Jump to content

Rust


Venzio

Recommended Posts

Ontwikkelaar: Facepunch Studios

Uitgever: Facepunch Studios

Genre: Survival, RPG, Sandbox

Platforms: Windows/OS X

Website: http://www.playrust.com/

Rust is een soort mix van razend populaire games zoals; DayZ, Minecraft en S.T.A.L.K.E.R.. Het spel wordt gemaakt door Garry Newman beter bekend als de maker van GMod. Je kunt je eigen 'shelter/huisje' bouwen in een online wereld waar het vooral de bedoeling is om te overleven.

rust.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Hah ik kom met een enorme facepalm aanzetten. Met als gedachten: "Really? Een topic voor Rust??"..

Blijkt het spel gigantisch gegroeid te zijn. Ik zat bij een van de eerste 10 à 20 spelers van het spel. :7 Heb dan ook een gratis key en dergelijke.

Hell, ik zal het een keer installeren..

Blijkbaar moet het nu via Steam. Ik kan me trouwens nog herinneren dat Garry grenades geïmplementeerd had en dat we samen grenades over de hele map aan het gooien waren. :7

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Hah ik kom met een enorme facepalm aanzetten. Met als gedachten: "Really? Een topic voor Rust??"..

Blijkt het spel gigantisch gegroeid te zijn. Ik zat bij een van de eerste 10 à 20 spelers van het spel. :7 Heb dan ook een gratis key en dergelijke.

Ik wist ook niet echt wat ik er van moest verwachten. Ik heb al een flinke tijd geleden gehoord van het spel en ik wist niet wat het zou gaan worden en het blijkt nu dus aardig populair te zijn en als ik het persoonlijk zeg dan vind ik dat ze een mooie 'marketing technique' hebben en dat zeker de populariteit omhoog drijft.

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, net even opgezocht..

Garry poste zijn eerste bericht over Rust in een programmeertopic (WAYWO) op zijn forum.

Daarna zijn we zijn eerste creatie helemaal uit elkaar gaan halen, hier een post van mij op 5 Januari 2013. 8)

Persoonlijk vind ik het geen lekker spel, het gebruikte veel standaard Unity3D elementen maar dat was toen tijdens de early early alpha fase..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik denk trouwens dat dit topic beter thuis hoort in Action & Adventure.

Verder iemand die een keertje samen wil spelen? Ik heb het niet echt meer gespeeld dus iemand moet me even op gang helpen, heb een microfoon dus communiceren gaat makkelijk.

Oh, nog een update die laatst is doorgevoerd:

LK1tuQV.png

Valve vond het niet geweldig dat er steeds screenshots geüpload werden naar de Steam gallery met naakte mannen :puh:

Verder houd ik Garry nogal goed in de gaten en hij post dan ook op Facepunch.com updates in het programmeerforum. Plaatje van wat er binnenkort aan zit te komen en niet veel mensen vanaf weten:

29LsHbf.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...