Jump to content

Zeldzame wagens uitwisselen


TGODJdh

Recommended Posts

  • Reacties 347
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    43

  • PrutserNL

    34

  • Ton1NL

    19

  • Hmmpff

    15

Beste GTA Fetisjisten,

In GTA zijn ee veel zeldzame wagens die ik graag zou willen hebben. Ik heb nu een Cheetah en een Police Riot, maar wil natuurlijk nog meer. Heeft iemand alsjeblieft de Space Docker, de alien wagen? Deze en andere kun je via een missie uitwisselen en via een glitch in je garage zetten, de alienwagen kun je zelfs verzekeren! Dus zet hieronder aub je auto en dan kunnen we er misschien een paar uitwisselen, zo helpen we elkaar bij het verzamelen van een mooie garage!

Helaas word hier op dit forum niet over glitches gepraat of aanvraag op gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb zelf helaas ook geen Snowcar, maar wel een Karin Intruder voor de liefhebber van een zeldzame auto! Ik heb er niets mee gedaan, het is de standaard zwarte kleur, en er is niks mee gebeurd. Wie o Wie wil de Karin Intruder van me kopen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf helaas ook geen Snowcar, maar wel een Karin Intruder voor de liefhebber van een zeldzame auto! Ik heb er niets mee gedaan, het is de standaard zwarte kleur, en er is niks mee gebeurd. Wie o Wie wil de Karin Intruder van me kopen?

Zit je op de xbox?

Dan wil ik hem wel hebben?

Waar is deze auto te vinden op de kaart?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf helaas ook geen Snowcar, maar wel een Karin Intruder voor de liefhebber van een zeldzame auto! Ik heb er niets mee gedaan, het is de standaard zwarte kleur, en er is niks mee gebeurd. Wie o Wie wil de Karin Intruder van me kopen?

Zit je op de xbox?

Dan wil ik hem wel hebben?

Waar is deze auto te vinden op de kaart?

Ik weet niet waar hij precies te vinden is, je ziet zo eigenlijk overal wel. Ik vond hem bij Simeon bij de docks toen ik net een Auto had afgeleverd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb PS3, dus, tjarda, hoeveel wil je bieden voor een (nog originele) Karin Intruder?

Hoe moet ik dat geld dan geven op de ps3

GTA Online: Select ingedrukt houden, Inventory > Cash > Share Cash, dan kun je een aantal % kiezen om te geven.

Ik hoor van je (hoop ik) of we af kunnen spreken om te ruilen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...