Jump to content

[PS3]GTA:Online Meeting 06-12-2013 ( 21:00 )


GekkieJ01

Recommended Posts

  • Reacties 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    7

  • GekkieJ01

    6

  • Mike-350z-NL

    5

  • Ezra24rct3

    3

Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van tha fast and furious?

Ja ik snap het ook niet :? Je mag geen wapens nemen, geen dikke wagens. Wat blijft er dan nog over? Achter elkaar rijden met slome auto's :7?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nieuw hier, En wil meedoen met meetings,

En ik hoop dat er leden aanwezig zijn die auto's hebben die modded zijn en met mij willen ruilen.

Ik heb een garage met een aantal interessante dingen die je amper tegenkomt.

Ik ben straks online

PSN: TorringHandZ

Link to comment
Delen op andere websites

Zo jongens, het is ons gelukt! De meeting is vol! Morgenavond om 20:00 stuur ik alle deelnemers een vriendenverzoek, jullie dienen deze te accepteren, vervolgens stuur ik jullie een invite voor de lobby.

Helaas moet ik wel even vermelden dat er een aantal leden niet mee kunnen doen, dit vanwege het feit dat het maximale aantal leden dat de lobby aan kan gehaald is. Jullie staan dus op de reservelijst voor het geval dat er een deelnemer uitvalt.

Ik hoop er morgenavond een gezellige meeting van te kunnen maken!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo jongens, het is ons gelukt! De meeting is vol! Morgenavond om 20:00 stuur ik alle deelnemers een vriendenverzoek, jullie dienen deze te accepteren, vervolgens stuur ik jullie een invite voor de lobby.

Helaas moet ik wel even vermelden dat er een aantal leden niet mee kunnen doen, dit vanwege het feit dat het maximale aantal leden dat de lobby aan kan gehaald is. Jullie staan dus op de reservelijst voor het geval dat er een deelnemer uitvalt.

Ik hoop er morgenavond een gezellige meeting van te kunnen maken!

Mooi om te horen. Lijkt me leuk om weer met mijn Sultan te komen :)

Misschien is het slim om iedereen te vragen om passivemode aan te zetten. Dan weet je zeker dat niemand schiet bij deze race avond smile3.gif

Dat is inderdaad wel een goed idee! Dat kost niet eens zoveel geld, en dan kan je de mensen uiteraard nog kicken die niet luisteren.

Kan iemand mij uitleggen wat de bedoeling is van tha fast and furious?

Ja ik snap het ook niet :? Je mag geen wapens nemen, geen dikke wagens. Wat blijft er dan nog over? Achter elkaar rijden met slome auto's :7?

Vorige keer hadden we veel last van mensen die steeds op mensen zaten te rammen, mensen zaten op elkaar te schieten.. En slome auto's? Totaal niet! De vorige keer gingen we ook wat races houden. Ik denk dat je als lid zelf erbij moet zijn om te zien hoe gezellig het is! ;)

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Gooi mij maar in de reservelijst. Ik ben sowieso wel online rond half 9 (vast wel AC IV aan het doen), en heb je in m'n vriendenlijst. Dus zodra er een plekje vrijkomt, kun je me een invite sturen ;)

DeNeus21, zonder headset.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...