Jump to content

Headset ps3 welke is goed


Mike-350z-NL

Recommended Posts

Goede dag allemaal ik ben op zoek naar een goede headset voor mijn ps3. welke hebben jullie en wat zijn de avaringen. hoor sommige mensen in gta bijna niet of met een dikke ruis erdoor heen dat zoek ik dus niet. Dus welke kan ik het beste nemen graag typen en prijs Wil er vanmiddag eentje gaan halen

Link to comment
Delen op andere websites

Aller eerst sorry voor de 3 berichten met zelfde vraag kon niet zien dat eerste bericht geplaatst was dus dacht nog keer proberen Maar voor de headset qwa prijs ja wel gewoon wel een goede weet zo niet wat een goede is en wat voor prijs ik dan aan moet denken

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf gebruik deze headset. Deze is officieel van Sony en is ook te gebruiken i.c.m. je laptop of pc. Multifunctioneel dus en dat is iets wat sowieso al een pluspuntje is. Bij de headset krijg je een usb adapter geleverd en deze moet je in het apparaat steken waarvan je geluid wilt. Het geluid is aan de zijkant makkelijk harder en zachter te zetten en er zit ook nog een knopje voor om het geluid te filteren. Zo kan je voor jezelf de perfecte balans vinden tussen headsetgeluid van andere mensen en het spel geluid. Wanneer je trouwens niet wilt dat anderen je horen kan je dit ook makkelijk uitzetten door op de linkerkant van de headset te drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

het ligt aan wat voor headset je koopt, vaak zijn de geavanceerdere headset, en dus duurdere, wel er toe in staat om het spel geluid ook te doen.

ik heb zelf deze

http://www.bol.com/n...04004007644693/

(alleen de headset niet die ander dingen)

wel een oude headset, toch al wel 5 jaar oud op zn minst.

er zijn wel nieuwere versies hier van

en ben er tevreden mee, mij spel geluid is op tv en de voicechat rechtstreeks in me oor :puh:(dit kan je overigens ook aanpassen in de settings)

Bewerkt: door xSANx-xERWINx
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zelf gebruik deze headset. Deze is officieel van Sony en is ook te gebruiken i.c.m. je laptop of pc. Multifunctioneel dus en dat is iets wat sowieso al een pluspuntje is. Bij de headset krijg je een usb adapter geleverd en deze moet je in het apparaat steken waarvan je geluid wilt. Het geluid is aan de zijkant makkelijk harder en zachter te zetten en er zit ook nog een knopje voor om het geluid te filteren. Zo kan je voor jezelf de perfecte balans vinden tussen headsetgeluid van andere mensen en het spel geluid. Wanneer je trouwens niet wilt dat anderen je horen kan je dit ook makkelijk uitzetten door op de linkerkant van de headset te drukken.

Ik heb deze nu ook gekocht straks uitproberen nog iemand online vanavond

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, gebruik in het vervolg de bewerk-knop, aub.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...