Jump to content
Joriz

GTA San Andreas komt naar smartphones en tablets!


gallery_1_5_68341.jpg

Goed nieuws iedereen. Het is weer tijd om terug te keren naar GTA San Andreas. De grootste GTA die ooit op de PlayStation 2 is uitgekomen en waar je als CJ de straten van Los Santos, San Fierro en Las Venturas onveilig kon maken komt in december uit voor smartphone en tablet. Natuurlijk is alles opgepoetst om goed op huidige smartphones en tablets te werken.

Het spel zal een checkpoint systeem bevatten waardoor je niet steeds handmatig hoeft op te slaan. Tevens bevat het spel een nieuwe touchbediening zodat het ook zonder fysieke knoppen makkelijk is te spelen. Ook zal het controllers ondersteunen die je kan aansluiten op tablet en smartphone.

GTA San Andreas zal worden uitgebracht voor een beperkt aantal iOS, Android, Amazon Kindle en Windows Phone apparaten. Over enkele weken zullen meer details bekend worden gemaakt!

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mijn smartphone is helaas niet krachtig genoeg en ook aan de kleine kant om het spel goed te bedienen, anders zou het wel eens een leuk tijddodend middel zijn geweest tijdens saaie lessen. Wel, heb SA ondertussen toch al plat gespeeld.

Misschien kunnen ze MTA naar de smartphones & tablets brengen? :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Misschien kunnen ze MTA naar de smartphones & tablets brengen? :puh:

Oh god, ik zie iedereen al tegen elkaar racen in custom maps terwijl de docent hopeloos voor de klas staat.

Ik vrees echter dat mods echter beperkt blijven zoals bij voorgaande geporte GTA's ook het geval was. :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

GTA op je smartphone? Hoe de fuck moet je dat spelen?

GTA 3 en VC zijn al een hele tijd uit op mobiele apparaten hoor. Ik ben geen fan van de besturing, maar het is wel doenbaar.

Al blijft het wel duidelijk dat de games(GTA 3 en VC) niet gemaakt zijn voor de mobiele apparaten. Op iOS en op Android vond ik het beide niet lekker lopen(crashes en de besturing suckt gewoon tov games die wél in eerste instantie gemaakt zijn voor mobiele apparaten.)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Laatst was hier nog een topic over op het forum. Raar dat ze dit niet met het 10 jaar San Andreas doen maar van de andere kant, misschien hebben ze daarvoor wel iets groters geplant. Ben overigens wel benieuwd hoe het eruit ziet als het grafisch enig zins is opgepoetst. Hoop op een trailer anders voel ik me toch verplicht het spel op mijn Samsung Galaxy Note II te gaan halen eigenlijk om het zelf te kunnen zien.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoewel ik niet genoeg ruimte zal hebben op mijn iPhone 4 en deze de game wellicht ook niet eens fatsoenlijk aan zal kunnen, heb ik gelukkig nog een iPod touch 5G die hem ongetwijfeld wél aan kan. Ben enorm benieuwd naar deze game! :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...