Jump to content
Joriz

Filmpje: The Rhythm of Los Santos!


Na het maken van twee hele

heeft Ferino Design besloten in GTA5 een timelapse te maken. Ferino Design heeft er maar liefst een maand tijd in gestoken en 128 uur aan videomateriaal voor gebruikt. Het resultaat mag er zijn aangezien we Los Santos echt van zijn mooiste kant mogen zien. De video is op sommige punten nauwlijks van echte timelapse te onderscheiden. De toepasselijke muziek is een remix van starRo die gratis is te vinden op SoundCloud. Al weer veel kijkplezier toegewenst. loveit.gif

Ben je ook een leuk filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

128 uur videomateriaal voor een filmpje van 3 minuten, het is een investering. Maar fijn dat ze het hebben gedaan, want het is een mooi filmpje geworden hoor. Was ik nog niet in LS geweest, dan had ik na dit filmpje zeker geroepen dat ik er heen had moeten gaan; het geeft een prachtig beeld van de stad.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...