Jump to content

Zeldzame wagens uitwisselen


TGODJdh

Recommended Posts

Ik loop op straat bij het Vliegveld, staat er opeens een Tailgater voor mijn neus.

Ik heb er zelf al 1, vol gepimpt.

Dus diegene die nog een Tailgater nodig heeft, kan hem komen halen ;P

Voeg me toe op PSN: bc3137 en ik zal contact met je opnemen.

Update: Hij is niet gepimpt, nog compleet Origineel.

Bewerkt: door Casperster18
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    43

  • PrutserNL

    34

  • Ton1NL

    19

  • Hmmpff

    15

Gisteren zag ik een motorrijder midden in Los Santos keihard rijden. Heb hem doodgereden en ik zat toen op een motor waar in nog nooit van gehoord/gereden heb. Die motor heette Principe Nemesis. Kent iemand die motor en zo ja hoe kom je eraan?

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren zag ik een motorrijder midden in Los Santos keihard rijden. Heb hem doodgereden en ik zat toen op een motor waar in nog nooit van gehoord/gereden heb. Die motor heette Principe Nemesis. Kent iemand die motor en zo ja hoe kom je eraan?

Ik zelf heb er ook best vaak in gereden, zo zeldzaam is hij niet.. Hij rijd zoals je zegt overal in Los Santos rond.

Maar voor als je hem wil hebben: http://www.youtube.com/watch?v=u93YGDEgxzI

Ik loop op straat bij het Vliegveld, staat er opeens een Tailgater voor mijn neus.

Ik heb er zelf al 1, vol gepimpt.

Dus diegene die nog een Tailgater nodig heeft, kan hem komen halen ;P

Voeg me toe op PSN: bc3137 en ik zal contact met je opnemen.

Update: Hij is niet gepimpt, nog compleet Origineel.

Update (2): Hij is inmiddels verkocht voor $10000

>>> Door Bassieboy35: Dubbele post samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

@bossofzeeland, meeste suc6 is als je van Simeon een SMS krijgt waarin hij je verzoekt om bepaalde auto's voor hem op te zoeken. Indien de Tailgater hierbij staat dan dien je naar een van de door TLSC aangegeven plaatsen te rijden... Dan heb je (bijna) 100% suc6... :tu:

O ja, links bij de renbaan wil hij ook nog wel eens spawnen

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Even iets anders hé, wat ik me nu al dit hele topic afvraag .... hoe doe je dat eigenlijk, die wagens uitwisselen? Als ik in andermans wagen stap, kan ik er mijn garage niet mee in vanwege de tracker die erop zit. Lijkt mij dus dat die er eerst af moet, maar hoe verwijder je die dan?

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Even iets anders hé, wat ik me nu al dit hele topic afvraag .... hoe doe je dat eigenlijk, die wagens uitwisselen? Als ik in andermans wagen stap, kan ik er mijn garage niet mee in vanwege de tracker die erop zit. Lijkt mij dus dat die er eerst af moet, maar hoe verwijder je die dan?

ik zou het graag uitleggen maar heb net een waarschuwing gehad dat je niet over glitches mag praten op dit forum wat ik nergens op vind slaan omdat in gta geld verdiene veeeel te langzaam gaan en glitche het spel veel leuker maakt maarj het is nou eenmaal zo
Link to comment
Delen op andere websites

@bossofzeeland, meeste suc6 is als je van Simeon een SMS krijgt waarin hij je verzoekt om bepaalde auto's voor hem op te zoeken. Indien de Tailgater hierbij staat dan dien je naar een van de door TLSC aangegeven plaatsen te rijden... Dan heb je (bijna) 100% suc6... :tu:

O ja, links bij de renbaan wil hij ook nog wel eens spawnen

Ik zal het nog es proberen.

De golfbaan en het strand nog geen succes.

Ik zal die derde plek nog eens proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

@Desdo en Mikequdel,

Glitchen dus. Hmmm ... laat dan maar, ik speel het spel liever eerlijk. Want in tegenstelling tot iig jou Mikequdel, vind ik dat juist veel leuker.

Dat ja.

Overigens, als er geen tracker op staat en je de auto gewoon je garage in rijdt, daarna weer eruit haalt en iemand anders pakt die auto. Dan is die toch ook geruild?

Link to comment
Delen op andere websites

@Desdo en Mikequdel,

Glitchen dus. Hmmm ... laat dan maar, ik speel het spel liever eerlijk. Want in tegenstelling tot iig jou Mikequdel, vind ik dat juist veel leuker.

Dat ja.

Overigens, als er geen tracker op staat en je de auto gewoon je garage in rijdt, daarna weer eruit haalt en iemand anders pakt die auto. Dan is die toch ook geruild?

Volgens mij komt er automatisch een tracker op als je m in garage zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...