Attack op de map: >>>locatie<<<

Opmerking: De ene keer spawnen er 2 Merryweather jeeps, de andere keer 1 en soms geen. In het laatste geval zal je een keer terug moeten komen.

3) Hier dien je de Gang Attack (open Beach) te completeren. (15 Merryweather mannetjes neerknallen)

4) Stap in een Merryweather jeep en rijd naar een LCS.

5) Voorzie je Jeep van een tracker. Indien je meer dan 6/10 auto's in je garage hebt staan dan krijg je hier een melding van en zal je 1 auto moeten vervangen.

6) Verlaat de online session. (uitloggen zodat je weer in de single mode terechtkomt)

7) Log weer in en je Merryweather Jeep staat in je garage!

je kan toch ook gewoon de mesanaries bellen en die gasten afknallen en dan een jeep jatten.of is dit makkelijker?
Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft een hoop gepatcht dus ik weet niet of je de Jeep nog van de mercenaries kan afpakken en in je garage kan stallen. Deze tutorial is ook meer voor de spelers die hoofdzakelijk in een invite only session spelen waarbij het niet nodig is om andere spelers erbij te betrekken.

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft een hoop gepatcht dus ik weet niet of je de Jeep nog van de mercenaries kan afpakken en in je garage kan stallen. Deze tutorial is ook meer voor de spelers die hoofdzakelijk in een invite only session spelen waarbij het niet nodig is om andere spelers erbij te betrekken.

of je speelt gewoon mission van trevor diamond nog iets en dan pak je die jeep en rij je hem in je garage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...