Jump to content

[III] Rate the vehicle


Foreigner97

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    9

  • Phoenyxar

    7

  • .PhoeniX.

    7

  • Foreigner97

    5

Ik heb mij enkele dagen afgevraagd welk voertuig dit was, dus ben ik het gaan opzoeken.

Het is echter onmogelijk de helikopter te besturen. Deze heeft namelijk geen deuren en zitplaatsen, ook is hij volledig unsolid.

Dus daar gaat het stukje besturing, kan ik enkel beoordelen op het uiterlijk. Wel, eigenlijk is het best een gedetailleerd voertuig voor zijn leeftijd en wetende dat het maar een keer een rol speelt in de gehele game is het opmerkelijk dat men er toch dat detail in heeft gestoken. Ik geef het een 6/10, omdat het verder voor de speler nutteloos is.

Panlantic-GTA3-front.jpg

[Panlantic]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb de Idaho dankzij zijn vormgeving altijd voorgesteld als een Mustang en vond het dus wel een vrij charismatisch autootjes om in rond te rijden, zijn prestaties zijn er anders wel niet helemaal meer naar en buiten het hierboven vermeldde is het verder nooit iets anders geweest dan een functionele manier van vervoer. Een 6,5/10!

Esperanto-GTA3-front.jpg

[Esperanto]

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke wagen! Hoewel ik de stallion altijd geprefereerd heb rijd ik hier ook graag mee rond. Naar mijn mening was dit ook een leuke basis geweest voor een gangcar voor de South Side Hoods! Beter dan de rumpo die ze nu hebben.. Maar goed, dat terzijde.. Degelijke wagen, gemiddelde snelheid, ziet er leuk uit, zo kom ik toch uit op een goede voldoende.. 7/10

Weer een bijzonder voertuig :), deze zou toch wat herkenbaarder moeten zijn dan de Escape :):puh:

GTA3_Helicopter.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hmm... wat zal ik hier over zeggen?

Het is een politie helikopter in GTA III, maar jammer dat je daar niet in kan vliegen.

En het toestel is volledig unsolid, en het uiterlijk van het voertuig is ook niet al te best :t Maar ik geef hem een 6/10, omdat hij toch in het spel zit.

800px-GTA3_Manana.jpg

Manana

Link to comment
Delen op andere websites

Niet echt mijn keuze (en kan me niet voorstellen dat het iemands keuze zou zijn) qua voertuig. Traag, trekt sloom op... niet al te beste looks, maar toch een iconisch voertuig binnen de franchise. Het krijgt een 4/10 van mij omwille van zijn bijdrage aan de omgeving.

Infernus-GTA3-front.jpg

[infernus]

Link to comment
Delen op andere websites

Snelle bak die opzich wel soepel rijdt maar ik heb het altijd al een lelijke auto gevonden. Als je de eerste generatie Banshee vergelijkt met de Infernus zie (ik) je duidelijk waar meer moeite in gestoken is.

Next up, hoe kan het ook anders de Banshee!

Banshee-GTA3-rear.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ooh Banshee, legendarisch voertuig der GTA's!

Wel leuk om bedenken dat het een van de enigste (samen met de Infernus) sportwagens om alle GTA's sinds III te hebben gedaan. Ik herinner me de Banshee voornamelijk als iets dat te snel was om zinnig te gebruiken in de game, handling niet te best, maar ja. Hij krijgt van mij een 8/10!

640px-BFInjection-GTA3-front.jpg

[bF Injection]

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

We zullen hier nog eens een kijkje nemen. Goh, de FBI Cruiser... mijn ervaringen met dit voertuig zijn niet al te positief (maar dat moge wellicht logisch zijn voor een politievoertuig) Heeft een vrij degelijke snelheid en aangename handling (zij het met zijn tegenslagen ten gevolge van die grip) Komt daarnaast ook niet te vaak voor (maar dat zal wel van individu tot individu verschillen) Hij krijgt van mij een 8/10!

640px-Taxi-GTA3-front.jpg

[Taxi]

Link to comment
Delen op andere websites

We zullen hier nog eens een kijkje nemen. Goh, de FBI Cruiser... mijn ervaringen met dit voertuig zijn niet al te positief (maar dat moge wellicht logisch zijn voor een politievoertuig)

:7

Ah, de taxi! Daar heb ik heel veel mee gereden! De taxi-missies vind ik leuke missies! Tot de borgnine unlocked is is dit de snelste taxi van de twee! De cabbie laat ik altijd aan mijn neus voorbij gaan; dit is de shit! De taxi past goed in het straatbeeld van LC, de auto rijdt lekker vlot en heeft een uitstekende wegligging. Vooral wanneer Staunton Island nog niet bereikbaar is dit een van de beste voertuigen die je tegen het lijf kunt lopen imo.

Daarnaast is de lightless taxi-bug wel geinig, maar dat terzijde.

Conclusie: 7/10

Het volgende voertuig dat ter rating aangeboden wordt door mij zal de borgnine zijn, dat leek me wel gepast aangezien ik in mijn beoordeling van de taxi dat voertuig al aanhaalde ^_^. Ik voel mij daarbij echter genoodzaakt Bountyskull te verzoeken niet te reageren op deze post aangezien hij zich helaas structureel niet aan de regels van dit topic houdt.. Ik vind het erg jammer dat ik de moeite doe om het voorgaande voertuig volgens de richtlijnen van het reglement te beoordelen en mijn voertuig praktisch overgeslagen wordt.

Amen :) ----> >>> Door Foreigner97: Lees uw PB.<<<

GTA3_Borgnine.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Sorry, hoor. Ik reageer toch maar even, aangezien dit topic anders uitsterft...

Dit is een vrij speciale taxi, aangezien je het voertuig moet vrij spelen. Maar het besturing van het voertuig is amper veranderd.

En dat is jammer, maar desalniettemin heeft de Borgnine nog "Bloody-Spikes" waardoor 'ie nog steeds een speciaal fenomeen is ^_^

Het cijfer zal zeker een 8,7 zijn, omdat het een van de speciaalste voertuig is van GTA III!

800px-GTA3_Yakuza_Stinger.jpg

Yazuka Stinger.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...