Jump to content

GTA: Online locaties


Ezra24rct3

Recommended Posts

Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) ;)
Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin ;)

Nee, de Buffalo van Franklin is heel anders en spawnt nergens.. Maak je een grapje ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Ezra24rct3

    9

  • Hmmpff

    5

  • FcUtreg4Life

    4

  • JustDuco

    4

Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) ;)
Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin ;)

Nee, de Buffalo van Franklin is heel anders en spawnt nergens.. Maak je een grapje ofzo?

franklins buffalo is beter heeft meer opties en is NERGENS te vinden zelf heb ik hem wel op de XBOX als je hem wilt ik kan hem wel aan je doorgeven als ik weet hoem :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

de obey tailgater is ook de vinden in het oude zwembad bij de filmstudio.

Helaas is de Tailgater voor mij ook met sms'je van Simeon niet te vinden :(

hij is ook te vinden zonder sms (zo heb ik hem gevonden). bij bovenstaande locatie en die 2 op de snapmap. gewoon redelijk vaak langs die 3 locaties rijden en dan staat hij er een heel enkele keer.

Ik heb jouw post destijds gelezen toen jij hem gevonden had bij de filmset. Sindsdien ook tig keer er langs gereden, zonder succes.

Dat hij ook aan het strand spawnt, wist ik niet. Zometeen maar eens proberen dan :) Hopelijk staat die daar, want van die golfclub en filmset ken ik ondertussen elke centimeter :7

Bewerkt: door Losqualo
Link to comment
Delen op andere websites

Dat hij ook aan het strand spawnt, wist ik niet. Zometeen maar eens proberen dan :) Hopelijk staat die daar, want van die golfclub en filmset ken ik ondertussen elke centimeter :7

Ik wist het zelf ook niet, maar Tommie59 had hem daar gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) ;)
Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin ;)

Nee, de Buffalo van Franklin is heel anders en spawnt nergens.. Maak je een grapje ofzo?

franklins buffalo is beter heeft meer opties en is NERGENS te vinden zelf heb ik hem wel op de XBOX als je hem wilt ik kan hem wel aan je doorgeven als ik weet hoem :puh:

Heb k al :puh: ps3

Link to comment
Delen op andere websites

de obey tailgater is ook de vinden in het oude zwembad bij de filmstudio.
Helaas is de Tailgater voor mij ook met sms'je van Simeon niet te vinden :(
hij is ook te vinden zonder sms (zo heb ik hem gevonden). bij bovenstaande locatie en die 2 op de snapmap. gewoon redelijk vaak langs die 3 locaties rijden en dan staat hij er een heel enkele keer.

ik vond hem ook zonder sms van simeon op de blauwe parking van de filmset, het was de eerste keer dat ik daar ging kijken na dagen heen en weer te rijden tussen golf en tennis parking

Link to comment
Delen op andere websites

De Tailgater word ook wel eens als high priority auto door Simeon gevraagd. De auto staat dan vlakbij LSC Vinewood op een schuine parkeerplaats. Er is daar een kledingwinkel en kapper vlakbij en het is links van LSC als je op de map kijkt. Als je dus een groene auto vlakbij LSC Vinewood ziet is het de Obey.

Link to comment
Delen op andere websites

Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) ;)
Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin ;)

Nee, de Buffalo van Franklin is heel anders en spawnt nergens.. Maak je een grapje ofzo?

franklins buffalo is beter heeft meer opties en is NERGENS te vinden zelf heb ik hem wel op de XBOX als je hem wilt ik kan hem wel aan je doorgeven als ik weet hoem :puh:

Heb k al :puh: ps3

franklins auto is modded in de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Franklin's Buffalo spawnt nergens.. De oude Buffalo wel, dus je starterspost klopt niet. ;) ;)
Je ziet het verschil bijna niet. Ik had hem op die plaatsen gevonden, en het was de officiële Buffalo van Franklin ;)

Nee, de Buffalo van Franklin is heel anders en spawnt nergens.. Maak je een grapje ofzo?

franklins buffalo is beter heeft meer opties en is NERGENS te vinden zelf heb ik hem wel op de XBOX als je hem wilt ik kan hem wel aan je doorgeven als ik weet hoem :puh:

Heb k al :puh: ps3

franklins auto is modded in de game.

Nee, hij is gewoon te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Tailgater eindelijk gevonden! Aan de filmset. Ik ga net één keer kijken nadat ik bad sport ben geworden en bingo. Is dat systeem toch nog voor iets goed gebleken :7

In elk geval, thanks voor de tips! En oh ja, had elke auto's maar zoveel custom opties :o

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...