Jump to content
Joriz

De mooiste GTAV Snapmatic foto's III!


Het is weer tijd voor mooie foto's van GTA5! De Snapmatic deelfuncties die Rockstar Games aan Grand Theft Auto V heeft toegevoegd blijft hier namelijk voor zorgen. Op het GTAForum.nl delen we dan ook onze mooiste Snapmatic foto's. Deze keer heb ik weer wat mooie afbeeldingen er tussen uit geselecteerd die mij opvielen. Blijf zo doorgaan, want we gaan rond de kerst prijzen weggeven voor mooie Snapmatic foto's!

0_0.jpg

MostWantedKid maakte deze mooie foto van de haven van Los Santos

0_0.jpg

Thebig maakte deze foto toen ik een zeilboot onder de brug door probeerde te varen (wat me met veel moeite lukte)

0_0.jpg

TekaLoca maakte deze mooie strandfoto.

0_0.jpg

Thebig kreeg deze trein kapot met een simpele shotgun, doe me dat maar eens na.

0_0.jpg

_Night-Men_ leek zijn stuntplane niet helemaal onder controle te hebben. (foto: Thebig)

0_0.jpg

Kenny-Petrovic kon het niet laten om samen met mij in GTA: Online iemands wagen op te tillen puh2.gif

Deel ook je mooiste Snapmatic foto's op GTAForum.nl!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wow, de helft van de snapmatics is van mijn hand. Misschien moet ik toch nadenken over andere studies :)

Als je daar goed geld mee kan verdienen zou ik het zeker overwegen als ik jou was. Betwijfel alleen of mensen daar geld voor over hebben. Vind het wel erg leuk dat de mogelijkheid tot het maken van foto's in het spel zit. Zo zie je toch heel veel dingen die je anders had gemist omdat veel mensen geen software hebben om beelden op te nemen of screenshots te nemen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow, de helft van de snapmatics is van mijn hand. Misschien moet ik toch nadenken over andere studies :)

Als je daar goed geld mee kan verdienen zou ik het zeker overwegen als ik jou was. Betwijfel alleen of mensen daar geld voor over hebben. Vind het wel erg leuk dat de mogelijkheid tot het maken van foto's in het spel zit. Zo zie je toch heel veel dingen die je anders had gemist omdat veel mensen geen software hebben om beelden op te nemen of screenshots te nemen.

En nu nog een Alles verwijderen knop.

Had de laatste keer dat ik 95 keer op verwijderen kon klikken :(

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...