Jump to content

GTA Vice City start niet


TEEJAY

Recommended Posts

Beste Forum leden,

Een korte tijd geleden heb ik Vice City weer geinstalleerd vanaf de originele CD maar als ik dan de .EXE wil runnen gebeurt er niks. In taakbeleer bij processen verschijnt GTA-vc.exe een seconde in beeld en verdwijnt daarna meteen weer. Compatibility staat ingesteld op Win XP sp2 en heb ook al andere versies geprobeert. Ik heb meerdere play CD's en nocd patches geprobeerd en allemaal met het zelfde resultaat. Het betreft een oude versie van Vice city, nog met de kartonnen uitklap hoes.

Ik draai Vice city op een Windows 7 pc 64 bit als Administrator en zou in princiepe gewoon moeten werken.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt!

Teejay

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

Houd dit topic even centraal, alstublieft. Ook al is dit probleem al enkele maanden oud; de topicstarter is nog steeds actief en kan wellicht nog wat hebben aan dit topic.

Ondanks het feit dat no-CD-crack niet per definitie verboden is, is het niet toegestaan om dit te bespreken met of aan te bevelen bij andere forumleden, simpelweg vanwege het feit dat deze informatie voor illegale doeleinden gebruikt kan worden en daar bieden wij op dit forum geen hulp aan. Asphyxiated: ik begrijp je opmerking, maar hier help je de topicstarter niet veel mee verder en dus is het beter om zulk soort reacties in het vervolg achterwege te laten.

Dat geldt uiteraard ook voor Sir_Ballas... Mocht je weer eens een reactie zien waar je het nut niet van inziet, is het beter om deze te rapporteren of de Moderator in kwestie een PB'tje te sturen. Probeer het in ieder geval niet 'op te lossen' met dit soort uitlokkende reacties, want dat komt het topic niet ten goede.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...