Jump to content
Joriz

Zwarte vrijdag korting op Games, GTA Online en GTA goodies!


Zwarte vrijdag zegt ons Nederlanders waarschijnlijk niets, maar in de Verenigde Staten is Black Friday een grootst fenomeen waarbij iedereen de dag na Thanksgiving als een gek gaat shoppen om allemaal veel te dure dingen binnen te halen die met 'korting' worden verkocht. Normaal gesproken hebben wij Nederlanders hier dan ook helemaal niets aan. Maar dit jaar zijn er zowaar wat mooie Grand Theft Auto-kortingen waarvan wij ook gebruik kunnen maken.

50% korting op jachtwapens en zwarte kleding in GTA Online

gallery_1_5_97946.jpg

Op de volgende items krijg je nu 50% korting in GTA Online indien je het koopt bij Ammu-Nation:

  • De 'jachtwapens': Assault Rifle, Carbine Rifle, Advanced Rifle, Heavy Sniper en Sniper Rifle.
  • Alle bijbehorende accessoires
  • Alle kogels voor betreffende wapens.
  • Groot gedeelte van de zwarte kleding en zwarte kledingaccesoires waaronder shirts, vesten, broeken, jurken, schoenen en sieraden.
  • Zwart gekleurde voertuigmodificaties waaronder raamtinten, zwarte bandenrook en zwarte nummerplaten.

Deze GTA Online kortingen gelden vanaf vandaag t/m zondagavond!

20% korting op alle kleding en collectors items van Rockstar Warehouse



gallery_1_5_12934.jpg

Al is de merchandise van Rockstar Games best wel prijzig geeft Rockstar Games tussen vrijdag 06:01 en zaterdag 05:59 (Nederlandse tijd) 20% korting op alle kleding en alle verzamelitems. Dit is dus jouw kans om dat ene T-shirt bij Rockstar Warehouse te kopen. Al is het nog altijd goedkoper om alles via de acties van GTAGames.nl te winnen puh2.gif

50% korting op alle spellen van Rockstar Games

Via Steam is het nu mogelijk om bijna alle spellen die Rockstar Games ooit heeft uitgebracht voor de PC te kopen. Op de spellen krijg je maar liefst 50% korting. Dit is dus jouw kans om goedkoop bijvoorbeeld Grand Theft Auto IV of GTA San Andreas voor de PC aan te schaffen. Voor meer info check Steam.

Sla dus je slag zo lang het kan. Al moet je met zwarte vrijdag altijd goed nadenken voordat je verdrongen wordt door de vele andere mensen die alle items met korting willen hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

De dag na Thanksgiving zul je bedoelen? Het is morgen namelijk Black Friday en vandaag Thanksgiving.

Ja ik bedoel inderdaad dat Thanksgiving vandaag is en Zwarte vrijdag morgen.

Ik heb gelukkig alle games en diverse merchandise al. Ik ga dus vooral in GTA Online dit weekend goedkoop mijn wapens leeg knallen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...