Jump to content

GTA: Online locaties


Ezra24rct3

Recommended Posts

Ik probeer elke week een aantal locaties op de Snapmap aan te geven waar een bepaalde auto spawnt. Eventueel ook boten en ook heli's.

De duikboot

Is te vinden in de haven, en dan de grote loods. Wanneer je een boot hebt en je belt Pegasus, is er een kans dat je boot daar spawnt.

Locatie: Duikboot

Obey Tailgater

Helaas is de Obey Tailgater, de auto van Michael de Santa, niet te vinden zonder een sms'je van Simeon. Je krijgt die als je een bepaald level bent, volgens mij is dat level 8. Het enige probleem is dat je een Wanted level van 2 sterren krijgt als je in deze auto stapt. Ik heb dus een handige tip, alleen werkt deze niet voor iedereen.

1. Ga naar het vliegveld voor een Cargobob.

2. Zoek de wagen op.

3. Zet de auto voor je garage door gebruik te maken van de haak die aan de onderkant van de Cargobob zit. (De haak activeer je door Rechts te drukken op je D-Pad. Houd deze in als er iemand in het voertuig zit)

4. Je hebt veilig een Obey Tailgater weten te bemachtigen!

Locatie: Obey Tailgater

Western Bagger

Iedereen kent deze motor wel, althans als je de 4e missie voor Simeon Yetarian hebt gedaan.

In de storyline is hij te vinden bij je Safehouse, maar in GTA: Online is dat niet zo.

Hij spawnt bij Grovestreet, De straat van het 400k appartement, en bij de Chinese Bioscoop.

Locatie: Western Bagger

Bravado Buffalo

Deze auto is eigenlijk overal te vinden, maar er zijn plaatsen waar hij bijna altijd rijd/staat.

Locatie: Bravado Buffalo

Bulldozer

Dit is de awesome bulldozer met bestuurbare arm aan de voorkant waarmee je mensen op kunt tillen en hun zo vermoorden op een originele manier!

Locatie: Bulldozer

Als je zelf ook nog een 'schuilplaats' van een voertuig weet, ben je altijd vrij om een PM te sturen!

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    9

  • Hmmpff

    5

  • FcUtreg4Life

    4

  • JustDuco

    4

de obey tailgater is ook de vinden in het oude zwembad bij de filmstudio.

Helaas is de Tailgater voor mij ook met sms'je van Simeon niet te vinden :(

hij is ook te vinden zonder sms (zo heb ik hem gevonden). bij bovenstaande locatie en die 2 op de snapmap. gewoon redelijk vaak langs die 3 locaties rijden en dan staat hij er een heel enkele keer.

Link to comment
Delen op andere websites

de obey tailgater is ook de vinden in het oude zwembad bij de filmstudio.

Helaas is de Tailgater voor mij ook met sms'je van Simeon niet te vinden :(

hij is ook te vinden zonder sms (zo heb ik hem gevonden). bij bovenstaande locatie en die 2 op de snapmap. gewoon redelijk vaak langs die 3 locaties rijden en dan staat hij er een heel enkele keer.

Heb de Tailgater net nog gevonden! gewoon heen en weer rijden, dan staat er wel na een tijdje!

Link to comment
Delen op andere websites

Die Buffalo van Franklin is dat de v 2.0 (heb ik in dit forum geleerd ;-) )

Die zou ik namelijk graag willen hebben.

enigste manier is duplicaten ik weet niet of je dat weet.. maar hij is niet "legaal" te verkrijgen. ook al zou het kunnen dat hij net als trevors truck ook op de site te koop komt te staan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) ;)

Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin ;)

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...