Jump to content
Joriz

Filmpje: Coole dingen die je kan doen met een BMX!


Fietsen waren helaas een tijdje afwezig in de Grand Theft Auto-serie. Sinds GTA5 zijn er gelukkig weer fietsen aanwezig. Ik heb echter het idee dat fietsen te weinig worden gebruikt door ons gamers. Je kan er namelijk zo leuk mee downhill racen of de gekste stunts uitvoeren. KingEnzo17 laat daarom ook zien dat je op een BMX de meest gave dingen kan doen. Laat dit filmpje dus een inspiratie zijn om bij GTA Online meetings vooral flink te gaan stunten. puh2.gif

Ben je ook een leuk filmpje tegengekomen of heb je zelf een filmpje gemaakt laat het me dan weten zodat je filmpje ook in het nieuws komt. smile3.gif

Bron:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik raak altijd een betje depri van dat soort filmpjes; als ik zoiets probeer ga ik 9 van de 10 keer keihard op m'n bek. Dat tegen de brug op rijden zou ik nog wel kunnen, maar de rest... Zal een kwestie van heel veel oefenen zijn, iets waar ik niet echt het geduld voor heb tijdens het gamen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nog niet genoeg met een BMX (met fietsen op zich eigenlijk) gereden in V om te oordelen hoe moeilijk het eigenlijk is. Het ziet er in feite niet moeilijk uit, maar dat kan evengoed ook net een kunst zijn en blijkt het enorm moeilijk. Leuke filmpjes (heb die tweede ook bekeken) en verder moet ik zelf nog ervaren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Damn, ik wist niet dat de GTA V engine zoveel verbeterd was op vlak van stunts. In vorige GTA's maakte je een soort shouderrol, hier een mooie salto. Die 360° zijn ook nice. Maar dan die pipe slides, die slaan alles.

Ze geraken nog op veel plaatsen met zo'n fietsje.

Ik wil een freestyle meeting

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gaat zeker veel tijd inzitten. Heb vanmiddag een half uurtje op de BMX gekloot. Simpel dingen over springen lukt me nog wel. Maar de ingewikkelde stunts ga ik meestal op mijn bek.

Het brengt me trouwens wel weer helemaal terug naar spellen als Tony Hawk's Pro Skater en Mat Hoffman's Pro BMX. Dat was altijd grappig om te doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...