Jump to content

Zeldzame wagens uitwisselen


TGODJdh

Recommended Posts

Lijkt mij vrij logisch prutser, geen "illigale" methodes hier. Als je ze wilt gebruiken, kun je ze zelf opzoeken buiten dit forum om.

Maar wel een topic met 'iligale' praktijken :)

Dat mag dan weer wel, maar zodra er een link staat hoe je het moet doen dan mag het weet niet.

Daar doelde ik meer op.

onder zeldzame auto's hoeven niet de docker of andere modded auto's te vallen, obey tailgater, sultan etc. vallen daar ook onder.. alleen mensen hier verstaan er ook de modded auto's onder, dat maakt die topic kantje-boord.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    43

  • PrutserNL

    34

  • Ton1NL

    19

  • Hmmpff

    15

onder zeldzame auto's hoeven niet de docker of andere modded auto's te vallen, obey tailgater, sultan etc. vallen daar ook onder.. alleen mensen hier verstaan er ook de modded auto's onder, dat maakt die topic kantje-boord.

Topic naam: Zeldzame wagens uitwisselen

Het uitwisselen is toch het gebruik maken van een glitch?

Link to comment
Delen op andere websites

onder zeldzame auto's hoeven niet de docker of andere modded auto's te vallen, obey tailgater, sultan etc. vallen daar ook onder.. alleen mensen hier verstaan er ook de modded auto's onder, dat maakt die topic kantje-boord.

Topic naam: Zeldzame wagens uitwisselen

Het uitwisselen is toch het gebruik maken van een glitch?

ja je hebt gelijk, had daar niet zo bij stil gestaan, maar zolang methodes hier niet worden uitgelegt, is het goed. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal zit nu al een paar weken op dit forum en vermaak me prima !

Oké even naar het onderwerp als iemand nog rare/zeldzame auto's heeft dan zou ik die graag Willen duplicate.

In ruil heb ik

-franklins Buffalo

- space docker

- merryweather jeep

Gr. Jordy

>>> Door Big Boss: Samengevoegd met reeds bestaand topic.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek Franklin's Bufalo (de zeldzame). Ik vind hem zeer leuk, en lijkt me dan ook geweldig om hem dan te hebben, wie hem heeft op PS3, en hem wilt duplicaten voor mij. Voeg me even toe op PSN (Mitchiem), en stuur me even een PM! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek Franklin's Bufalo (de zeldzame). Ik vind hem zeer leuk, en lijkt me dan ook geweldig om hem dan te hebben, wie hem heeft op PS3, en hem wilt duplicaten voor mij. Voeg me even toe op PSN (Mitchiem), en stuur me even een PM! :Y

ik wil hem best wel duplicaten :)
Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gesproken ben ik tegen cheaten, glitchen etc. Maar ik wil een auto hebben die ik op geen andere manier kan krijgen dan te dupen. Het gaat om de Hijak Khamelion. Ik snap dat ik de mensen van de collectors edition tegen het zere been trap maar ik heb de duurste versie van gta willen hebben alleen die was toen al uitverkocht. Als iemand de Khamelion zou kunnen en willen dupen voor mij dan zou ik degene eeuwig dankbaar zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gesproken ben ik tegen cheaten, glitchen etc. Maar ik wil een auto hebben die ik op geen andere manier kan krijgen dan te dupen. Het gaat om de Hijak Khamelion. Ik snap dat ik de mensen van de collectors edition tegen het zere been trap maar ik heb de duurste versie van gta willen hebben alleen die was toen al uitverkocht. Als iemand de Khamelion zou kunnen en willen dupen voor mij dan zou ik degene eeuwig dankbaar zijn.

Volgens mij kan je die niet dupen. Niet in je garage rijden zegmaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Normaal gesproken ben ik tegen cheaten, glitchen etc. Maar ik wil een auto hebben die ik op geen andere manier kan krijgen dan te dupen. Het gaat om de Hijak Khamelion. Ik snap dat ik de mensen van de collectors edition tegen het zere been trap maar ik heb de duurste versie van gta willen hebben alleen die was toen al uitverkocht. Als iemand de Khamelion zou kunnen en willen dupen voor mij dan zou ik degene eeuwig dankbaar zijn.

Volgens mij kan je die niet dupen. Niet in je garage rijden zegmaar.

Inderdaad, ik heb hetzelfde trucje wel eens geprobeerd met een Hotknife,

Maar dan krijg je het gezeur dat er een tracker opzit enz blablablabla.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een Asea, Franklin's Buffalo, een Intruder, en nog meer leuks wat je normaal vrij weinig ziet.
Zou ik deze mogen dupliceren? De Buffalo? Ik zit op PS3, PSN: Gweur_Neejt_Goot Thnx alvast
kan je aan de Declasse Asea komen

Ik op Xbox...

Ja, welk platform speel je?

ik speel xbox zou ook graag de stickerbomb auto willen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek michaels auto/rancher xl of cadilac snowcar.. iemand die zo vriendelijk zou zijn om me te helpen te bemachtigen aub? :)

In ruil voor vriendschap en gta online hulp of iets uit mn garage :puh:

Bewerkt: door PearLRoX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...