Jump to content

geld geven?


Safrane2000

Recommended Posts

ik heb nu op gta online een paar honderd duizend euro, maar ik wil van dat geld wat aan mijn vrienden geven. nu weet ik dat als je op select drukt(ps3) dat je een scherm te zien krijgt. als je daar op inventory klikt kun je naar cash gaan en daar staat give cash en share cash from the last job. als ik op give cash wil klikken, staat er: unable to give cash. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of hoe ik op een andere manier +100.000 kan geven aan vrienden? alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nu op gta online een paar honderd duizend euro, maar ik wil van dat geld wat aan mijn vrienden geven. nu weet ik dat als je op select drukt(ps3) dat je een scherm te zien krijgt. als je daar op inventory klikt kun je naar cash gaan en daar staat give cash en share cash from the last job. als ik op give cash wil klikken, staat er: unable to give cash. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen of hoe ik op een andere manier +100.000 kan geven aan vrienden? alvast bedankt

je kan geen geld overzetten helaas Bewerkt: door KL_SHOOTER_KL
Link to comment
Delen op andere websites

Met 3 spelers spelen, persoon A zet bounty op hoofd van persoon C, terwijl persoon B de bounty binnen haalt. Hoppa, geld overgemaakt.

Nog niet uitgeprobeerd hoor, maar lijkt mij dat dit werkt.

Dan verlies je wel elke keer 1k. Die gaat namelijk per bounty richting Lester.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...