Jump to content

Zeldzame wagens uitwisselen


TGODJdh

Recommended Posts

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    43

  • PrutserNL

    34

  • Ton1NL

    19

  • Hmmpff

    15

Obey tailgater eindelijk gevonden!! Hij stond in het oude zwembad bij de filmset. Ik had een SMS staan van Simeon, maar daar stond deze auto niet tussen, dus het is enkel gebasseerd op geluk volgens mij. Ik reed overigens in mijn croquette, en ik Wilde nieuwe masks kopen dus ik reed er even langs & toen stond hij er, mijn naam stond er al bijna op :)

dit is alle nuttige info volgens mij voor degene die deze auto nog zoeken.

Had je daar ook mosterd bij???

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie dat ook...indien je met een missie bezig bent - het afleveren van een pakje bijvoorbeeld- dat er div. Zeldzame/ interessante wagens voorbij komen?

Het is dan echter niet mogelijk om een mod shop te bezoeken of je garage in te rijden. Of is er wellicht een andere mogelijkheid om toch zo'n auto in te pikken?

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie dat ook...indien je met een missie bezig bent - het afleveren van een pakje bijvoorbeeld- dat er div. Zeldzame/ interessante wagens voorbij komen?

Het is dan echter niet mogelijk om een mod shop te bezoeken of je garage in te rijden. Of is er wellicht een andere mogelijkheid om toch zo'n auto in te pikken?

dit klopt inderdaad, maar als het goed is kun je hem wel in je garage rijden en dan de missie afbreken, dan keer je weer terug naar je garage en staat die auto er nog, dan rij je naar de customs om er een tracker op te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie dat ook...indien je met een missie bezig bent - het afleveren van een pakje bijvoorbeeld- dat er div. Zeldzame/ interessante wagens voorbij komen?

Het is dan echter niet mogelijk om een mod shop te bezoeken of je garage in te rijden. Of is er wellicht een andere mogelijkheid om toch zo'n auto in te pikken?

Ik heb dit inderdaad wel eens gehad maar dan gaat het om een wagen die ik sowieso online moet kopen. Dus als ik hem wel naar mijn garage / modshop kon brengen had ik er nog steeds niks aan want dan krijg je de melding dat die te duur is, helaas. Zou me een hoop geld schelen als ik de aanschaf van het voertuig niet zou hoeven te betalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie dat ook...indien je met een missie bezig bent - het afleveren van een pakje bijvoorbeeld- dat er div. Zeldzame/ interessante wagens voorbij komen?

Het is dan echter niet mogelijk om een mod shop te bezoeken of je garage in te rijden. Of is er wellicht een andere mogelijkheid om toch zo'n auto in te pikken?

Ik heb dit inderdaad wel eens gehad maar dan gaat het om een wagen die ik sowieso online moet kopen. Dus als ik hem wel naar mijn garage / modshop kon brengen had ik er nog steeds niks aan want dan krijg je de melding dat die te duur is, helaas. Zou me een hoop geld schelen als ik de aanschaf van het voertuig niet zou hoeven te betalen.

Volgens mij bedoelt Sjakie voertuigen zoals een Sultan oid. Dat kon eerst wel tijdens een missie, maar dat is gefixed tijdens de laatste update.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had hier een flimpje geplaatst van de nieuwe dupe trick alleen hebben de mods die weg gehaald.

Beetje vaag, want dan zouden ze dit hele topic weg moeten halen.

Kijk maar ff op youtube, manier is in iedergeval anders als voorheen, zelf nog niet geprobeerd

Eigenlijk wel, ja. Vreselijk kantje-boord. Posten van methodes (hetzij via filmpjes, hetzij via tekst) die uitleggen hoe je moet cheaten/hacken/glitchen zijn in ieder geval uit den boze en zullen verwijderd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk wel, ja. Vreselijk kantje-boord. Posten van methodes (hetzij via filmpjes, hetzij via tekst) die uitleggen hoe je moet cheaten/hacken/glitchen zijn in ieder geval uit den boze en zullen verwijderd worden.

Dat is best gek toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt mij vrij logisch prutser, geen "illigale" methodes hier. Als je ze wilt gebruiken, kun je ze zelf opzoeken buiten dit forum om.

Maar wel een topic met 'iligale' praktijken :)

Dat mag dan weer wel, maar zodra er een link staat hoe je het moet doen dan mag het weet niet.

Daar doelde ik meer op.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...