Jump to content

Zeldzame wagens uitwisselen


TGODJdh

Recommended Posts

wil iemand franklins buffalo voor me duplicaten stuur me dan n pm

ps3 of xbox

ps3

add mij op de ps3 tjarda1999 je mag hem duplicaten zolang je de lak enzo verrandert

Zou ik er ook een duplicaat van mogen?

ja als je de lak enzo verrandert add mij maar

ok is goed zal je toevoegen

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    43

  • PrutserNL

    34

  • Ton1NL

    19

  • Hmmpff

    15

Wie heeft de Adder, en wilt hem voor mij dupliceren? Ik zoek hem al een lange tijd, en volgens mij kan je deze auto ook gewoon dupliceren. Ik wil in ruil daarvan wel Franklin's Bufallo dupliceren.

PSN: Mitchiem.

ik heb een adder maar zoals je hierboven ziet weet ik nog niet of ik wel ga dupliceren

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft de Adder, en wilt hem voor mij dupliceren? Ik zoek hem al een lange tijd, en volgens mij kan je deze auto ook gewoon dupliceren. Ik wil in ruil daarvan wel Franklin's Bufallo dupliceren.

PSN: Mitchiem.

ik heb een adder maar zoals je hierboven ziet weet ik nog niet of ik wel ga dupliceren

Ik neem aan dat ze niet jouw gaan verbannen, aangezien ik zelf degene ben die alles moet doen (in de auto een missie starten, etc..) ik denk dat ze eerder mij zouden verbannen dan jij, en ik neem aan dat ze geen PRISM hebben op GTA Online :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft de Adder, en wilt hem voor mij dupliceren? Ik zoek hem al een lange tijd, en volgens mij kan je deze auto ook gewoon dupliceren. Ik wil in ruil daarvan wel Franklin's Bufallo dupliceren.

PSN: Mitchiem.

ik heb een adder maar zoals je hierboven ziet weet ik nog niet of ik wel ga dupliceren

Ik neem aan dat ze niet jouw gaan verbannen, aangezien ik zelf degene ben die alles moet doen (in de auto een missie starten, etc..) ik denk dat ze eerder mij zouden verbannen dan jij, en ik neem aan dat ze geen PRISM hebben op GTA Online :)

rockstar gaat geen bans uitdelen, in het ergste geval wordt je in de cheaters-pool gegooid.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft de Adder, en wilt hem voor mij dupliceren? Ik zoek hem al een lange tijd, en volgens mij kan je deze auto ook gewoon dupliceren. Ik wil in ruil daarvan wel Franklin's Bufallo dupliceren.

Een adder kan je niet dupliceren, tenminste dupliceren is geen probleem maar je kan em niet in je garage rijden. Dan krijg je de melding dat het een gestolen auto is en als je hem wil je hem via internet moet kopen. Dit is zo bij alle auto's die je koopt van internet. Dupliceren werkt enkel met auto's die van de straat geplukt zijn of door modders in multiplayer zijn geplaatst. Gelukkig maar anders reed iedereen vanaf lvl1 met een tank ;)

Bewerkt: door Paralizer83
Link to comment
Delen op andere websites

Ben niet nieuw op het forum, maar ik vroeg me af of iemand mij kan helpen aan een Sultan RS?

Als je een auto wilt hebben, is hij nergens te vinden, gta logica :puh:

maar het beste is, om bij de noordelijkste LS customs rond te rijden, eventueel een paar keer dood te gaan, en dan rijd hij vanzelf een keer voor je neus.

houdt er wel rekening mee dat het soms uren kan duren, of zelfs dagen! is ook een kwestie van geluk! ik deed er ook een hele tijd over.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...