Jump to content
Joriz

Lindsay Lohan wil geld zien voor haar 'rol' in GTA5!


med_gallery_1_151_913813.jpg

Is dit Lindsay Lohan? Ik denk van niet

puh2.gif

Ooit was Linday Lohan bekend als (kind)ster die goed kon acteren. Nadat ze ouder werd liep het helemaal uit de hand. Drank, drugs en slecht weggedrag zette haar niet echt in positief daglicht bij de (roddel)pers. Roddelwebsite TMZ doet er nu nog een schepje bovenop. Volgens die site heeft Lindsay Lohan een advocaat in de arm genomen om Rockstar Games aan te klagen. TMZ zegt dat Lindsay Lohan denkt dat zij de schone dame is die op alle posters van GTA5 is te zien. Daarnaast zou ook iemand die heel erg op haar lijkt in het spel zitten die door de paparazzi wordt achtervolgd en daarna op gênante wijze wordt betrapt.

Ik betwijfel of Lindsay Lohan het spel zelf heeft gespeeld want ik weet niet of je trots kan zijn om jezelf te vergelijken met de paparazzi missies in GTA5. Daarnaast betwijfel ik of dit ooit toch een rechtzaak komt. Het is R* geheel eigen recht om een parodie te maken op Los Angeles en alle vreemde types die in die stad wonen. Naast Lindsay Lohan zijn er in het echt namelijk ook genoeg andere mensen in GTA5 die als inspiratie hebben gewerkt voor de paparazzi missies.

Tevens is Lindsay Lohan en ook niet Kate Upton de dame op de artwork van GTAV. Volgens de website NowGamer is dit namelijk het relatief onbekende model Shelby Welinder.

Bron: TMZ via GameSpot

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ze heeft natuurlijk nog niet genoeg geld.

Maar ik zie geen problemen voor R*

De meeste mensen zien de gelijkenis niet, ik vind dat R* alles vrij generiek houdt.

Daarnaast geven ze in het laadscherm ofzo ook nog een melding als: this game is purely based on fictional... enz.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We hebben toch echt Kate Upton zien posseren voor die stukjes artwork hoor.

En er zouden enkele personages kunnen verwijzen naar meerdere acteurs, maar aangezien hun bijdrage in dat geval nul is zal Lindsay hier niet zo blij uitkomen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

We hebben toch echt Kate Upton Shelby Welinder zien posseren voor die stukjes artwork hoor.

En er zouden enkele personages kunnen verwijzen naar meerdere acteurs, maar aangezien hun bijdrage in dat geval nul is zal Lindsay hier niet zo blij uitkomen.

;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...