Jump to content

Eigen kenteken Gta online


Tommie59

Recommended Posts

Hey,

Ik heb een week of 2 geleden een eigen kenteken gemaakt m.b.v de Ifruit app (android).

Maar hij is nog steeds niet in gta 5/Online verschenen.

Als ik op Social Club kijk bij voertuigen staat er gewoon mijn kenteken:

2px5uAh.png

En mijn garage zegt dat hij niet de informatie kan krijgen:

a0UAz0A.png

mvg,

Tommie59

Link to comment
Delen op andere websites

Is een kwestie van wachten totdat de servers van Rockstar met elkaar synchroniseren.

Om de zoveel tijd even in de mod shop kijken of hij bij de plates staat.

Heb ik namelijk ook gehad en heb nu eindelijk mijn eigen kentekenplaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij zegt hij dat er geen Personal vehicles zijn... :7 Het beste is om meteen iets bij de kenteken te kopen, althans dit is ooit een keer aanbevolen om te doen wil je zeker weten dat het lukt.

Dit heb ik ook gedaan en later nog wat voor m'n Tailgater ofso.

Is een kwestie van wachten totdat de servers van Rockstar met elkaar synchroniseren. Om de zoveel tijd even in de mod shop kijken of hij bij de plates staat. Heb ik namelijk ook gehad en heb nu eindelijk mijn eigen kentekenplaat.

Oké. Hoelang duurde het bij jou voordat je je kenteken had?

Trouwens toen ik met Chop bezig was had die hem gelijk in de game dus die servers lopen wel goed volgens mij ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb minimaal een week moeten wachten. Precies de aantal dagen weet ik niet meer. Ook bij mij waren steeds mijn auto's weg of klopte er weer iets niet. Ik had de moed al een beetje opgegeven toen ik hem in eens kon selecteren in de mod shop bij de plates.

<edit>

Die week wachten is incl. het steeds opnieuw proberen met de app. Net zolang totdat hij in de app + op de sociale club website stond. Net zoals bij jou zo te zien. Hierna heb ik nog enkele dagen moeten wachten totdat hij in de mod shop verscheen.

</edit>

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik mij kan herinneren - tijdens het aanmaken van mijn kenteken - heb ik een melding voorbij zien komen dat het maar eenmalig mogelijk is om een kenteken aan te maken.

Wellicht dat het wel mogelijk is (in een later stadium) om deze ter betaling te veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...